Waarom niet... dat doet de gemiddelde duitse kooptoerist in venlo ookquote:
As usual hequote:
heb vannacht maar mijn teddy beer vast gehouden...quote:Op maandag 16 april 2007 09:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had maar geregeld dat er iemand naast je lag om je warm te houden![]()
![]()
![]()
![]()
prima, lees maar ff trugquote:Op maandag 16 april 2007 09:05 schreef Kuukske het volgende:
Ja, hoe heeft iedereen zijn zonnige weekend gehad?
Als je me zou kennen dan zou je weten dat het juist andersom wasquote:Op maandag 16 april 2007 08:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mannen......altijd zo'n hooge dunk van zichzelf...
![]()
![]()
![]()
De geur van vis in de ochtend maakt heel misselijk.quote:Op maandag 16 april 2007 09:06 schreef MPG het volgende:
Waarom niet... dat doet de gemiddelde duitse kooptoerist in venlo ook
Ik was te lui om regelmatig te draaien.quote:Op maandag 16 april 2007 09:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe krijg je dat nou weer voor elkaar....?![]()
hoop doet leven jongen...hoop doet leven....quote:Op maandag 16 april 2007 09:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je me zou kennen dan zou je weten dat het juist andersom was![]()
Ik dacht: Laat ik eens positief doen...
![]()
whehehquote:Op maandag 16 april 2007 09:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik was te lui om regelmatig te draaien.Ik heb al een super groot spit besteld voor de rest van de zomer
![]()
Positiviteit de gekstuuh!quote:Op maandag 16 april 2007 09:06 schreef Frutsel het volgende:
Als je me zou kennen dan zou je weten dat het juist andersom was![]()
Ik dacht: Laat ik eens positief doen...
![]()
Same here. Flink het huis opgeruimd, mini-Fok!-meet georganiseerd en lekker van de zon genoten.quote:Op maandag 16 april 2007 09:08 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen koffiegangers
Er zijn er weer zoveel bij, nu al
Rustig weekend beleefd![]()
inderdaad... 25 nieuwe leventjes voor zwartwitrode vissiesquote:Op maandag 16 april 2007 09:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoop doet leven jongen...hoop doet leven....![]()
![]()
![]()
lekker...geprobeerd ijs-koffie te drinken ( maar ja was dus niet meer verkrijbaar...quote:Op maandag 16 april 2007 09:05 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2007 09:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De geur van vis in de ochtend maakt heel misselijk.
moah, vooral veel regenbuien helaas, maar dat moet ook gebeuren natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2007 09:05 schreef Kuukske het volgende:
quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Same here. Flink het huis opgeruimd, mini-Fok!-meet georganiseerd en lekker van de zon genoten.
mini fok meet?quote:Op maandag 16 april 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Same here. Flink het huis opgeruimd, mini-Fok!-meet georganiseerd en lekker van de zon genoten.
quote:Op maandag 16 april 2007 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
moah, vooral veel regenbuien helaas, maar dat moet ook gebeuren natuurlijk.
het wordt morgen hier maar 14 graad...quote:Op maandag 16 april 2007 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, vooral veel regenbuien helaas, maar dat moet ook gebeuren natuurlijk.
Breda topique de gekste.quote:
Goeiemorgen Frutsel.quote:Op maandag 16 april 2007 09:08 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen koffiegangers
Er zijn er weer zoveel bij, nu al
Rustig weekend beleefd![]()
Ik heb vandaag een Twingo te huurquote:Op maandag 16 april 2007 09:11 schreef Frutsel het volgende:
ik heb geen mini
ik heb wel mijn kat in de vijver zien vallen
wat rij je normaal dan?quote:Op maandag 16 april 2007 09:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een Twingo te huurin verband met de APK van mijn eigen auto.
Wat een mini wagentje.
En arme kat.
Een iets grotere Renault.quote:Op maandag 16 april 2007 09:13 schreef MPG het volgende:
wat rij je normaal dan?
jukkie..quote:Op maandag 16 april 2007 09:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De geur van vis in de ochtend maakt heel misselijk.
en toen had je een natte poesquote:Op maandag 16 april 2007 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb geen mini
ik heb wel mijn kat in de vijver zien vallen
Op vrijdag en dinsdag is er in Breda altijd markt. En die vislucht hing er vrijdagavond nogquote:Op maandag 16 april 2007 09:13 schreef indahnesia.com het volgende:
jukkie..
quote:
Scherpquote:
Zekersquote:
WHAAAAT!?!quote:Op maandag 16 april 2007 09:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lekker...geprobeerd ijs-koffie te drinken ( maar ja was dus niet meer verkrijbaar...)...lekker van de zon genoten....
..en jou weekend?
![]()
jah, helaas zat dat er budget-technisch niet inquote:Op maandag 16 april 2007 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..], was dan een weekendje naar NL gevlogen.
Hoiquote:
Foei Cross.quote:
oi... da's minderquote:Op maandag 16 april 2007 09:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het wordt morgen hier maar 14 graad...![]()
ja ECHT belachelijk...quote:Op maandag 16 april 2007 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WHAAAAT!?!![]()
Geen ijskoffie?
Schandalig gewoon.![]()
![]()
![]()
ik zit er alquote:
Hey Frits Tim! Heeeeeerlijkquote:
Absoluut...quote:Op maandag 16 april 2007 09:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en ook heel erg bij de les he....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |