De jouwe staat in de Lounge.quote:Op maandag 16 april 2007 09:45 schreef indahnesia.com het volgende:
voor mij ook!
ook niet verkeerd....quote:Op maandag 16 april 2007 09:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Versgebakken croissants, kaas, jam, eitje, kopje koffie...![]()
Buzz...quote:Op maandag 16 april 2007 09:49 schreef buzzer het volgende:
na 8 bakken koffie is het nog steeds maandag
uiteraard.. werk zequote:Op maandag 16 april 2007 09:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar ik was met een boel andere dingen bezig en ik moet nu gaan
ik heb ook alles voor mijn poezels overquote:Op maandag 16 april 2007 09:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb dan ook alles voor die 2 over...![]()
![]()
..alleen jammer dat mijn kereltje zo'n last heeft van ochtend-humeur....
![]()
Heee Frits!quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 09:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben net aan het zetten......jij dus ook een bakkie neem ik aan....?
![]()
![]()
's morgens pannekoekenquote:Op maandag 16 april 2007 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik stem ook voor croissants![]()
. Vanochtend had ik 2 warme pannekoeken maar dat is toch niet hetzelfde
![]()
Echt welquote:Op maandag 16 april 2007 09:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ook niet verkeerd.......op dat gebied passen dus wel erg goed bij elkaar....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pannenkoeken met Nuttela...quote:Op maandag 16 april 2007 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik stem ook voor croissants![]()
. Vanochtend had ik 2 warme pannekoeken maar dat is toch niet hetzelfde
![]()
What else is new Boemquote:
Tim Frits!!quote:
* Frutsel met dienblad met daarop kopje koffie, 2 croissantjes kaas, wat aardbeitjes en een mandarijntje en een bekertje jus naar boven looptquote:Op maandag 16 april 2007 09:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffie......croissantje...
...en wat vers fruit gaat er altijd wel in...
![]()
![]()
* Frutsel speelt de Bitterballen even door naar Indahquote:Op maandag 16 april 2007 09:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar heb ik nu wel zin in eigenlijk
Hoezo alcohol af? Dacht dat jij een pilske op zijn tijd wel kon waarderenquote:Op maandag 16 april 2007 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik ben voorlopig even alcohol af. Maar verder.
quote:Op maandag 16 april 2007 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel met dienblad met daarop kopje koffie, 2 croissantjes kaas, wat aardbeitjes en een mandarijntje en een bekertje jus naar boven loopt![]()
Ik had last van weekend-armoede. Dat je op zondagavond thuis komt en een bijna lege ijskast aantreftquote:Op maandag 16 april 2007 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
's morgens pannekoekenhuu.
Cruesli de gekste hoor, en met Kerst hendig lekkere croissantjes enzo
Gezellig.quote:Op maandag 16 april 2007 09:52 schreef boem-dikkie het volgende:tja.
Ik kan niet zoveel zeggen ben op werk hé ! Dus ik kom sporadisch soms wel even hoi zeggen vandaag
Geen supermarkt in de buurt die om 8 uur open gaat?quote:Op maandag 16 april 2007 09:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik had last van weekend-armoede. Dat je op zondagavond thuis komt en een bijna lege ijskast aantreft![]()
Vanochtend geen brood dus dat was improviseren![]()
geen tijd gehad om boodschappen te doen...quote:Op maandag 16 april 2007 09:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had last van weekend-armoede. Dat je op zondagavond thuis komt en een bijna lege ijskast aantreft![]()
* indahnesia.com haalt een bitterbal door de mosterdquote:Op maandag 16 april 2007 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel speelt de Bitterballen even door naar Indah
Eet smakelijk
Zeker wel! Alleen deze week even niet. Gewoon geen zin inquote:Op maandag 16 april 2007 09:53 schreef MPG het volgende:
Hoezo alcohol af? Dacht dat jij een pilske op zijn tijd wel kon waarderen![]()
wat heb je van t weekend uitgespookt dan?quote:Op maandag 16 april 2007 09:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Echt?quote:
Kan 'beuren.. niets mis mee verder hoor... zolang je deze week niet ook nog de koffie en de renault opgeeftquote:Op maandag 16 april 2007 09:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zeker wel! Alleen deze week even niet. Gewoon geen zin in![]()
echt wel Nuttela...quote:Op maandag 16 april 2007 09:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Echt?![]()
Met spek kaas en champignons of met jam of room, ok. Maar Nutella??/![]()
Ik moet al alle zeilen bijzetten om op tijd mn bed uit/op mn werk te komen.quote:Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geen supermarkt in de buurt die om 8 uur open gaat?
Wat een primitieve bedoening daar in indonesie.. dat je voor alles waar je behoefte aanhebt moet gaan jagen/verzamelenquote:Op maandag 16 april 2007 09:59 schreef indahnesia.com het volgende:
* indahnesia.com gaat op jacht naar iets te drinken
Wat een wijze kerel ben je toch ook, Papiermaesterdudequote:Op maandag 16 april 2007 09:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet al alle zeilen bijzetten om op tijd mn bed uit/op mn werk te komen.Tussendoor boodschappen
doen gaat me echt te ver.
![]()
smakkelijk...quote:Op maandag 16 april 2007 10:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
* vrolijke-frits gaat een lekker ontbijtje met koffie scoren![]()
Ik heb gezellig gewandelt, wat kleren gekocht,quote:Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
geen tijd gehad om boodschappen te doen......heb je te veel in de zon gelegen...?
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 10:02 schreef indahnesia.com het volgende:
jah, echt dramatisch hier.. maar een 16-jarig hoertje is zo gevonden
iemand was me al voor zie ikquote:Op maandag 16 april 2007 09:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...voor mij....?..aaww lief...
![]()
![]()
een goede planning is het halve werk....quote:Op maandag 16 april 2007 10:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb gezellig gewandelt, wat kleren gekocht,terrasje gezeten. Ben met al die drukte de boodschappen voor vandaag vergeten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |