kunnen die CD-DJ draaitafels MP3-DVDs afspelen?quote:Op maandag 16 april 2007 00:40 schreef carpediem23 het volgende:
En weer voor de 100x het zelfde nummer
volgens mij doen ze dit gewoon om het verhaal spannend voor het publiek te maken en loopt het wel weer goed af.quote:Op maandag 16 april 2007 00:26 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat ze een van de beste TV-makers eruit willen hebben.
De week zonder Huub was toch ook zooooo saaiiiiiiii.
Same here hele nacht over kat waken en dan 's ochtends toch nog naar dierenarts moetenquote:Op maandag 16 april 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia kijkt weer naar de stal. Wat mij betreft vanavond even geen bevalling als het kan
[afbeelding]
Ik heb net mijn vermoeden gepostquote:Op maandag 16 april 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Wat deed Nicolaas net in de kamer van Huub en Eric? Zag er niet zuiver uit.
En Brian ligt weer Amanda te misbruiken, want het is duidelijk dat ze er totaal niet van geniet.
dat weet je zeker, knap hoorquote:Op maandag 16 april 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Wat deed Nicolaas net in de kamer van Huub en Eric? Zag er niet zuiver uit.
En Brian ligt weer Amanda te misbruiken, want het is duidelijk dat ze er totaal niet van geniet.
En dat zegt genoeg.quote:Op maandag 16 april 2007 00:59 schreef carpediem23 het volgende:
Dan vind ik dit eerder verliefd dan dat gebonk van Huub en Lieke
Ja hoor, Carlos is intens slecht ........quote:Op maandag 16 april 2007 00:57 schreef Lipsch het volgende:
Jaap geeft indirect schuld aan Carlos voor z'n zere enkel.
quote:Op maandag 16 april 2007 00:59 schreef carpediem23 het volgende:
Dan vind ik dit eerder verliefd dan dat gebonk van Huub en Lieke
en volgens Amanda is er niks te zien als er dekens over liggenquote:Op maandag 16 april 2007 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Dan van vanmiddag was echt wel even 100x wat anders dan wat Brian en Amanda nu laten zien
Hmm. Is het niet voor het eerst dat de hoofden er in elk geval bovenuit steken? Ze willen zeker Huub en Lieke overtroeven.quote:Op maandag 16 april 2007 01:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
en volgens Amanda is er niks te zien als er dekens over liggen![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 01:00 schreef kleinzusje het volgende:
Wat een karige OP zeg
en dan tussendoor nog een rokershoestje van Sylviaquote:Op maandag 16 april 2007 01:03 schreef carpediem23 het volgende:
Dellie ligt helemaal stil........NEEEEEEEE niet weer dat kutnummer tutututututut AAAAHHHH
Het is echt een romantische avondquote:Op maandag 16 april 2007 01:05 schreef Lipsch het volgende:
[..]
en dan tussendoor nog een rokershoestje van Sylvia![]()
Wat een liefde hè.quote:Op maandag 16 april 2007 01:04 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda is gewoon een saai meisje tussen de lakens, wat een variatie alleen maar onder en stil liggen.!
Mijn gevoel is nog steeds dat Nicolaas maar tijdelijk in de villa zit, met een speciale opdracht het spel weer vlot te trekken.quote:Op maandag 16 april 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben Nicolaas doorDie gaat het echt niet lang volhouden in de villa.
quote:Op maandag 16 april 2007 01:00 schreef carpediem23 het volgende:
Had wel verwacht dat Amanda een wild meisje zou zijn tussen de lakens, maarja als je misbruikt wordt dan klap je ook helemaal dicht.
quote:Op maandag 16 april 2007 01:03 schreef carpediem23 het volgende:
Dellie ligt helemaal stil........NEEEEEEEE niet weer dat kutnummer tutututututut AAAAHHHH
quote:Op maandag 16 april 2007 01:04 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda is gewoon een saai meisje tussen de lakens, wat een variatie alleen maar onder en stil liggen.!
Aanstaande donderdag gaat er wéér niemand uit, met als gevolg dat Nicolaas boos een speech gaat houden dat de bewoners tot elkaar veroordeeld zijn en er nog wel een paar jaar zullen zitten. Vervolgens pakt ie z`n spullen en loopt de villa uit.quote:Op maandag 16 april 2007 01:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mijn gevoel is nog steeds dat Nicolaas maar tijdelijk in de villa zit, met een speciale opdracht het spel weer vlot te trekken.
Je moet er wat voor over hebben om donderdag niet weggestemd te wordenquote:Op maandag 16 april 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
Volgens mij heeft Amanda er helemaal geen plezier aan gehad.
quote:Op maandag 16 april 2007 01:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om donderdag niet weggestemd te worden![]()
Scherp opgemerkt.quote:Op maandag 16 april 2007 01:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om donderdag niet weggestemd te worden![]()
Voor mijn gevoel was het dit keer echt belachelijk lang...quote:Op maandag 16 april 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wisselend, meestal tussen 20-50 seconde
Dat lijkt me bijna een vaststaand feit. Een DGK-huwelijk levert gegarandeerd publiciteit, TV en kijkers. Dat zullen ze echt niet in de laatste 5 weken voor het huwelijk nog willen weggooien........quote:Op maandag 16 april 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk idd dat de redactie alles op alles gaat zetten om Jaap in de villa te houden ivm dat huwelijk.
Eigenlijk gewoon sneu natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijna een vaststaand feit. Een DGK-huwelijk levert gegarandeerd publiciteit, TV en kijkers. Dat zullen ze echt niet in de laatste 5 weken voor het huwelijk nog willen weggooien........
Zou terecht zijn, want dat er niemand uitvliegt is enkel en alleen de schuld van hemzelf.quote:Op maandag 16 april 2007 01:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag gaat er wéér niemand uit, met als gevolg dat Nicolaas boos een speech gaat houden dat de bewoners tot elkaar veroordeeld zijn en er nog wel een paar jaar zullen zitten. Vervolgens pakt ie z`n spullen en loopt de villa uit.
Nauwww,quote:
Dan moet ze dat lekker niet doen... dit is kennelijk haar begrip van "goede sex"... en het lijkt me dat ze genoeg vergelijkingsmateriaal heeft.quote:Op maandag 16 april 2007 01:14 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nauwww,Het valt gewoon tegen, vind het gewoon zielig voor haar. Tegen haar zin daar een beetje liggen.
Mijn theorie is dat Nicolaas 'onrust' moet veroorzaken (in opdracht). De redactie zal niet sturen op het wegstemmen ten gevolge van de keuze van Nicolaas. Hij kiest bewust iets onmogelijks, en laat als hij vertrekt onrust achter. Op die manier heeft de redactie geen invloed op de keuze veroorzaakt.quote:Op maandag 16 april 2007 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou terecht zijn, want dat er niemand uitvliegt is enkel en alleen de schuld van hemzelf.
Ik heb Amanda inmiddels al helemaal opgegeven. Zelfs als Brainless haar helemaal het ziekenhuis in slaat morgen zal ik geen medelijden hebben... Amanda leert het nooit, ze heeft zelfs al toegegeven dat ze op foute (aggressieve) mannen valt tegenover haar vriendin Samantha...quote:Op maandag 16 april 2007 01:14 schreef carpediem23 het volgende:
Nauwww,Het valt gewoon tegen, vind het gewoon zielig voor haar. Tegen haar zin daar een beetje liggen.
Geintje, overgewaaid uit ONZ...quote:Op maandag 16 april 2007 01:16 schreef Prosac het volgende:
wtf doet die fucking uil ineens overal
Jij bent een soort Japio, altijd maar sorry en excuus en beloven te stoppen ....... Dat doe je iedere dag een paar keer.quote:
Werd tijd....quote:Op maandag 16 april 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geintje, overgewaaid uit ONZ...
Ik stop er echt mee nu.
Ik heb het anders niet meer gedaan...quote:Op maandag 16 april 2007 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij bent een soort Japio, altijd maar sorry en excuus en beloven te stoppen ....... Dat doe je iedere dag een paar keer.![]()
Organizacja Narodów Zjednoczonych?quote:Op maandag 16 april 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geintje, overgewaaid uit ONZ...
Ik stop er echt mee nu.
Nou ga je nog uitspraken van Japio overnemen ook ......quote:Op maandag 16 april 2007 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het anders niet meer gedaan...![]()
Dat komt door Carlos!quote:Op maandag 16 april 2007 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou ga je nog uitspraken van Japio overnemen ook ......![]()
Oh, is dat niet technisch maar ambachtelijk gemaakt ofzo?quote:
Toneelhaak voor Sylviaquote:Op maandag 16 april 2007 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou terecht zijn, want dat er niemand uitvliegt is enkel en alleen de schuld van hemzelf.
geen idee, niet mijn smaakquote:Op maandag 16 april 2007 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, is dat niet technisch maar ambachtelijk gemaakt ofzo?
Waarschijnlijk geen lenzen inquote:Op maandag 16 april 2007 01:34 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oogproblemen ??
Thanks....echt een nichtenboek dus....quote:Op maandag 16 april 2007 01:37 schreef kleinzusje het volgende:
Beschrijving:
De zussen Andrea en Susa naderen de veertig. Ze hebben alles: een man, kinderen en een hond of kat. Kortom: ze zijn gelukkig. Het leven loopt op rolletjes, totdat ze met twee vriendinnen een weekend naar een beautyfarm gaan. Vanaf dat moment is niets meer zoals het was. Ze nemen de teugels zelf in handen en in plaats van beheerst te worden door twijfels en je buik inhouden, gaan deze vrouwen voor seks en passie. Het zijn bepaald geen slachtoffers maar regelrechte daders!
38 1/2: 1 man en 2 minnaars is een brutaal en sexy boek - een optimistische roman over vier bijna-veertigers die midden in het leven staan. Tegen het decor van ?het Gooi' van Duitsland (Klein-Vernich), Keulen, de Costa Blanca en Rome leven zij als Sex and the City-sterren. Zelfverzekerd, vol zelfspot en met geen greintje zelfmedelijden storten zij zich in het ene na het andere avontuurtje.
Ah, chicklitshit.quote:Op maandag 16 april 2007 01:37 schreef kleinzusje het volgende:
Beschrijving:
De zussen Andrea en Susa naderen de veertig. Ze hebben alles: een man, kinderen en een hond of kat. Kortom: ze zijn gelukkig.
klitshit voor chicksquote:
Misschien moet latin lover Brian een boek gaan schrijven ipv gedichten.quote:
Dan gaat het een gortdroog boek worden, d'r druipt niets van af .........quote:Op maandag 16 april 2007 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moet latin lover Brian een boek gaan schrijven ipv gedichten.![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moet latin lover Brian een boek gaan schrijven ipv gedichten.![]()
Huub 2x geneukt..quote:
Huub is saai. DGK wordt een sleur. Het boeit me steeds minder zo, met al dat 'gemaakte'.quote:Op maandag 16 april 2007 01:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Huub 2x geneukt..
Huub piano gespeeld
Huub dronken
Huun boos
Huub chatten
Huub verliefd
en hij relt niet meer![]()
Zeker, maar...quote:Op maandag 16 april 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk idd dat de redactie alles op alles gaat zetten om Jaap in de villa te houden ivm dat huwelijk.
Lara..quote:Op maandag 16 april 2007 02:05 schreef Prospera het volgende:
*knip Jaap aan z'n twilight zone diner![]()
Mijn sig is een stuk lekkerder
Het zou me niets verbazen als Nicolaas er gewoon voor het grote geld zit, en dan is het idd handig Jaap eruit te werken, want Jaap is op zijn eigen manier zo trouw aan Brian (omdat hij weigert in te zien dat hij voor Brian alleen speltechnisch interessant is) dat Jaap eruit de enige manier is om uiteindelijk Brian eruit te krijgen.quote:Op maandag 16 april 2007 02:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Zeker, maar...
Als Nicolaas on a mission from God is, waarom wil Nicolaas dan zo graag Jaap eruit?
Misschien wordt de strijd achter de schermen nu ook voor de schermen uitgevochten?
Al weken....quote:Op maandag 16 april 2007 02:09 schreef STAP01 het volgende:
Moeten ze nu om 02.30 uur in bed liggen?
Ja maar in het weekend toch niet? Van vrijdag op zaterdag en van zaterdag op zondag. Of van zaterdag op zondag en van zondag op maandag......quote:
Klikken op m'n siglink kan helpenquote:Op maandag 16 april 2007 02:13 schreef r3gi3boy het volgende:
vieze
vette
ranzige
vent
boeren
als
een
maagpatiënt..buuurrrp
ik geloof dat je gelijk hebt. Niet op vrijdag, zaterdag en zondag.quote:Op maandag 16 april 2007 02:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja maar in het weekend toch niet? Van vrijdag op zaterdag en van zaterdag op zondag. Of van zaterdag op zondag en van zondag op maandag......
Nicolaas wilt graag Sylvia uit de kooi hebben en wilt Eric naar zijn hand zetten deze week, hij zei gisteren dat hij graag Jaap of Eric eruit wilde tegen Brian. Hij wilt dit pas a.s. woensdag echt bespreken met hem omdat hij anders bang is dat van buitenaf dit door wordt verteld naar SHEquote:Op maandag 16 april 2007 02:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Zeker, maar...
Als Nicolaas on a mission from God is, waarom wil Nicolaas dan zo graag Jaap eruit?
Misschien wordt de strijd achter de schermen nu ook voor de schermen uitgevochten?
Niet dat ik weet maar ik hoop alleen maar op een sanctie voor Jaap...quote:Op maandag 16 april 2007 02:17 schreef avonne het volgende:
[..]
ik geloof dat je gelijk hebt. Niet op vrijdag, zaterdag en zondag.
Is Jaap naar bed gesommeerd?
Een ranzig analfabetische en A-culturele Moron ben jequote:Op maandag 16 april 2007 02:18 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Frans en ook nog eens diva-gedrag, lijkt wel een pappige celine dion
haha daar zit wat in, of ik had gewoon zin om even tegenstrijdig te doenquote:Op maandag 16 april 2007 02:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een ranzig analfabetische en A-culturele Moron ben je![]()
Bolle is haar bijnaam. Eginia/Irginia/Iginia is haar naam.quote:Op maandag 16 april 2007 02:33 schreef r3gi3boy het volgende:
3 streams tonen ons slapende miljonairs; 1 stream is gewijd aan het miljonairspaard, 'Bollééé' genaamd.
Degene die zo'n stuk vlees ter waarde van een paar ruggen de naam Bolle heeft gegeven, toont zich een waar creatiefloos stuk achterlijk vreten.
d'r mag rustig gezegd worden dat ik dat beest wel 'ns normaler heb zien doen. Zwaar ademend en gekke stootbewegingen makend is volgens mij niet 'normaal'quote:Op maandag 16 april 2007 02:33 schreef Ikvindhetheelleuk het volgende:
Is het paard nu aan het bevallen? Of doet een paard altijd zo vreemd?
Ben ook een beetje bezorgdquote:Op maandag 16 april 2007 02:33 schreef Ikvindhetheelleuk het volgende:
Is het paard nu aan het bevallen? Of doet een paard altijd zo vreemd?
mijn welgemeende excusesquote:Op maandag 16 april 2007 02:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Bolle is haar bijnaam. Eginia/Irginia/Iginia is haar naam.
Nou vertel. De dame was net gaan liggen, maar staat inmiddels weer wel gaat haar staart omhoog (alsof ze moet poepen zeg maar)quote:Op maandag 16 april 2007 02:40 schreef Prospera het volgende:
Ik ga als ervaringsdeskundige maar eens de streams aanzetten![]()
Dank je kan ik met een gerust hart naar bed.quote:Op maandag 16 april 2007 02:45 schreef Prospera het volgende:
Nee, ze heeft een te strak nekbandje, maar geen weeën vannacht![]()
De bevalling begint liggend. Eerst de vochtblaas, dan voorbenen met daartussen het hoofd. Dan de romp. Daarna gaat het paard meestal staan, terwijl de achterbenen nog niet zijn uitgedreven. Door het gewicht van het veulen breekt de navelstreng en volgt de rest van de geboorte van het veulen.quote:Op maandag 16 april 2007 02:43 schreef STAP01 het volgende:
Paarden bevallen volgens mij staand...
De uitdrijvingsfasequote:Op maandag 16 april 2007 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De bevalling begint liggend. Eerst de vochtblaas, dan voorbenen met daartussen het hoofd. Dan de romp. Daarna gaat het paard meestal staan, terwijl de achterbenen nog niet zijn uitgedreven. Door het gewicht van het veulen breekt de navelstreng en volgt de rest van de geboorte van het veulen.
Bedankt voor de info, dat schreef je 3 dagen geleden ook alquote:Op maandag 16 april 2007 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De bevalling begint liggend. Eerst de vochtblaas, dan voorbenen met daartussen het hoofd. Dan de romp. Daarna gaat het paard meestal staan, terwijl de achterbenen nog niet zijn uitgedreven. Door het gewicht van het veulen breekt de navelstreng en volgt de rest van de geboorte van het veulen.
Nee, van maandag op dinsdag gaat het gebeuren! Dat heeft Amanda gezegd...quote:Op maandag 16 april 2007 03:01 schreef Prospera het volgende:
Teveel licht, teveel camera's, teveel aandacht.
Deze merrie gaat niet werpen vannacht![]()
[afbeelding]
Gelukkig heeft ze hele mooie traditionele feestkledingquote:Op maandag 16 april 2007 08:23 schreef Clank het volgende:
Palma is er al. Ze heeft weer een outfit aan die je je hoofd huishouding niet zou adviseren.
Precies, wat dat betreft passen ze wel in de kooi, zitten op het moment alleen maar zeikerdsquote:
Ik begin toch eigenlijk wel een behoorlijke aversie tegen Herma te ontwikkelen. Hoogste tijd voor de toneelhaak voor die achterbakse roddelkut.quote:Op maandag 16 april 2007 08:38 schreef petraa het volgende:
Lieke vraagt mag ik eerst Huub ff wakker maken
Palma: Nee is nog veel te vroeg, eerst kantoor doen
Herma: Palma taken zijn taken he, had ze maar voor wat anders moeten solliciteren.
Eric is verliefd op Huubquote:Op maandag 16 april 2007 08:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies, wat dat betreft passen ze wel in de kooi, zitten op het moment alleen maar zeikerds![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 08:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eric is verliefd op Huub
Die Bolle kan alleen maar klagen
Huub wil ook alleen maar z'n zaad kwijt
Natasia moet gewoon weer haar eigen vetrouwde ordinaire zelf worden
Amanda heeft een heropvoeding nodig
Brian maak ik geeneens woorden over vuil
Syl is te saai voor woorden, geef 'r dat peerd en laat 'r alsjeblieft gaan
En Klaas is een verlopen alcoholist
Ik vond de Tokkies leuker dan DGK op dit moment
Kan mij goddomme die knol verrotten
Of een danslesje of een hinkelklasje
Zeikzooi
Je hoeft het niet te volgen.quote:Op maandag 16 april 2007 08:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eric is verliefd op Huub
Zeikzooi
Tuurlijk wel!quote:
Rustig lieverdquote:Op maandag 16 april 2007 08:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eric is verliefd op Huub
Zeikzooi
Sterkte, en ga je voor maatje Natasja?quote:Op maandag 16 april 2007 08:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Ik moet toch ergens over klagen
en ik ben vandaag de eerste dag aan het lijnen, vakantie, bikini enzo, over 3 weken moet ik een slanke den zijn
Veel naar Jaap kijken helptquote:Op maandag 16 april 2007 08:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Ik moet toch ergens over klagen
en ik ben vandaag de eerste dag aan het lijnen, vakantie, bikini enzo, over 3 weken moet ik een slanke den zijn
Ja, NU pas.quote:Op maandag 16 april 2007 08:54 schreef Liess het volgende:
Palma begint me men strot uit te hangen.
Laat ik het anders stellen, ik op mijn gevorderde leeftijd, kijk met veel genoegen naar Nataja in d'r ondergoedquote:Op maandag 16 april 2007 08:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Sterkte, en ga je voor maatje Natasja?
2 oorzaken: Nicolaas, Liekequote:Op maandag 16 april 2007 08:57 schreef Liess het volgende:
Hoezo is HUub al zo vroeg wakker, koorts?
Er blijven er weinig over danquote:Op maandag 16 april 2007 08:59 schreef Liess het volgende:
Nico mag van mij ook met de eerste auto die komt opzouten...
Ja, maakt niet uit...quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 09:00 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja, maakt niet uit...
Nico Jaap en Brian en Amanda opzouten.
Natasia mag van mij wel blijven, voor de rellen.
Ze moet het met een droge doek na doen.quote:Op maandag 16 april 2007 09:06 schreef kleinzusje het volgende:
Lieke is al 6 keer over de glasplaat heen geweest
Idd, dan had ze zelf kunnen kijken..... nu kan dat niet.........quote:
Wat een nepgekreunquote:Op maandag 16 april 2007 09:13 schreef beequeen het volgende:
Mogguh![]()
Voor degene die de ernorme vrijpartij gemist hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=G6yJuhVGZvY
Er wordt iig gekreund. Er is daar ook iemand die beweert niet zonder seks te kunnen en áltijd geil is maar waarbij een nies nog geiler is dan de klanken die ze uitkraamt. Sterker nog, die beweegt of maakt überhaupt geen geluid.quote:
ik zou ook áltijd geil zijn als degene die me neemt iemand is als Brian... als iemand je niet laat klaarkomen...quote:Op maandag 16 april 2007 09:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Er wordt iig gekreund. Er is daar ook iemand die beweert niet zonder seks te kunnen en áltijd geil is maar waarbij een nies nog geiler is dan de klanken die ze uitkraamt. Sterker nog, die beweegt of maakt überhaupt geen geluid.
Dan zou ik mijn mond eens opentrekken. Hé konijn/Remi/badfucker, ga je ook nog eens wat met mij doen of hoe zit dat?quote:Op maandag 16 april 2007 09:20 schreef Liess het volgende:
[..]
ik zou ook áltijd geil zijn als degene die me neemt iemand is als Brian... als iemand je niet laat klaarkomen...
EN EN ENquote:Op maandag 16 april 2007 09:24 schreef noekje het volgende:
Jaap is zich aan het wegen.
Ja nou, ik heb op mijn hoofd op de kop gehouden enzo en toen kwam ik op 102 uit. Lijkt me sterk dat hij opeens 70 kilo kwijt is dus het zal wel 172 ofzo zijn?quote:
Dus hij moet in 1 dag nog 4 kg afvallen.quote:Op maandag 16 april 2007 09:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja nou, ik heb op mijn hoofd op de kop gehouden enzo en toen kwam ik op 102 uit. Lijkt me sterk dat hij opeens 70 kilo kwijt is dus het zal wel 172 ofzo zijn?
Dat wordt een arm eraf. Jammer zeg!quote:Op maandag 16 april 2007 09:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Dus hij moet in 1 dag nog 4 kg afvallen.
Maar ach het zal wel aan de weegschaal liggen, of aan Carlos die heeft hem laten rennen en nu heeft hij last van zijn enkeltjuh![]()
Helaas niet veel bekend voor vandaag, maar kijk hier DGK week-agendaquote:Op maandag 16 april 2007 09:41 schreef getl0st het volgende:
Goeeeeeeeeede morgen aan u allen
Wat staat er op het programma vandaag?
Dat is orgineel Briantilliaans.quote:Op maandag 16 april 2007 09:51 schreef Liess het volgende:
Brian : Het plafon van het dekbed was helemaal nat ... ! HAhAH
Enige waar ik krankjorrum van wordt is Palma.. met der attitude en der ZWAAR irritante stemquote:Op maandag 16 april 2007 09:59 schreef Katewalker het volgende:
Nee he...Lieke is er weer...ik irriteer me wezenloos als zij er is..zelfs aan Huub...ik ben weer weg...![]()
Moeten ze eerst Brian van haar af zien te krijgenquote:Op maandag 16 april 2007 10:04 schreef Clank het volgende:
Huub en Eric verheugen zich al op het moment dat de kikkervisjes kikkers worden. We kunnen Amanda bedekken met kikkers... wordt er gezegd.
Misschien komt die nog wel spontaan klaar in z'n zwembroekje.quote:Op maandag 16 april 2007 10:07 schreef petraa het volgende:
Godver moeten die streams nou allemaal op het Zogenaamde Lovekoppel.
Liekeoverleg jaquote:Op maandag 16 april 2007 10:10 schreef Clank het volgende:
Palma wil na de pauze even samen met de meisjes in de gameroom. Werkoverleg??
Lager dan laag. Asociaal wat ze nu flinkt. Hopelijk kan Huub hier als bewoner iets aan doen.quote:Op maandag 16 april 2007 10:23 schreef noekje het volgende:
Palma gaat los.
Ze vindt dat Lieke zichzelf schandalig heeft gedragen als personeel.
Ze heeft haar collega's totaal genegeerd. Ze speelt met Huub z'n gevoelens en haar werk is ronduit slecht.
Absoluut opdracht van de buren. Anders vond dit gesprek wel achter de schermen plaats.quote:Op maandag 16 april 2007 10:24 schreef getl0st het volgende:
Palma is gewoon irritant.. en enorm jaloers
Opdracht van de buren?
quote:Op maandag 16 april 2007 10:26 schreef Clank het volgende:
[..]
Absoluut opdracht van de buren. Anders vond dit gesprek wel achter de schermen plaats.
Ik zit me hier enorm druk te maken nu.quote:Op maandag 16 april 2007 10:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
Maar goed, het zal wel in het script staan dat Lieke ontslagen gaat worden.
Mindfucking Hupert once again....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |