Enige waar ik krankjorrum van wordt is Palma.. met der attitude en der ZWAAR irritante stemquote:Op maandag 16 april 2007 09:59 schreef Katewalker het volgende:
Nee he...Lieke is er weer...ik irriteer me wezenloos als zij er is..zelfs aan Huub...ik ben weer weg...![]()
Moeten ze eerst Brian van haar af zien te krijgenquote:Op maandag 16 april 2007 10:04 schreef Clank het volgende:
Huub en Eric verheugen zich al op het moment dat de kikkervisjes kikkers worden. We kunnen Amanda bedekken met kikkers... wordt er gezegd.
Misschien komt die nog wel spontaan klaar in z'n zwembroekje.quote:Op maandag 16 april 2007 10:07 schreef petraa het volgende:
Godver moeten die streams nou allemaal op het Zogenaamde Lovekoppel.
Liekeoverleg jaquote:Op maandag 16 april 2007 10:10 schreef Clank het volgende:
Palma wil na de pauze even samen met de meisjes in de gameroom. Werkoverleg??
Lager dan laag. Asociaal wat ze nu flinkt. Hopelijk kan Huub hier als bewoner iets aan doen.quote:Op maandag 16 april 2007 10:23 schreef noekje het volgende:
Palma gaat los.
Ze vindt dat Lieke zichzelf schandalig heeft gedragen als personeel.
Ze heeft haar collega's totaal genegeerd. Ze speelt met Huub z'n gevoelens en haar werk is ronduit slecht.
Absoluut opdracht van de buren. Anders vond dit gesprek wel achter de schermen plaats.quote:Op maandag 16 april 2007 10:24 schreef getl0st het volgende:
Palma is gewoon irritant.. en enorm jaloers
Opdracht van de buren?
quote:Op maandag 16 april 2007 10:26 schreef Clank het volgende:
[..]
Absoluut opdracht van de buren. Anders vond dit gesprek wel achter de schermen plaats.
Ik zit me hier enorm druk te maken nu.quote:Op maandag 16 april 2007 10:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
Maar goed, het zal wel in het script staan dat Lieke ontslagen gaat worden.
Mindfucking Hupert once again....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |