2 oorzaken: Nicolaas, Liekequote:Op maandag 16 april 2007 08:57 schreef Liess het volgende:
Hoezo is HUub al zo vroeg wakker, koorts?
Er blijven er weinig over danquote:Op maandag 16 april 2007 08:59 schreef Liess het volgende:
Nico mag van mij ook met de eerste auto die komt opzouten...
Ja, maakt niet uit...quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 09:00 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja, maakt niet uit...
Nico Jaap en Brian en Amanda opzouten.
Natasia mag van mij wel blijven, voor de rellen.
Ze moet het met een droge doek na doen.quote:Op maandag 16 april 2007 09:06 schreef kleinzusje het volgende:
Lieke is al 6 keer over de glasplaat heen geweest
Idd, dan had ze zelf kunnen kijken..... nu kan dat niet.........quote:
Wat een nepgekreunquote:Op maandag 16 april 2007 09:13 schreef beequeen het volgende:
Mogguh![]()
Voor degene die de ernorme vrijpartij gemist hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=G6yJuhVGZvY
Er wordt iig gekreund. Er is daar ook iemand die beweert niet zonder seks te kunnen en áltijd geil is maar waarbij een nies nog geiler is dan de klanken die ze uitkraamt. Sterker nog, die beweegt of maakt überhaupt geen geluid.quote:
ik zou ook áltijd geil zijn als degene die me neemt iemand is als Brian... als iemand je niet laat klaarkomen...quote:Op maandag 16 april 2007 09:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Er wordt iig gekreund. Er is daar ook iemand die beweert niet zonder seks te kunnen en áltijd geil is maar waarbij een nies nog geiler is dan de klanken die ze uitkraamt. Sterker nog, die beweegt of maakt überhaupt geen geluid.
Dan zou ik mijn mond eens opentrekken. Hé konijn/Remi/badfucker, ga je ook nog eens wat met mij doen of hoe zit dat?quote:Op maandag 16 april 2007 09:20 schreef Liess het volgende:
[..]
ik zou ook áltijd geil zijn als degene die me neemt iemand is als Brian... als iemand je niet laat klaarkomen...
EN EN ENquote:Op maandag 16 april 2007 09:24 schreef noekje het volgende:
Jaap is zich aan het wegen.
Ja nou, ik heb op mijn hoofd op de kop gehouden enzo en toen kwam ik op 102 uit. Lijkt me sterk dat hij opeens 70 kilo kwijt is dus het zal wel 172 ofzo zijn?quote:
Dus hij moet in 1 dag nog 4 kg afvallen.quote:Op maandag 16 april 2007 09:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja nou, ik heb op mijn hoofd op de kop gehouden enzo en toen kwam ik op 102 uit. Lijkt me sterk dat hij opeens 70 kilo kwijt is dus het zal wel 172 ofzo zijn?
Dat wordt een arm eraf. Jammer zeg!quote:Op maandag 16 april 2007 09:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Dus hij moet in 1 dag nog 4 kg afvallen.
Maar ach het zal wel aan de weegschaal liggen, of aan Carlos die heeft hem laten rennen en nu heeft hij last van zijn enkeltjuh![]()
Helaas niet veel bekend voor vandaag, maar kijk hier DGK week-agendaquote:Op maandag 16 april 2007 09:41 schreef getl0st het volgende:
Goeeeeeeeeede morgen aan u allen
Wat staat er op het programma vandaag?
Dat is orgineel Briantilliaans.quote:Op maandag 16 april 2007 09:51 schreef Liess het volgende:
Brian : Het plafon van het dekbed was helemaal nat ... ! HAhAH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |