Scherp opgemerkt.quote:Op maandag 16 april 2007 01:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om donderdag niet weggestemd te worden![]()
Voor mijn gevoel was het dit keer echt belachelijk lang...quote:Op maandag 16 april 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wisselend, meestal tussen 20-50 seconde
Dat lijkt me bijna een vaststaand feit. Een DGK-huwelijk levert gegarandeerd publiciteit, TV en kijkers. Dat zullen ze echt niet in de laatste 5 weken voor het huwelijk nog willen weggooien........quote:Op maandag 16 april 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk idd dat de redactie alles op alles gaat zetten om Jaap in de villa te houden ivm dat huwelijk.
Eigenlijk gewoon sneu natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijna een vaststaand feit. Een DGK-huwelijk levert gegarandeerd publiciteit, TV en kijkers. Dat zullen ze echt niet in de laatste 5 weken voor het huwelijk nog willen weggooien........
Zou terecht zijn, want dat er niemand uitvliegt is enkel en alleen de schuld van hemzelf.quote:Op maandag 16 april 2007 01:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag gaat er wéér niemand uit, met als gevolg dat Nicolaas boos een speech gaat houden dat de bewoners tot elkaar veroordeeld zijn en er nog wel een paar jaar zullen zitten. Vervolgens pakt ie z`n spullen en loopt de villa uit.
Nauwww,quote:
Dan moet ze dat lekker niet doen... dit is kennelijk haar begrip van "goede sex"... en het lijkt me dat ze genoeg vergelijkingsmateriaal heeft.quote:Op maandag 16 april 2007 01:14 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nauwww,Het valt gewoon tegen, vind het gewoon zielig voor haar. Tegen haar zin daar een beetje liggen.
Mijn theorie is dat Nicolaas 'onrust' moet veroorzaken (in opdracht). De redactie zal niet sturen op het wegstemmen ten gevolge van de keuze van Nicolaas. Hij kiest bewust iets onmogelijks, en laat als hij vertrekt onrust achter. Op die manier heeft de redactie geen invloed op de keuze veroorzaakt.quote:Op maandag 16 april 2007 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou terecht zijn, want dat er niemand uitvliegt is enkel en alleen de schuld van hemzelf.
Ik heb Amanda inmiddels al helemaal opgegeven. Zelfs als Brainless haar helemaal het ziekenhuis in slaat morgen zal ik geen medelijden hebben... Amanda leert het nooit, ze heeft zelfs al toegegeven dat ze op foute (aggressieve) mannen valt tegenover haar vriendin Samantha...quote:Op maandag 16 april 2007 01:14 schreef carpediem23 het volgende:
Nauwww,Het valt gewoon tegen, vind het gewoon zielig voor haar. Tegen haar zin daar een beetje liggen.
Geintje, overgewaaid uit ONZ...quote:Op maandag 16 april 2007 01:16 schreef Prosac het volgende:
wtf doet die fucking uil ineens overal
Jij bent een soort Japio, altijd maar sorry en excuus en beloven te stoppen ....... Dat doe je iedere dag een paar keer.quote:
Werd tijd....quote:Op maandag 16 april 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geintje, overgewaaid uit ONZ...
Ik stop er echt mee nu.
Ik heb het anders niet meer gedaan...quote:Op maandag 16 april 2007 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij bent een soort Japio, altijd maar sorry en excuus en beloven te stoppen ....... Dat doe je iedere dag een paar keer.![]()
Organizacja Narodów Zjednoczonych?quote:Op maandag 16 april 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geintje, overgewaaid uit ONZ...
Ik stop er echt mee nu.
Nou ga je nog uitspraken van Japio overnemen ook ......quote:Op maandag 16 april 2007 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het anders niet meer gedaan...![]()
Dat komt door Carlos!quote:Op maandag 16 april 2007 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou ga je nog uitspraken van Japio overnemen ook ......![]()
Oh, is dat niet technisch maar ambachtelijk gemaakt ofzo?quote:
Toneelhaak voor Sylviaquote:Op maandag 16 april 2007 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou terecht zijn, want dat er niemand uitvliegt is enkel en alleen de schuld van hemzelf.
geen idee, niet mijn smaakquote:Op maandag 16 april 2007 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, is dat niet technisch maar ambachtelijk gemaakt ofzo?
Waarschijnlijk geen lenzen inquote:Op maandag 16 april 2007 01:34 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oogproblemen ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |