Geintje, overgewaaid uit ONZ...quote:Op maandag 16 april 2007 01:16 schreef Prosac het volgende:
wtf doet die fucking uil ineens overal
Jij bent een soort Japio, altijd maar sorry en excuus en beloven te stoppen ....... Dat doe je iedere dag een paar keer.quote:
Werd tijd....quote:Op maandag 16 april 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geintje, overgewaaid uit ONZ...
Ik stop er echt mee nu.
Ik heb het anders niet meer gedaan...quote:Op maandag 16 april 2007 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij bent een soort Japio, altijd maar sorry en excuus en beloven te stoppen ....... Dat doe je iedere dag een paar keer.![]()
Organizacja Narodów Zjednoczonych?quote:Op maandag 16 april 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geintje, overgewaaid uit ONZ...
Ik stop er echt mee nu.
Nou ga je nog uitspraken van Japio overnemen ook ......quote:Op maandag 16 april 2007 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het anders niet meer gedaan...![]()
Dat komt door Carlos!quote:Op maandag 16 april 2007 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou ga je nog uitspraken van Japio overnemen ook ......![]()
Oh, is dat niet technisch maar ambachtelijk gemaakt ofzo?quote:
Toneelhaak voor Sylviaquote:Op maandag 16 april 2007 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou terecht zijn, want dat er niemand uitvliegt is enkel en alleen de schuld van hemzelf.
geen idee, niet mijn smaakquote:Op maandag 16 april 2007 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, is dat niet technisch maar ambachtelijk gemaakt ofzo?
Waarschijnlijk geen lenzen inquote:Op maandag 16 april 2007 01:34 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oogproblemen ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |