kunnen die CD-DJ draaitafels MP3-DVDs afspelen?quote:Op maandag 16 april 2007 00:40 schreef carpediem23 het volgende:
En weer voor de 100x het zelfde nummer
volgens mij doen ze dit gewoon om het verhaal spannend voor het publiek te maken en loopt het wel weer goed af.quote:Op maandag 16 april 2007 00:26 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat ze een van de beste TV-makers eruit willen hebben.
De week zonder Huub was toch ook zooooo saaiiiiiiii.
Same here hele nacht over kat waken en dan 's ochtends toch nog naar dierenarts moetenquote:Op maandag 16 april 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia kijkt weer naar de stal. Wat mij betreft vanavond even geen bevalling als het kan
[afbeelding]
Ik heb net mijn vermoeden gepostquote:Op maandag 16 april 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Wat deed Nicolaas net in de kamer van Huub en Eric? Zag er niet zuiver uit.
En Brian ligt weer Amanda te misbruiken, want het is duidelijk dat ze er totaal niet van geniet.
dat weet je zeker, knap hoorquote:Op maandag 16 april 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Wat deed Nicolaas net in de kamer van Huub en Eric? Zag er niet zuiver uit.
En Brian ligt weer Amanda te misbruiken, want het is duidelijk dat ze er totaal niet van geniet.
En dat zegt genoeg.quote:Op maandag 16 april 2007 00:59 schreef carpediem23 het volgende:
Dan vind ik dit eerder verliefd dan dat gebonk van Huub en Lieke
Ja hoor, Carlos is intens slecht ........quote:Op maandag 16 april 2007 00:57 schreef Lipsch het volgende:
Jaap geeft indirect schuld aan Carlos voor z'n zere enkel.
quote:Op maandag 16 april 2007 00:59 schreef carpediem23 het volgende:
Dan vind ik dit eerder verliefd dan dat gebonk van Huub en Lieke
en volgens Amanda is er niks te zien als er dekens over liggenquote:Op maandag 16 april 2007 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Dan van vanmiddag was echt wel even 100x wat anders dan wat Brian en Amanda nu laten zien
Hmm. Is het niet voor het eerst dat de hoofden er in elk geval bovenuit steken? Ze willen zeker Huub en Lieke overtroeven.quote:Op maandag 16 april 2007 01:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
en volgens Amanda is er niks te zien als er dekens over liggen![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 01:00 schreef kleinzusje het volgende:
Wat een karige OP zeg
en dan tussendoor nog een rokershoestje van Sylviaquote:Op maandag 16 april 2007 01:03 schreef carpediem23 het volgende:
Dellie ligt helemaal stil........NEEEEEEEE niet weer dat kutnummer tutututututut AAAAHHHH
Het is echt een romantische avondquote:Op maandag 16 april 2007 01:05 schreef Lipsch het volgende:
[..]
en dan tussendoor nog een rokershoestje van Sylvia![]()
Wat een liefde hè.quote:Op maandag 16 april 2007 01:04 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda is gewoon een saai meisje tussen de lakens, wat een variatie alleen maar onder en stil liggen.!
Mijn gevoel is nog steeds dat Nicolaas maar tijdelijk in de villa zit, met een speciale opdracht het spel weer vlot te trekken.quote:Op maandag 16 april 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben Nicolaas doorDie gaat het echt niet lang volhouden in de villa.
quote:Op maandag 16 april 2007 01:00 schreef carpediem23 het volgende:
Had wel verwacht dat Amanda een wild meisje zou zijn tussen de lakens, maarja als je misbruikt wordt dan klap je ook helemaal dicht.
quote:Op maandag 16 april 2007 01:03 schreef carpediem23 het volgende:
Dellie ligt helemaal stil........NEEEEEEEE niet weer dat kutnummer tutututututut AAAAHHHH
quote:Op maandag 16 april 2007 01:04 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda is gewoon een saai meisje tussen de lakens, wat een variatie alleen maar onder en stil liggen.!
Aanstaande donderdag gaat er wéér niemand uit, met als gevolg dat Nicolaas boos een speech gaat houden dat de bewoners tot elkaar veroordeeld zijn en er nog wel een paar jaar zullen zitten. Vervolgens pakt ie z`n spullen en loopt de villa uit.quote:Op maandag 16 april 2007 01:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mijn gevoel is nog steeds dat Nicolaas maar tijdelijk in de villa zit, met een speciale opdracht het spel weer vlot te trekken.
Je moet er wat voor over hebben om donderdag niet weggestemd te wordenquote:Op maandag 16 april 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
Volgens mij heeft Amanda er helemaal geen plezier aan gehad.
quote:Op maandag 16 april 2007 01:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om donderdag niet weggestemd te worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |