Dank je kan ik met een gerust hart naar bed.quote:Op maandag 16 april 2007 02:45 schreef Prospera het volgende:
Nee, ze heeft een te strak nekbandje, maar geen weeën vannacht![]()
De bevalling begint liggend. Eerst de vochtblaas, dan voorbenen met daartussen het hoofd. Dan de romp. Daarna gaat het paard meestal staan, terwijl de achterbenen nog niet zijn uitgedreven. Door het gewicht van het veulen breekt de navelstreng en volgt de rest van de geboorte van het veulen.quote:Op maandag 16 april 2007 02:43 schreef STAP01 het volgende:
Paarden bevallen volgens mij staand...
De uitdrijvingsfasequote:Op maandag 16 april 2007 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De bevalling begint liggend. Eerst de vochtblaas, dan voorbenen met daartussen het hoofd. Dan de romp. Daarna gaat het paard meestal staan, terwijl de achterbenen nog niet zijn uitgedreven. Door het gewicht van het veulen breekt de navelstreng en volgt de rest van de geboorte van het veulen.
Bedankt voor de info, dat schreef je 3 dagen geleden ook alquote:Op maandag 16 april 2007 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De bevalling begint liggend. Eerst de vochtblaas, dan voorbenen met daartussen het hoofd. Dan de romp. Daarna gaat het paard meestal staan, terwijl de achterbenen nog niet zijn uitgedreven. Door het gewicht van het veulen breekt de navelstreng en volgt de rest van de geboorte van het veulen.
Nee, van maandag op dinsdag gaat het gebeuren! Dat heeft Amanda gezegd...quote:Op maandag 16 april 2007 03:01 schreef Prospera het volgende:
Teveel licht, teveel camera's, teveel aandacht.
Deze merrie gaat niet werpen vannacht![]()
[afbeelding]
Gelukkig heeft ze hele mooie traditionele feestkledingquote:Op maandag 16 april 2007 08:23 schreef Clank het volgende:
Palma is er al. Ze heeft weer een outfit aan die je je hoofd huishouding niet zou adviseren.
Precies, wat dat betreft passen ze wel in de kooi, zitten op het moment alleen maar zeikerdsquote:
Ik begin toch eigenlijk wel een behoorlijke aversie tegen Herma te ontwikkelen. Hoogste tijd voor de toneelhaak voor die achterbakse roddelkut.quote:Op maandag 16 april 2007 08:38 schreef petraa het volgende:
Lieke vraagt mag ik eerst Huub ff wakker maken
Palma: Nee is nog veel te vroeg, eerst kantoor doen
Herma: Palma taken zijn taken he, had ze maar voor wat anders moeten solliciteren.
Eric is verliefd op Huubquote:Op maandag 16 april 2007 08:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies, wat dat betreft passen ze wel in de kooi, zitten op het moment alleen maar zeikerds![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 08:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eric is verliefd op Huub
Die Bolle kan alleen maar klagen
Huub wil ook alleen maar z'n zaad kwijt
Natasia moet gewoon weer haar eigen vetrouwde ordinaire zelf worden
Amanda heeft een heropvoeding nodig
Brian maak ik geeneens woorden over vuil
Syl is te saai voor woorden, geef 'r dat peerd en laat 'r alsjeblieft gaan
En Klaas is een verlopen alcoholist
Ik vond de Tokkies leuker dan DGK op dit moment
Kan mij goddomme die knol verrotten
Of een danslesje of een hinkelklasje
Zeikzooi
Je hoeft het niet te volgen.quote:Op maandag 16 april 2007 08:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eric is verliefd op Huub
Zeikzooi
Tuurlijk wel!quote:
Rustig lieverdquote:Op maandag 16 april 2007 08:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eric is verliefd op Huub
Zeikzooi
Sterkte, en ga je voor maatje Natasja?quote:Op maandag 16 april 2007 08:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Ik moet toch ergens over klagen
en ik ben vandaag de eerste dag aan het lijnen, vakantie, bikini enzo, over 3 weken moet ik een slanke den zijn
Veel naar Jaap kijken helptquote:Op maandag 16 april 2007 08:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Ik moet toch ergens over klagen
en ik ben vandaag de eerste dag aan het lijnen, vakantie, bikini enzo, over 3 weken moet ik een slanke den zijn
Ja, NU pas.quote:Op maandag 16 april 2007 08:54 schreef Liess het volgende:
Palma begint me men strot uit te hangen.
Laat ik het anders stellen, ik op mijn gevorderde leeftijd, kijk met veel genoegen naar Nataja in d'r ondergoedquote:Op maandag 16 april 2007 08:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Sterkte, en ga je voor maatje Natasja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |