Vorig jaar werd er toch echt tijdens Editors omgeroepen dat er 80.000 man op het terrein was..quote:De grote(re) namen staan op de Main Stage. Aanstormend talent en intiemere acts krijgen een plaats in de Pyramid Marquee. De totale capaciteit van het festival bedraagt 70.000 personen.
ws wordt er daarom vaak geklaagd dat het te druk isquote:Op maandag 16 april 2007 10:22 schreef Proper_fucked het volgende:
Uit OT
[..]
Vorig jaar werd er toch echt tijdens Editors omgeroepen dat er 80.000 man op het terrein was..
tevens tvp
Vorig jaar tijdens franz ferdinant was het vooraan echt het betere sardientjes werkquote:Op maandag 16 april 2007 10:29 schreef -Sum- het volgende:
ws wordt er daarom vaak geklaagd dat het te druk is![]()
Denk dat ze de kaart die bij jouw naam hoort dan blokkeren, en vervolgens een nieuwe maken voor jequote:Op maandag 16 april 2007 15:58 schreef annoh het volgende:
Dan waren die 6 euro gewoon alleen administratiekosten? Nou, ok dan. Wel een goeie dat ze gewoon duplicaten kunnen sturen, maar stel je ticket wordt uit je brievenbus gehaald oid, dan kan diegene toch alnog op jouw kosten gaan als hij/zij er eerder is dan jij?
De kaarten werden vorig jaar niet gescanned volgens mij hoor.. Net als die namen op de kaartjes, opzich klinkt het allemaal wel aardig, meer er komt niks van terecht..quote:Op maandag 16 april 2007 16:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Denk dat ze de kaart die bij jouw naam hoort dan blokkeren, en vervolgens een nieuwe maken voor je
Goed systeem wel, ben gelijk een stuk minder bezorgd dat m'n kaarten er nog niet zijn![]()
Meteen een verklaring voor dit:quote:Op maandag 16 april 2007 20:52 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
De kaarten werden vorig jaar niet gescanned volgens mij hoor.. Net als die namen op de kaartjes, opzich klinkt het allemaal wel aardig, meer er komt niks van terecht..
quote:Op maandag 16 april 2007 10:22 schreef Proper_fucked het volgende:
Uit OT
[..]
Vorig jaar werd er toch echt tijdens Editors omgeroepen dat er 80.000 man op het terrein was..
tevens tvp
Yeah I know. Het was meer een reactie op het streepjescode verhaal van hierboven.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:51 schreef Kizim het volgende:
@ maxor: Het was mogelijk om 4 kaarten op 1 naam te bestellen.
Verkoop jij je poffertjes wel tegen de originele prijs?quote:
sjaakquote:Op woensdag 18 april 2007 17:03 schreef Leonos het volgende:
Maar ik betaal geen 160 euro en mag zien wat ik wil zien
Sta je beetje gunstig?quote:
en de prijzen voor de fok leden?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:31 schreef Leonos het volgende:
Hoezo orginele prijs?
3 euro voor 10
4,50 voor 15
7 voor 25
12 voor 40
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
5 voor 10
10 voor 15
20 voor 25
25 voor 40
Bedoel op het festival terreinquote:
Verleden jaar stonden we recht tegen over mainstange en eentje helemaal links in de hoek naast de tent.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:30 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Bedoel op het festival terreinOp mainstage ofzo?
Geen idee, met auto was prima te doen. Volgens mij kon je op vertoon van het toegangskaartje gratis reizen met OV(vorig jaar iig)quote:Op donderdag 26 april 2007 13:05 schreef MrFl0ppY het volgende:
Kaartjes zijn binnen.. nu nog vervoer zoeken. Is het een beetje te doen met het OV? Mocht ik geen auto kunnen regelen wordt dit het alternatief
Ben paar keer met OV geweest, en vond het prima te doen. Enige nadeel is dat je toen een flink eind moest sjouwen met je spullen naar de camping toe. Niet fijn op een hete zomerdag met een tentje en een rugzak op je rugquote:Op donderdag 26 april 2007 13:05 schreef MrFl0ppY het volgende:
Kaartjes zijn binnen.. nu nog vervoer zoeken. Is het een beetje te doen met het OV? Mocht ik geen auto kunnen regelen wordt dit het alternatief
Dusquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:00 schreef maxor het volgende:
[..]
Omdat 56, nee 72% van alle statistieken uit de lucht gegrepen wordt![]()
of toch 41%?
Misschien marktplaats/ebay(.be)?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Dus![]()
. Maar maak ik uberhaupt nog kans op kaartjes nu ik op de wachtlijst sta? Of was het eigenlijk al een maand geleden zo goed als uitverkocht?
Volgens mij is het al ongeveer zover. Ik had vorige week kaart besteld, stond op de wachtlijst (inmiddels heb ik echter mijn kaart). Denk dat je nu nog wel kaart kan kopen, maar lang zal het niet meer duren..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:37 schreef -Sum- het volgende:
zijn al berichten over wanneer de combitickets gaan uitverkopen??
had dat namelijk allang verwacht
Met ^^quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:24 schreef Afunados het volgende:
[..]
Volgens mij is het al ongeveer zover. Ik had vorige week kaart besteld, stond op de wachtlijst (inmiddels heb ik echter mijn kaart). Denk dat je nu nog wel kaart kan kopen, maar lang zal het niet meer duren..
Hoe werkt dat precies met die wachtlijst? Ik kan er weinig (geen) informatie over vinden... Je krijgt een acceptgiro opgestuurd op het moment dat er kaarten vrijkomen? Of moet je sowieso betalen en als ze niet meer komen wordt het terug gestort?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:24 schreef Afunados het volgende:
[..]
Volgens mij is het al ongeveer zover. Ik had vorige week kaart besteld, stond op de wachtlijst (inmiddels heb ik echter mijn kaart). Denk dat je nu nog wel kaart kan kopen, maar lang zal het niet meer duren..
Ik sta sinds begin mei op de wachtlijst en heb nog niks hoeven te betalen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:19 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies met die wachtlijst? Ik kan er weinig (geen) informatie over vinden... Je krijgt een acceptgiro opgestuurd op het moment dat er kaarten vrijkomen? Of moet je sowieso betalen en als ze niet meer komen wordt het terug gestort?
Ja, ik weet dat de kans dat ik nog een kaartje krijg op deze manier 1 op 46327928 is, maar ik wil het in ieder geval ook nog zo proberen...
Ik eind april.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:22 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik sta sinds begin mei op de wachtlijst en heb nog niks hoeven te betalen.
http://www.campingtw.be/camping.swfquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:14 schreef Acathla het volgende:
Weet iemand wat een beetje leuke (lees: gezellige) campings zijn als je aankomt met de trein? Ik kom niet verder dan A3 nl.
Niks op marktplaats ofzo?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:34 schreef Lieke_K het volgende:
Ah dus zo gaat dat.Dankjewel, ik vroeg me een beetje af waar ik mezelf weer aan had vastgelegd nu.
Ik zou nog héél graag een kaartje willen (en mijn vriendinnetje waarmee ik zou gaan ook), maar zie het somber in.
Ach ja, te lang gewacht...
![]()
Ik heb een trauma aan die camping overgehouden nadat er toen op 20 meter afstand ofzo die gozer werd neergestokenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
http://www.campingtw.be/camping.swf
Ik stond er ook dicht op ja. Vervolgens helikopters en alles over heel A3 heen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb een trauma aan die camping overgehouden nadat er toen op 20 meter afstand ofzo die gozer werd neergestoken![]()
Neen het was geen leuk aangezicht.quote:
Hm daar heb ik niet echt iets van mee gekregen geloof ik. Wanneer was dat?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb een trauma aan die camping overgehouden nadat er toen op 20 meter afstand ofzo die gozer werd neergestoken![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:27 schreef maxor het volgende:
[..]
Hm daar heb ik niet echt iets van mee gekregen geloof ik. Wanneer was dat?
maandag 5 juli 2004 11:19quote:Een 30-jarige Nederlander werd zondag de keel doorgesneden op de festivalcamping van Rock Werchter. Dankzij het snelle ingrijpen van zijn vrienden verkeert de man nu buiten levensgevaar. Een verdachte werd intussen aangehouden.
De man uit Mariahout (Noord-Brabant) werd in de nacht van zaterdag op zondag levensgevaarlijk gewond tijdens een steekpartij op een festivalcamping in Werchter, België. Volgens informatie van het parket in Leuven zou het incident begonnen zijn als een discussie over geluidsoverlast. De muziekinstallatie in het busje van een groep Nederlanders zou zo'n herrie hebben gemaakt dat campingburen meermaals kwamen vragen om de muziek stiller te zetten.
Een discussie met een Belgische vriendengroep escaleerde en eindigde in een steekpartij in het busje. Hierbij werd voornoemde man uit Mariahout de halsslagader doorgesneden. Het slachtoffer werd snel bevrijd door zijn vrienden die hem spoorslags naar een Rode-Kruispost brachten. Vervolgens werd de man naar ziekenhuis Gasthuisberg in Leuven overgebracht, waar zijn toestand ondertussen gestabiliseerd is. Zijn stembanden zouden wel ernstig beschadigd zijn.
Festivalbezoekster Eva zag kort na de feiten hoe de politie de bestelwagen verzegelde terwijl de zoekactie nog niks had opgeleverd. Uiteindelijk werden zondag negen mannen voor verhoor aangehouden en intussen weer vrijgelaten. Uit de verhoren kwamen twee Belgische Limburgers als verdachten naar voren: de 38-jarige L.V. uit Genk en de 34-jarige P.V. uit Houthalen die na het voorval waren gevlucht. Zij moesten maandag voor de onderzoeksrechter verschijnen.
Ondertussen heeft L.V. verklaard dat hij tijdens de strubbelingen een mes vastnam, maar dat hij zich voor de rest weinig kan herinneren. Daarop werd hij aangehouden op verdenking van poging tot doodslag. Zijn vriend P.V. zou niet rechtstreeks betrokken zijn en werd daarom vrijgelaten onder voorwaarden.
Blijkbaar kreeg het incident niet veel weerklank op de wei zondag, de laatste van vier festivaldagen. Vele festivalgangers vernamen het nieuws namelijk pas bij hun thuiskomst. De organisatoren van Rock Werchter stuurden vooralsnog geen persbericht de wereld in.
Lieke, wellicht kan ik je uit de brand helpen... Wij hebben met onze groep waarschijnlijk een tweetal kaarten over. We gaan jaarlijks met groep van ongeveer 40 mensen, maar 1 stel kan niet mee vanwege ernstig ziek kind. Kaarten gaan anders terug naar organisatie, maar op deze manier kunnen we elkaar misschien sneller helpen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:34 schreef Lieke_K het volgende:
Ah dus zo gaat dat.Dankjewel, ik vroeg me een beetje af waar ik mezelf weer aan had vastgelegd nu.
Ik zou nog héél graag een kaartje willen (en mijn vriendinnetje waarmee ik zou gaan ook), maar zie het somber in.
Ach ja, te lang gewacht...
![]()
Zaken lagen wel wat gecompliceerder dan dat als ik het me goed herinner. Het slachtoffer had in ieder geval daarvoor ook al flink lopen zieken.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:18 schreef Leonos het volgende:
Slaat trouwens nergens op om te klagen over geluidsoverlast.
Moet je maar niet naar een festival gaan![]()
En dan nog iemand z'n keel doorsnijden, dat is gewoon dubbel![]()
Wauw, nou als dat zou kunnen echt heel graag!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:16 schreef Olieeee het volgende:
[..]
Lieke, wellicht kan ik je uit de brand helpen... Wij hebben met onze groep waarschijnlijk een tweetal kaarten over. We gaan jaarlijks met groep van ongeveer 40 mensen, maar 1 stel kan niet mee vanwege ernstig ziek kind. Kaarten gaan anders terug naar organisatie, maar op deze manier kunnen we elkaar misschien sneller helpen.
Ja, was het slachtoffer niet eigenlijk dader of zoiets? En hij kwam geloof ik niet eens voor het festival, had geen kaartje, maar kwam alleen om op de camping te keten.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zaken lagen wel wat gecompliceerder dan dat als ik het me goed herinner. Het slachtoffer had in ieder geval daarvoor ook al flink lopen zieken.
Pas wel op, tegenwoordig kunnen ze die tickets controleren (er staat een naam op van de besteller en dan met diens identiteitskaart). Zie Ilovemyticket.be. Maar ik geloof dat ze dat niet echt controleren, maar vraag anders voor de zekerheid een kopie van de identiteitskaart of het paspoort van degene wiens naam op het kaartje staat. Je weet nooit!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:59 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Wauw, nou als dat zou kunnen echt heel graag!!!(hoewel het natuurlijk voor dat stel enorm rot is dat hun kind ernstig ziek is...) Ik probeerde je een PM te sturen, maar dat lukte niet. Mijn e-mailadres staat in mijn profiel, dus als je me wil mailen erover? Ik zou ze graag van hen overnemen.
![]()
Inderdaad, daar las ik wat over. Ik wil natuurlijk liever dat risico niet lopen, hoop dat een kopietje van afdoende is. Eventueel kunnen we misschien nog met Ollieee afspreken? Nou, ik ga het in ieder geval even bekijken, bedankt!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:30 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Pas wel op, tegenwoordig kunnen ze die tickets controleren (er staat een naam op van de besteller en dan met diens identiteitskaart). Zie Ilovemyticket.be. Maar ik geloof dat ze dat niet echt controleren, maar vraag anders voor de zekerheid een kopie van de identiteitskaart of het paspoort van degene wiens naam op het kaartje staat. Je weet nooit!
Haha, ja sorry ik zat even hardop te denken.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:37 schreef bloodymary het volgende:
Ik hoor d'r niet bij, ik weet niet wie Ollieee is, maar ik zag jullie berichtjes en dacht ik bemoei me er gewoon even mee. Maar zover ik weet is een kopietje voldoende.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
2 uur ja.. maar daarvan gaat de helft op aan de tussenpauzes tussen nummers waar ze het podium afgaan. Beetje jammer, maar dat is al tijden zo.
Heb ze in 2003 gezien en toen deden ze dat ook niet, geen idee waar die man met die moeilijke nick dat vandaan heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]Vorig jaar op RaR ook dikke 2 uur maar ze gaan echt niet na elk nummer van het podium af hoor. Of is dat in RW anders?
Nee joh, Metallica doet al sinds jaar en dag 2 keer een pauze van een paar minuten in hun set om dan met een toegift te komen. Dat duurt al met al echt niet meer dan een paar minuten totaal.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]Vorig jaar op RaR ook dikke 2 uur maar ze gaan echt niet na elk nummer van het podium af hoor. Of is dat in RW anders?
Net als Pearl Jam dus.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee joh, Metallica doet al sinds jaar en dag 2 keer een pauze van een paar minuten in hun set om dan met een toegift te komen. Dat duurt al met al echt niet meer dan een paar minuten totaal.
iid volgens mij 2 jaar gelden op werchter duurde het optreden ook 2 en 1/2 uur waarin ze in totaal ongeveer 15 minuten pauzen hebben gehad. Maar ja daar kan ik natuurlijk een beetje naast zitten omdat op het eind van de dag mijn waarnemingsvermogen een beetje verbierd is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee joh, Metallica doet al sinds jaar en dag 2 keer een pauze van een paar minuten in hun set om dan met een toegift te komen. Dat duurt al met al echt niet meer dan een paar minuten totaal.
Zo erg verbierd dat je 2 jaar geleden Metallica dacht te zien op Werchter?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
iid volgens mij 2 jaar gelden op werchter duurde het optreden ook 2 en 1/2 uur waarin ze in totaal ongeveer 15 minuten pauzen hebben gehad. Maar ja daar kan ik natuurlijk een beetje naast zitten omdat op het eind van de dag mijn waarnemingsvermogen een beetje verbierd is.
Ja oke toegift.. maar hij doet het net overkomen alsof ze na elk nummer ff pauze houden.. Metallica geeft standaard altijd 2 toegiften.. waarbij de laatste bijna altijd seek 'n destroy isquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
3 jaar geleden dan? Ik heb ze gezien in ieder geval.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:49 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zo erg verbierd dat je 2 jaar geleden Metallica dacht te zien op Werchter?![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
3 jaar geleden dan? Ik heb ze gezien in ieder geval.
Dat was wel 2 jaar geleden, na Nine Inch Nails.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:02 schreef Basp1 het volgende:
Hoeveel jaar geleden stond rammstein er dan? Die heb ik niet kunnen kijken, ik was daarvoor te stronken, en vond de beelden te heftig voor mijn receptoren.![]()
Ik stond wel redelijk vooraan maar het de heel tijd naar het publiek zitten te kijken.
Uhm yay ozzie?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
nou ja, na elke 2 nummers dan. Maar dan wel tussen elk nummer zo'n 3 minuten waarin je nix ziet of er komt weer een of ander filmpje langs als afleidingsmaneuvre.
En ik ben niet de enige die het opviel. (stelletje ouwe lullen dat ze nog op adem moeten komen. Nog ff en daar komen de rollators met ingebouwde gitaren ...)
Dit is net het tegenovergestelde kwa voorzieningen op de camping.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:01 schreef DarKHunteR het volgende:
Kan iemand me vertellen of die camping een beetje goed is? Dan bedoel ik, hoe zijn de douches, en wordt er veel gesloopt/gestolen? Ik was vorig jaar op Lowlands, en dat vond ik wel oke (voor een festival dan).
Ik denk ook wel dat we echt verwend worden met lowlandsquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
A3 is ook gewoon zwaar kut qua voorzieningen enzo.
ik denk dat ik maar een dagje ga dan (dag 3)quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dit is net het tegenovergestelde kwa voorzieningen op de camping.![]()
Te weinig wc's, alleen maar dixies die tot de pot vol zitten, te weinig douches, waardoor er op een gegeven moment een rij over de hele camping staat. Boeren velden waardoor het gras niet zo vlak is als je o lowland gewend bent.
Wel op elke camping een biertent![]()
Verder heb ik nog nooit op de grote a3 camping gestaan dus hoe het op die camping is weet ik niet.
Ik heb nu 3 jaar achter elkaar op de c2 of c3 campnig gestaan.
Als je maar genoeg drinkt en laat genoeg naar bed gaat dan de volgende dag als je wakker wordt je poep ophoudt tot het festival terrein is het goed te doen.
je zult wel blij zijn. er komt alleen maar rock, dus voor andere enge muziek als dance en techno hoef je niet bang te zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit jaar eerste keer Rock Werchter voor mij en als ik zo lees is Lowlands echt een paradijs vergeleken met Rock Werchter. Ben nu 5x op Lowlands geweest en tis idd geweldig luxe (voor een festival!)
Juist!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:46 schreef Laton het volgende:
[..]
je zult wel blij zijn. er komt alleen maar rock, dus voor andere enge muziek als dance en techno hoef je niet bang te zijn.
Dr. Lektroluvquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:46 schreef Laton het volgende:
[..]
je zult wel blij zijn. er komt alleen maar rock, dus voor andere enge muziek als dance en techno hoef je niet bang te zijn.
ow ja, wat mij betreft mag techno en mnml de boventoon voeren. maar het heet niet voor niets rock werchter, dus ik doe maar niet klagenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:03 schreef ebeaydojraes het volgende:
en tsja... lowlands is ook gewoon een camping, waar een paar podia staan waar bandjes op spelen zo nu en dan, maar het is op de eerste plaats een camping.
kijk nou eens goed hoe het festival volledig heet. dan praten we verder ...quote:
De mainstage stoort sowieso de marquee inderdaad. En het geluid op de mainstage zelf is met een beetje wind al onwijs kut. En dat het hard is is inderdaad leuk bij harde bands als je ver weg staat. Maar alle nuance gaat wel verloren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:03 schreef ebeaydojraes het volgende:
geluid slecht? Op het punt dat de tent vaak verstoord wordt door het hoofdpodium ok, maar het goede aan werchter is juistd at je OVERAL gewoon goed geluid hebt. Al ga je wat eten aan de andere kant van het terrein je hoort nog alles.
Engeland ben ik nooit geweest, maar dat schijnt inderdaad nog erger te zijn. De camping Roskilde daarentegen is echt veel relaxter dan Werchter, daar heb je zo af en toe nog wel eens een schoon schijthok. En de kookplekken daar zijn ideaal. En je kunt er zwemmen, vissen, etc, etc. Je hebt er relaxte biertentjes, ontbijttentjes.quote:en voor wie de campings op werchter slecht vinden (douche = 2 afzethekken, houten-lat met slang en doucekop en stuk plastic als doucegordijn) die is nog nooit in Engeland naar een festival geweest (of roskilde uberhaupt)...
Maar goed. wie gaat er dan ook douchen op een festival ...
Valt best mee, alleen bij de wasbakken na een tijdje. En dan gooien ze gewoon houten vlonders neer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:14 schreef ebeaydojraes het volgende:
(roskilde) of je staat tot op je enkels in de modder ...
lol.. zal es kijken of ik de foto's nog ergens kan vinden, maar er lag zo'n laag modder dat de auto wegsleept moest worden omdat ie gewoon vastliep.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Valt best mee, alleen bij de wasbakken na een tijdje. En dan gooien ze gewoon houten vlonders neer.
Dat moet na een (paar) flinke regenbui(en) geweest zijn.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
lol.. zal es kijken of ik de foto's nog ergens kan vinden, maar er lag zo'n laag modder dat de auto wegsleept moest worden omdat ie gewoon vastliep.
ja... net nieuwe kleren aan natuurlijk ...quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:34 schreef maxor het volgende:
Hehe net als lowlands vorig jaar
Nog een poging gedaan om aardig te zijn en met een maat van me een auto uit de bagger te duwen. Op een gegeven moment raakt die auto uit de bagger geeft die snol die erin zit vol gas
En niet te vergeten het witbier,kriek en palm die ze bij de stella tent haddenquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:57 schreef Acathla het volgende:
Stella Tent is top! Altijd leuk om daar even rond te hangen en uit je dak te gaan op 'oudere' muziek.
Ik ben geen QOTSA kenner, wie is die zanger in dit nummer?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:57 schreef ruud.nl het volgende:
Meer sfeer:
Queens of the Stone Age - A song for the dead @ Werchter 2002
Met:
Mark Lanegan
Josh Homme
Nick Oliveiri
Troy van Leeuwen
Dave Grohl
![]()
Mark Lanegan, vroeger in Screaming Trees, laatste tijd vooral als solo-artiest bezig.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:05 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik ben geen QOTSA kenner, wie is die zanger in dit nummer?Wel heel vet nummer
![]()
Dave Grohl![]()
Bestel dan gewoon je kaartje op tijd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef Lieke_K het volgende:
Maar ik wil er nog wel bijgepropt worden!
Je koopt een campingticket waarmee je in principe gewoon 4 dagen op de camping mag staan. Je komt met je polsbangje alleen donderdag de wei (=festivalterrein) op, na muse ga je van het terrein af naar je tent en kun je daar gewoon slapen en de volgende dag rustig weg (en balen dat je weg moet waarschijnlijk...)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:09 schreef rfburen het volgende:
Weet iemand hoe dat zit?? Ik kan/kom alleen donderdag (vooral voor MUSE!) maar met een donderdagticket moet je dan zodra het vrijdag is weg of mag je de nacht van donderdag op vrijdag ook nog pitten..
Strikt genomen is het optreden van MUSE namelijk op vrijdag.. Hoe strikt zijn die kaartjes??
En als het zo is dat je nog wel het optreden van MUSE mag zien maar daarna weg moet hoe zit het dan met de parkeerterreinen?? Zijn die goed verlicht zodat je auto kunt vinden of niet??
Zo maar wat gedachten die bij mij opkomen...
Waar lees je dat, dat er nog kaarten zijn? want op de site kan ik niks vinden?...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef Lieke_K het volgende:
Ik kreeg een mailtje van proximus. Als jij wel een creditcard hebt, mag je anders wel met mijn reserveringsnummer bellen, weet niet of het iets uithaalt, maar je kunt het proberen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:10 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Waar lees je dat, dat er nog kaarten zijn? want op de site kan ik niks vinden?...
Zoiets. Kreeg vanmiddag het mailtje dat betaling binnen was. En dat ze nu echt onderweg zijn.quote:
jeezes ... goed programma, dat wel. Maar ik zie al op tegen het 'op elkaar gestampt gevoel', de wachtrijen voor bonnetjes, drank, eten. De tot braken-oproepende-toiletten, de dronken ik-spring-u-tent-even-plat pubers, ...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef Lieke_K het volgende:
Haha ja, zoals als je bv om 4u 's nachts toch maar beslist om wat te gaan pitten, je bent net helemaal genesteld in je slaapzak, de oogleden dicht, bijna in slaap .... begint er zo een accordeon-speler! En voor je het weet heeft hij een hoop fans die luidkeels gaan meezingenquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:58 schreef mesecina het volgende:
[..]
jeezes ... goed programma, dat wel. Maar ik zie al op tegen het 'op elkaar gestampt gevoel', de wachtrijen voor bonnetjes, drank, eten. De tot braken-oproepende-toiletten, de dronken ik-spring-u-tent-even-plat pubers, ...Eigenlijk kan ik niet wachten om mij daar dood aan te ergeren!
pffff ... altijd dubbel gevoel op die festivals.
![]()
Volgens mij hebben ze dat wel, maar Stella is gewoon nog steeds lekker als het verdund is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:14 schreef Basp1 het volgende:
Ook heb ik het idee dat men in belgie nog niet het zogenaamde festivalbier hebben uitgevonden.
Geen probleem. Wordt veel rookt, maar wordt niet moeilijk over gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:54 schreef Proper_fucked het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met drugs, vorig jaar niet op gelet maar volgens mij zaten er wel wat mensen op het festivalterrein te blowen.. Mag je op het terrein blowen/kunnen ze je daar op pakken?
Jawelquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:46 schreef bloodymary het volgende:
Nee, maar waarom zouden ze ook. Het is toch niet verboden om in de buitenlucht een jointje te roken, of ben ik nou gek?
Sinds 11 april ofzo al ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:58 schreef Acathla het volgende:
Tijdenoverzicht is bekend op www.rockwerchter.be Geen idee of het hier al bekend was,,
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:13 schreef funrider het volgende:
begin vorige week ook goede bericht dat nog naar Werchter kunnen (stonden ook op wachtlijst sinds half mei) voor volle weekend. Even bellen ennuh je kon ook gewoon acceptgiro thuisgestuurd krijgen (nog niet gehad overigens) dus moet morgen zeker wel binnen zijn en dan ff internetbankieren overmaken snel kaartjes dan krijgen.. mjam mjam Snow Patrol, Keane, Jason Mraz.
Lieke... heb je een pm'etje gestuurd!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef Lieke_K het volgende:
A2quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef justchristian het volgende:
Kaartje is binnen, Alweer alweerrrr alweerrr een rockwerchter gangerrrrrr
nu nog een camping vinden.....:S
Ik kreeg ze ook pas zo'n twee weken later. Anders moet je even bellen, prima service..quote:Op zondag 10 juni 2007 13:37 schreef djmurcielago het volgende:
Het gaat lekker hier, anderhalve week geleden kaartjes betaald via credit-card. Nog steeds niks ontvangen. Ik ben benieuwd.
Met de fietsquote:Op zondag 10 juni 2007 13:37 schreef djmurcielago het volgende:
Hoe gaan jullie trouwens naar RW?
Tja, er zijn van die mensen die liever op de camping zitten dan op de festivalweidequote:Op maandag 11 juni 2007 11:03 schreef maxor het volgende:
Zware dingen meenemen naar een festival is sowiezo al b0rked.
Vorig jaar hadden de mensen naast ons op de camping een biertafel + banken + terrasverwarming meegenomen![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 09:32 schreef annoh het volgende:
Dit maken ze weer ruimschoots goed door Jason Mraz in te programmeren. Eindelijk ga ik m dan live zien! Yesss Ik heb er zin in!!
Invoice is toch gewoon hetzelfde als een acceptgiro?quote:
Geen idee dus.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Invoice is toch gewoon hetzelfde als een acceptgiro?
ja je krijgt gewoon een acceptgiro thuis. Invoice = factuur.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Geen idee dus.
Ik heb een kaartje besteld en heb zo'n formulier ingevuld waar alle gegevens opstaan.
Krijg ik nu een acceptgiro opgestuurd? Iemand enig idee hoe lang dat duurt?
ik heb nu de Cold War Kids aanstaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:21 schreef bloodymary het volgende:
En wat ben je nu aan het ontdekken dan?
Ach ja, ik kreeg vorig jaar een bevestiging van betaling. Achteraf bleek er toch iets niet goed te zijn (mijn creditcard had de laatste 4 ipv de laatste 3 cijfers achterop nodig als veiligheidscode), maar dat werd dus niet gecommuniceerd nadat ik bevestigd had gekregen dat de kaarten naar m'n adres zouden worden gestuurd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:16 schreef djmurcielago het volgende:
Gister (maandag) heb ik eindelijk mijn kaartjes ontvangen. Maar blijkbaar heeft een of andere belgische kukel mijn kaartjes bij die van iemand anders in gedaan. Gelukkig was de ontvanger zo eerlijk om ze naar mij door te sturen. Wat ongelofelijk dom zeg.
Nouja, nu ben ik er helemaal klaar voor
Is die uitzending ergens terug te kijken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:40 schreef bloodymary het volgende:
Helemaal mee eens. Heb ook al veel van mijn favoriete bands ooit op Werchter ontdekt (Interpol, Placebo).
Overigens is nu op StuBru een uitzending met allemaal fragmenten van Werchter vorig jaar!
http://internetradio.vrt.be/popups/stubru/radioplayer.html?qsbrand=41&qsODfile=/internetradio_master/productiesysteem2/programma_od/41_41liup.xmlquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:49 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Is die uitzending ergens terug te kijken?
Besteld.. altijd handigquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
voor hen die (weer) heel wat van plan zijn (festivalinfo.nl)
Gratis (band)condooms op Rock Werchter
13/06/2007 - Door: Soeperman87 - Bron: Belgianpopline
Behalve een aantal dagen feesten op de festivalweide van Werchter, voorziet de organisatie ook de nachten in hun behoefte. Speciaal voor het festival ontwierpen artiesten als Maxïmo Park, Goose en Air Traffic condooms voor de festivalbezoekers.
Voor iedereen die interesse heeft in het Werchterrubber: je komt alleen in aanmerking door hier te klikken en de condooms later af te halen op het festival.
Nog een tip voor iedereen zonder partner of hotdate: aangezien het speciaal ontworpen rubbertjes betreft is het ook leuk materiaal voor de verzamelaar!
-------------
De BPL #5 festival ed. summer 2007 telt 15 verschillende condoomdoosjes met daarin telkens 3 Durex condooms die te koop zijn in alle Belgian Popline condoomautomaten. Het artwork van deze reeks is van de hand van Goose, Zornik, De Heideroosjes, Absynthe Minded, Sioen, Admiral Freebee, Gabriel Rios, Enter Shikari, Cold War Kids, Maxïmo Park, !!!, De Fixkes, MSTRKRFT, Alex Agnew and Air Traffic. Stuk voor stuk artiesten of bands die deze zomer op de affiche van Rock Werchter en/of Pukkelpop staan.
Deze condoomdoosjes zijn voor ¤ 2 te koop in alle BPL-condoomautomaten. De automaten vind je in jeugdhuizen, concertclubs, scholen, jongerencafés, JIP’s en JAC’s zowat overal in Vlaanderen.
Eens! Eindelijk Air eens live zien, Beastie Boys for old times sake and voetjes van de vloet bij Lektroluv!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:20 schreef XL het volgende:
Wat heb ik zin in de donderdag in de Marquee zeg, niet normaal!
Uhm, je weet dat RW pas de 28e begint?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:48 schreef Hammer06 het volgende:
Oi Oi, hebben jullie deze weervooruitzichten al gezien?![]()
http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index.jsp?pOWC=15m&p_page=hetweer&p_cat=weerwaarneming&pLocationId=31180
laten we met z'n allen snel anti-regendansen gaan doen, want dit ziet er niet best uit![]()
En daar staat nu droog 11 - 19 graden, perfect!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:50 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uhm, je weet dat RW pas de 28e begint?![]()
Juistemquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:06 schreef Retro het volgende:
Perfect? Ik wil weer 30-38 graden, net als vorig jaar. Héérlijk.
en dat hou jij 4 dagen uit? snikheet, feesten en weinig slaap?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:06 schreef Retro het volgende:
Perfect? Ik wil weer 30-38 graden, net als vorig jaar. Héérlijk.
Perfect??? In juli??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:39 schreef Maruna het volgende:
[..]
En daar staat nu droog 11 - 19 graden, perfect!
Zo, opgelost.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:18 schreef _dirkjan_ het volgende:
Dillema's...
beasty boys of björk,
lilly allen of bloc party eten
admiral freebee of queens of the stone age
razorlight of the hold steady bierdrinken
snow patrol of the klaxons of bierdrinken
lcd soundsystem of chemical brothers is inderdaad een dillema
maximo park of the kooks bierdrinken
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Milow is inmiddels van plek gewisseld met Rufus Wainwright en opent nu dus de Marquee. Oftewel: nog steeds niets boeiends tegenover Marilyn Manson![]()
De laatste keer dat ik Marilyn Manson op Werchter zag was overigens best goed. Hij speelde ergens op de zaterdagmiddag, halverwege de set kwam er een gitarist van Monster Magnet bij. Die was helemaal van kaart door de drugs en speelde een nummer mee. Het was snikheet buiten en na 1 nr gooide hij zijn gitaar het publiek in. De jongen die de gitaar in zijn gezicht kreeg zat 10 minuten later naast die gast van Monster Magnet aan het infuus. Het was iets te warm voor dat soort geintjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Milow is inmiddels van plek gewisseld met Rufus Wainwright en opent nu dus de Marquee. Oftewel: nog steeds niets boeiends tegenover Marilyn Manson![]()
Beastie Boys en mocht dat suf zijn Björkquote:beasty boys of björk
Bloc Party ... Lily Allen op LL kijkenquote:lilly allen of bloc party
QOTSA!quote:admiral freebee of queens of the stone age
Hold Steady of luierenquote:razorlight of the hold steady
The Klaxonsquote:snow patrol of the klaxons
Nog niet beslotenquote:lcd soundsystem of chemical brothers
Neig licht naar The Kooks, die heb ik nog niet gezien. Echter M. Park laatst in de Melkweg wat supertofquote:maximo park of the kooks
zwarte britpop fans ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wie gaat er uberhaupt Bloc Party kijken?
Ik heb The Kooks en Maximo Park beide live gezien en ik zeg je wel dat ik dit keer absoluut weer voor Thequote:Op woensdag 20 juni 2007 00:18 schreef Pietsie1 het volgende:
[..]
Beastie Boys en mocht dat suf zijn Björk
[..]
Bloc Party ... Lily Allen op LL kijken
[..]
QOTSA!
[..]
Hold Steady of luieren
[..]
The Klaxons
[..]
Nog niet besloten
[..]
Neig licht naar The Kooks, die heb ik nog niet gezien. Echter M. Park laatst in de Melkweg wat supertofM. Park in de tent vs. The Kooks op main ... wat een belachelijk dilemma ... Werchter organisatie, wat doe je me aan
![]()
Incubus in 2001 was inderdaad een hoogtepunt! Verder zou ik Reprazent van dat jaar willen noemen, dat was zooo ontzettend vet toen!quote:
kooks, razorlight etcquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:51 schreef valek het volgende:
Ik ga dit jaar ook naar Rockwerchter. Er komen veel bands, sommige zijn wel leuk, maar de meeste ken ik niet. Mijn voorkeur gaat uit naar bandjes zoals Pennywise, Bad Religion, No use for a name. Van die leuke gezellige bandjes zeg maar. Komen er ook zo'n soort bandjes op Werchter dit jaar?
Zijn dat ook van die gezellige bandjes, die zich niet te serieus nemen. Die vrouwen mee het podium opquote:
Punkbandjes dus.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:51 schreef valek het volgende:
Ik ga dit jaar ook naar Rockwerchter. Er komen veel bands, sommige zijn wel leuk, maar de meeste ken ik niet. Mijn voorkeur gaat uit naar bandjes zoals Pennywise, Bad Religion, No use for a name. Van die leuke gezellige bandjes zeg maar. Komen er ook zo'n soort bandjes op Werchter dit jaar?
Als dat alles aan Punk is valt het festival me zwaar tegen denk ik. Er komen wel leuke bandjes, maar och. Er zijn bier en vrouwen. Dat is al genoeg voor mij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Punkbandjes dus.
Dan zou ik Billy Talent en de Heideroosjes gaan kijken als ik jou was.![]()
Geen nood.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:17 schreef valek het volgende:
[..]
Als dat alles aan Punk is valt het festival me zwaar tegen denk ik. Er komen wel leuke bandjes, maar och. Er zijn bier en vrouwen. Dat is al genoeg voor mij.
heb ze nooit eerder gezien, maar zie ze dat eerder doen dan linkin parkquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:07 schreef valek het volgende:
[..]
Zijn dat ook van die gezellige bandjes, die zich niet te serieus nemen. Die vrouwen mee het podium op
nemen? En van die dingen allemaal?
Zie een dropkick murphies.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:48 schreef Maruna het volgende:
[..]
heb ze nooit eerder gezien, maar zie ze dat eerder doen dan linkin park
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |