abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49589029
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:16 schreef Olieeee het volgende:

[..]

Lieke, wellicht kan ik je uit de brand helpen... Wij hebben met onze groep waarschijnlijk een tweetal kaarten over. We gaan jaarlijks met groep van ongeveer 40 mensen, maar 1 stel kan niet mee vanwege ernstig ziek kind. Kaarten gaan anders terug naar organisatie, maar op deze manier kunnen we elkaar misschien sneller helpen.
Wauw, nou als dat zou kunnen echt heel graag!!! (hoewel het natuurlijk voor dat stel enorm rot is dat hun kind ernstig ziek is...) Ik probeerde je een PM te sturen, maar dat lukte niet. Mijn e-mailadres staat in mijn profiel, dus als je me wil mailen erover? Ik zou ze graag van hen overnemen.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_49591858
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:37 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Zaken lagen wel wat gecompliceerder dan dat als ik het me goed herinner. Het slachtoffer had in ieder geval daarvoor ook al flink lopen zieken.
Ja, was het slachtoffer niet eigenlijk dader of zoiets? En hij kwam geloof ik niet eens voor het festival, had geen kaartje, maar kwam alleen om op de camping te keten.
pi_49591969
quote:
Op zondag 20 mei 2007 22:59 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Wauw, nou als dat zou kunnen echt heel graag!!! (hoewel het natuurlijk voor dat stel enorm rot is dat hun kind ernstig ziek is...) Ik probeerde je een PM te sturen, maar dat lukte niet. Mijn e-mailadres staat in mijn profiel, dus als je me wil mailen erover? Ik zou ze graag van hen overnemen.
Pas wel op, tegenwoordig kunnen ze die tickets controleren (er staat een naam op van de besteller en dan met diens identiteitskaart). Zie Ilovemyticket.be. Maar ik geloof dat ze dat niet echt controleren, maar vraag anders voor de zekerheid een kopie van de identiteitskaart of het paspoort van degene wiens naam op het kaartje staat. Je weet nooit!
pi_49592055
quote:
Op maandag 21 mei 2007 00:30 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Pas wel op, tegenwoordig kunnen ze die tickets controleren (er staat een naam op van de besteller en dan met diens identiteitskaart). Zie Ilovemyticket.be. Maar ik geloof dat ze dat niet echt controleren, maar vraag anders voor de zekerheid een kopie van de identiteitskaart of het paspoort van degene wiens naam op het kaartje staat. Je weet nooit!
Inderdaad, daar las ik wat over. Ik wil natuurlijk liever dat risico niet lopen, hoop dat een kopietje van afdoende is. Eventueel kunnen we misschien nog met Ollieee afspreken? Nou, ik ga het in ieder geval even bekijken, bedankt!
pi_49592117
Ik hoor d'r niet bij, ik weet niet wie Ollieee is, maar ik zag jullie berichtjes en dacht ik bemoei me er gewoon even mee. Maar zover ik weet is een kopietje voldoende.
pi_49592138
quote:
Op maandag 21 mei 2007 00:37 schreef bloodymary het volgende:
Ik hoor d'r niet bij, ik weet niet wie Ollieee is, maar ik zag jullie berichtjes en dacht ik bemoei me er gewoon even mee. Maar zover ik weet is een kopietje voldoende.
Haha, ja sorry ik zat even hardop te denken.
  maandag 21 mei 2007 @ 09:32:09 #107
36898 Kizim
Life is Music
pi_49596399
Denk dat er niet zoveel controle gaat zijn ivm die kaarten. Vorig jaar zeiden ze dat ook en toen hebben ze de kaart nog niet eens bekeken. Was het trouwens te druk voor, het moest vooruit gaan.
Don't damn me when I speak a piece of my mind...
pi_49615730
Controle op adressen gebeurt niet. Enige wat gecheckt wordt, zijn de streepjescodes.
pi_49630534
Ik heb het ook nog nooit meegemaakt, maar er staat dat ze kunnen controleren op naam (de naam van de besteller staat op het kaartje) en legitimatiebewijs. Als je dat kunt ondervangen met een kopie van het paspoort, waarom niet? Lijkt me toch lullig als je daar staat met je kaartje en ze doen het een keer wel...
Vorig jaar had ook iemand bij ons een kaartje via marktplaats gekocht en een kopie van het paspoort van de verkoper gekregen. Geen probleem toch?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:14:32 #110
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_49661859
Metallica! Volgens de RW site spelen ze gewoon meer dan 2 uur

Heb er zo'n zin in!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:49:02 #111
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_49663736
Volgens de site van Camping A3 is er eens een bushalte vlakbij de wei/campings. Eindelijk!
Love will be my strongest weapon
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:18:08 #112
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_49670574
2 uur ja.. maar daarvan gaat de helft op aan de tussenpauzes tussen nummers waar ze het podium afgaan. Beetje jammer, maar dat is al tijden zo.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:41:26 #113
7242 WarPuppy
Paddestoel
pi_49671181
Ik heb wel weer zin in die stella pub! chille muziek tussendoor!
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_49672025
En de lekkere friet van het tentje schuin tegenover de ingang!
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:25:03 #115
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_49678523
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
2 uur ja.. maar daarvan gaat de helft op aan de tussenpauzes tussen nummers waar ze het podium afgaan. Beetje jammer, maar dat is al tijden zo.
Vorig jaar op RaR ook dikke 2 uur maar ze gaan echt niet na elk nummer van het podium af hoor. Of is dat in RW anders?

[ Bericht 1% gewijzigd door MrFl0ppY op 23-05-2007 11:31:13 ]
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_49678893
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Vorig jaar op RaR ook dikke 2 uur maar ze gaan echt niet na elk nummer van het podium af hoor. Of is dat in RW anders?
Heb ze in 2003 gezien en toen deden ze dat ook niet, geen idee waar die man met die moeilijke nick dat vandaan heeft.
pi_49678912
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Nee joh, Metallica doet al sinds jaar en dag 2 keer een pauze van een paar minuten in hun set om dan met een toegift te komen. Dat duurt al met al echt niet meer dan een paar minuten totaal.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_49678972
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Nee joh, Metallica doet al sinds jaar en dag 2 keer een pauze van een paar minuten in hun set om dan met een toegift te komen. Dat duurt al met al echt niet meer dan een paar minuten totaal.
Net als Pearl Jam dus.
pi_49679439
quote:

[..]

iid volgens mij 2 jaar gelden op werchter duurde het optreden ook 2 en 1/2 uur waarin ze in totaal ongeveer 15 minuten pauzen hebben gehad. Maar ja daar kan ik natuurlijk een beetje naast zitten omdat op het eind van de dag mijn waarnemingsvermogen een beetje verbierd is.
pi_49679536
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

iid volgens mij 2 jaar gelden op werchter duurde het optreden ook 2 en 1/2 uur waarin ze in totaal ongeveer 15 minuten pauzen hebben gehad. Maar ja daar kan ik natuurlijk een beetje naast zitten omdat op het eind van de dag mijn waarnemingsvermogen een beetje verbierd is.
Zo erg verbierd dat je 2 jaar geleden Metallica dacht te zien op Werchter?
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:50:17 #121
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_49679592
quote:

[..]

Ja oke toegift.. maar hij doet het net overkomen alsof ze na elk nummer ff pauze houden.. Metallica geeft standaard altijd 2 toegiften.. waarbij de laatste bijna altijd seek 'n destroy is
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_49679667
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:49 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Zo erg verbierd dat je 2 jaar geleden Metallica dacht te zien op Werchter?
3 jaar geleden dan? Ik heb ze gezien in ieder geval.
pi_49679821
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:51 schreef Basp1 het volgende:

[..]

3 jaar geleden dan? Ik heb ze gezien in ieder geval.
pi_49679886
Is dat al weer 3 jaar geleden? Ik word oud
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_49682462
Hoeveel jaar geleden stond rammstein er dan? Die heb ik niet kunnen kijken, ik was daarvoor te stronken, en vond de beelden te heftig voor mijn receptoren.

Ik stond wel redelijk vooraan maar het de heel tijd naar het publiek zitten te kijken.
pi_49682495
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:02 schreef Basp1 het volgende:
Hoeveel jaar geleden stond rammstein er dan? Die heb ik niet kunnen kijken, ik was daarvoor te stronken, en vond de beelden te heftig voor mijn receptoren.

Ik stond wel redelijk vooraan maar het de heel tijd naar het publiek zitten te kijken.
Dat was wel 2 jaar geleden, na Nine Inch Nails.

5 jaar geleden overigens ook.
  woensdag 23 mei 2007 @ 21:09:19 #127
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_49701403
nou ja, na elke 2 nummers dan. Maar dan wel tussen elk nummer zo'n 3 minuten waarin je nix ziet of er komt weer een of ander filmpje langs als afleidingsmaneuvre.
En ik ben niet de enige die het opviel. (stelletje ouwe lullen dat ze nog op adem moeten komen. Nog ff en daar komen de rollators met ingebouwde gitaren ...)
pi_49703839
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 21:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
nou ja, na elke 2 nummers dan. Maar dan wel tussen elk nummer zo'n 3 minuten waarin je nix ziet of er komt weer een of ander filmpje langs als afleidingsmaneuvre.
En ik ben niet de enige die het opviel. (stelletje ouwe lullen dat ze nog op adem moeten komen. Nog ff en daar komen de rollators met ingebouwde gitaren ...)
Uhm yay ozzie?
pi_49731092
Kan iemand me vertellen of die camping een beetje goed is? Dan bedoel ik, hoe zijn de douches, en wordt er veel gesloopt/gestolen? Ik was vorig jaar op Lowlands, en dat vond ik wel oke (voor een festival dan).
I have to return some video tapes
pi_49731952
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:01 schreef DarKHunteR het volgende:
Kan iemand me vertellen of die camping een beetje goed is? Dan bedoel ik, hoe zijn de douches, en wordt er veel gesloopt/gestolen? Ik was vorig jaar op Lowlands, en dat vond ik wel oke (voor een festival dan).
Dit is net het tegenovergestelde kwa voorzieningen op de camping.
Te weinig wc's, alleen maar dixies die tot de pot vol zitten, te weinig douches, waardoor er op een gegeven moment een rij over de hele camping staat. Boeren velden waardoor het gras niet zo vlak is als je o lowland gewend bent.

Wel op elke camping een biertent

Verder heb ik nog nooit op de grote a3 camping gestaan dus hoe het op die camping is weet ik niet.

Ik heb nu 3 jaar achter elkaar op de c2 of c3 campnig gestaan.

Als je maar genoeg drinkt en laat genoeg naar bed gaat dan de volgende dag als je wakker wordt je poep ophoudt tot het festival terrein is het goed te doen.
pi_49732190
A3 is ook gewoon zwaar kut qua voorzieningen enzo.
pi_49732243
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
A3 is ook gewoon zwaar kut qua voorzieningen enzo.
Ik denk ook wel dat we echt verwend worden met lowlands , ik ben nog nooit naar een ander festival geweest waar het kwa campingvoorzieningen zo goed geregeld is.
  donderdag 24 mei 2007 @ 17:39:47 #133
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_49732333
Dit jaar eerste keer Rock Werchter voor mij en als ik zo lees is Lowlands echt een paradijs vergeleken met Rock Werchter. Ben nu 5x op Lowlands geweest en tis idd geweldig luxe (voor een festival!)
pi_49732375
Lowlands is perfect qua campings ed, veruit de beste. Werchter heeft de slechtste campings en voorzieningen die ik heb meegemaakt op festivals. Ik snap ook niet waarom ze tot beste festival verkozen zijn. Qua programmering zit het elk jaar wel snor, maar wat betreft al het andere blijven ze toch ver achter: de campings zijn slecht, het geluid is vaak slecht (zeker als de Marquee en de Mainstage beide 'in gebruik' zijn, het aanbod qua eten, drinken, etc. op het terrein is niet echt uitgebreid. En persoonlijk vind ik de sfeer ook niet echt top.

[/moppermodus]

En toch heb ik er zin in
pi_49732511
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dit is net het tegenovergestelde kwa voorzieningen op de camping.
Te weinig wc's, alleen maar dixies die tot de pot vol zitten, te weinig douches, waardoor er op een gegeven moment een rij over de hele camping staat. Boeren velden waardoor het gras niet zo vlak is als je o lowland gewend bent.

Wel op elke camping een biertent

Verder heb ik nog nooit op de grote a3 camping gestaan dus hoe het op die camping is weet ik niet.

Ik heb nu 3 jaar achter elkaar op de c2 of c3 campnig gestaan.

Als je maar genoeg drinkt en laat genoeg naar bed gaat dan de volgende dag als je wakker wordt je poep ophoudt tot het festival terrein is het goed te doen.
ik denk dat ik maar een dagje ga dan (dag 3)
I have to return some video tapes
pi_49732546
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit jaar eerste keer Rock Werchter voor mij en als ik zo lees is Lowlands echt een paradijs vergeleken met Rock Werchter. Ben nu 5x op Lowlands geweest en tis idd geweldig luxe (voor een festival!)
je zult wel blij zijn. er komt alleen maar rock, dus voor andere enge muziek als dance en techno hoef je niet bang te zijn.
underground forever baby
  donderdag 24 mei 2007 @ 17:49:42 #137
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_49732645
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:46 schreef Laton het volgende:

[..]

je zult wel blij zijn. er komt alleen maar rock, dus voor andere enge muziek als dance en techno hoef je niet bang te zijn.
Juist!

Wel jammer dat er geen Alpha / Grolsch DJ's zijn na de bands op RW
pi_49732772
Die Stella tent draaid wel super goede muziek
pi_49732817
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:46 schreef Laton het volgende:

[..]

Dr. Lektroluv
  donderdag 24 mei 2007 @ 17:57:28 #140
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_49732933
Stella Tent is top! Altijd leuk om daar even rond te hangen en uit je dak te gaan op 'oudere' muziek. Verder zijn de voorzieningen niet echt super. De sfeer daarentegen vind ik geweldig op Werchter. Je moet jezelf alleen niet als een echte Hollander gedragen.

Op de camping net problemen gehad met Walen. Zij wilden eerst niet een beetje plaats afstaan aan ons. Er was plaats zat, maar na een beetje woorden is dat helemaal goed gekomen.
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:03:41 #141
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_49733127
geluid slecht? Op het punt dat de tent vaak verstoord wordt door het hoofdpodium ok, maar het goede aan werchter is juistd at je OVERAL gewoon goed geluid hebt. Al ga je wat eten aan de andere kant van het terrein je hoort nog alles.

en voor wie de campings op werchter slecht vinden (douche = 2 afzethekken, houten-lat met slang en doucekop en stuk plastic als doucegordijn) die is nog nooit in Engeland naar een festival geweest (of roskilde uberhaupt)...
Maar goed. wie gaat er dan ook douchen op een festival ...

en tsja... lowlands is ook gewoon een camping, waar een paar podia staan waar bandjes op spelen zo nu en dan, maar het is op de eerste plaats een camping .

edit: owj en om nog even op metallica op werchter terug te komen:
http://video.xs4all.nl/player/page/2973/flash << wel kippevel!
pi_49733134
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:54 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Dr. Lektroluv
ow ja, wat mij betreft mag techno en mnml de boventoon voeren. maar het heet niet voor niets rock werchter, dus ik doe maar niet klagen
underground forever baby
pi_49733153
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:03 schreef ebeaydojraes het volgende:
en tsja... lowlands is ook gewoon een camping, waar een paar podia staan waar bandjes op spelen zo nu en dan, maar het is op de eerste plaats een camping .

gast waar heb je het over.
underground forever baby
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:06:16 #144
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_49733200
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:04 schreef Laton het volgende:

[..]

gast waar heb je het over.
kijk nou eens goed hoe het festival volledig heet. dan praten we verder ...
pi_49733297
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:03 schreef ebeaydojraes het volgende:
geluid slecht? Op het punt dat de tent vaak verstoord wordt door het hoofdpodium ok, maar het goede aan werchter is juistd at je OVERAL gewoon goed geluid hebt. Al ga je wat eten aan de andere kant van het terrein je hoort nog alles.
De mainstage stoort sowieso de marquee inderdaad. En het geluid op de mainstage zelf is met een beetje wind al onwijs kut. En dat het hard is is inderdaad leuk bij harde bands als je ver weg staat. Maar alle nuance gaat wel verloren.
quote:
en voor wie de campings op werchter slecht vinden (douche = 2 afzethekken, houten-lat met slang en doucekop en stuk plastic als doucegordijn) die is nog nooit in Engeland naar een festival geweest (of roskilde uberhaupt)...
Maar goed. wie gaat er dan ook douchen op een festival ...
Engeland ben ik nooit geweest, maar dat schijnt inderdaad nog erger te zijn. De camping Roskilde daarentegen is echt veel relaxter dan Werchter, daar heb je zo af en toe nog wel eens een schoon schijthok. En de kookplekken daar zijn ideaal. En je kunt er zwemmen, vissen, etc, etc. Je hebt er relaxte biertentjes, ontbijttentjes.
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:14:18 #146
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_49733409
(roskilde) of je staat tot op je enkels in de modder ...

en t geluid is niet perse hard, maar er staan overal boxen op gericht. tot op t midden van t terrein. als je pinkpop dan weer neemt tsja als je bij de FRS staat dan hoor je het hoofdpodium niet eens meer.
pi_49733494
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:14 schreef ebeaydojraes het volgende:
(roskilde) of je staat tot op je enkels in de modder ...
Valt best mee, alleen bij de wasbakken na een tijdje. En dan gooien ze gewoon houten vlonders neer.
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:17:59 #148
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_49733532
Op A3 kun je 's ochtends toch 'gewoon' eieren met spek eten?
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:19:50 #149
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_49733577
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Valt best mee, alleen bij de wasbakken na een tijdje. En dan gooien ze gewoon houten vlonders neer.
lol.. zal es kijken of ik de foto's nog ergens kan vinden, maar er lag zo'n laag modder dat de auto wegsleept moest worden omdat ie gewoon vastliep.

edit:
hmzz niet die foto's meer, maar wel van dit soort taferelen:
http://www.mvbxl.nl/photos/2003/030621_roskilde/roskilde_2k3_138.jpg

[ Bericht 14% gewijzigd door ebeaydojraes op 24-05-2007 18:30:05 ]
pi_49733671
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:19 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

lol.. zal es kijken of ik de foto's nog ergens kan vinden, maar er lag zo'n laag modder dat de auto wegsleept moest worden omdat ie gewoon vastliep.
Dat moet na een (paar) flinke regenbui(en) geweest zijn.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')