Met ^^quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:24 schreef Afunados het volgende:
[..]
Volgens mij is het al ongeveer zover. Ik had vorige week kaart besteld, stond op de wachtlijst (inmiddels heb ik echter mijn kaart). Denk dat je nu nog wel kaart kan kopen, maar lang zal het niet meer duren..
Hoe werkt dat precies met die wachtlijst? Ik kan er weinig (geen) informatie over vinden... Je krijgt een acceptgiro opgestuurd op het moment dat er kaarten vrijkomen? Of moet je sowieso betalen en als ze niet meer komen wordt het terug gestort?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:24 schreef Afunados het volgende:
[..]
Volgens mij is het al ongeveer zover. Ik had vorige week kaart besteld, stond op de wachtlijst (inmiddels heb ik echter mijn kaart). Denk dat je nu nog wel kaart kan kopen, maar lang zal het niet meer duren..
Ik sta sinds begin mei op de wachtlijst en heb nog niks hoeven te betalen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:19 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies met die wachtlijst? Ik kan er weinig (geen) informatie over vinden... Je krijgt een acceptgiro opgestuurd op het moment dat er kaarten vrijkomen? Of moet je sowieso betalen en als ze niet meer komen wordt het terug gestort?
Ja, ik weet dat de kans dat ik nog een kaartje krijg op deze manier 1 op 46327928 is, maar ik wil het in ieder geval ook nog zo proberen...
Ik eind april.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:22 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik sta sinds begin mei op de wachtlijst en heb nog niks hoeven te betalen.
http://www.campingtw.be/camping.swfquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:14 schreef Acathla het volgende:
Weet iemand wat een beetje leuke (lees: gezellige) campings zijn als je aankomt met de trein? Ik kom niet verder dan A3 nl.
Niks op marktplaats ofzo?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:34 schreef Lieke_K het volgende:
Ah dus zo gaat dat.Dankjewel, ik vroeg me een beetje af waar ik mezelf weer aan had vastgelegd nu.
Ik zou nog héél graag een kaartje willen (en mijn vriendinnetje waarmee ik zou gaan ook), maar zie het somber in.
Ach ja, te lang gewacht...
![]()
Ik heb een trauma aan die camping overgehouden nadat er toen op 20 meter afstand ofzo die gozer werd neergestokenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
http://www.campingtw.be/camping.swf
Ik stond er ook dicht op ja. Vervolgens helikopters en alles over heel A3 heen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb een trauma aan die camping overgehouden nadat er toen op 20 meter afstand ofzo die gozer werd neergestoken![]()
Neen het was geen leuk aangezicht.quote:
Hm daar heb ik niet echt iets van mee gekregen geloof ik. Wanneer was dat?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb een trauma aan die camping overgehouden nadat er toen op 20 meter afstand ofzo die gozer werd neergestoken![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:27 schreef maxor het volgende:
[..]
Hm daar heb ik niet echt iets van mee gekregen geloof ik. Wanneer was dat?
maandag 5 juli 2004 11:19quote:Een 30-jarige Nederlander werd zondag de keel doorgesneden op de festivalcamping van Rock Werchter. Dankzij het snelle ingrijpen van zijn vrienden verkeert de man nu buiten levensgevaar. Een verdachte werd intussen aangehouden.
De man uit Mariahout (Noord-Brabant) werd in de nacht van zaterdag op zondag levensgevaarlijk gewond tijdens een steekpartij op een festivalcamping in Werchter, België. Volgens informatie van het parket in Leuven zou het incident begonnen zijn als een discussie over geluidsoverlast. De muziekinstallatie in het busje van een groep Nederlanders zou zo'n herrie hebben gemaakt dat campingburen meermaals kwamen vragen om de muziek stiller te zetten.
Een discussie met een Belgische vriendengroep escaleerde en eindigde in een steekpartij in het busje. Hierbij werd voornoemde man uit Mariahout de halsslagader doorgesneden. Het slachtoffer werd snel bevrijd door zijn vrienden die hem spoorslags naar een Rode-Kruispost brachten. Vervolgens werd de man naar ziekenhuis Gasthuisberg in Leuven overgebracht, waar zijn toestand ondertussen gestabiliseerd is. Zijn stembanden zouden wel ernstig beschadigd zijn.
Festivalbezoekster Eva zag kort na de feiten hoe de politie de bestelwagen verzegelde terwijl de zoekactie nog niks had opgeleverd. Uiteindelijk werden zondag negen mannen voor verhoor aangehouden en intussen weer vrijgelaten. Uit de verhoren kwamen twee Belgische Limburgers als verdachten naar voren: de 38-jarige L.V. uit Genk en de 34-jarige P.V. uit Houthalen die na het voorval waren gevlucht. Zij moesten maandag voor de onderzoeksrechter verschijnen.
Ondertussen heeft L.V. verklaard dat hij tijdens de strubbelingen een mes vastnam, maar dat hij zich voor de rest weinig kan herinneren. Daarop werd hij aangehouden op verdenking van poging tot doodslag. Zijn vriend P.V. zou niet rechtstreeks betrokken zijn en werd daarom vrijgelaten onder voorwaarden.
Blijkbaar kreeg het incident niet veel weerklank op de wei zondag, de laatste van vier festivaldagen. Vele festivalgangers vernamen het nieuws namelijk pas bij hun thuiskomst. De organisatoren van Rock Werchter stuurden vooralsnog geen persbericht de wereld in.
Lieke, wellicht kan ik je uit de brand helpen... Wij hebben met onze groep waarschijnlijk een tweetal kaarten over. We gaan jaarlijks met groep van ongeveer 40 mensen, maar 1 stel kan niet mee vanwege ernstig ziek kind. Kaarten gaan anders terug naar organisatie, maar op deze manier kunnen we elkaar misschien sneller helpen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:34 schreef Lieke_K het volgende:
Ah dus zo gaat dat.Dankjewel, ik vroeg me een beetje af waar ik mezelf weer aan had vastgelegd nu.
Ik zou nog héél graag een kaartje willen (en mijn vriendinnetje waarmee ik zou gaan ook), maar zie het somber in.
Ach ja, te lang gewacht...
![]()
Zaken lagen wel wat gecompliceerder dan dat als ik het me goed herinner. Het slachtoffer had in ieder geval daarvoor ook al flink lopen zieken.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:18 schreef Leonos het volgende:
Slaat trouwens nergens op om te klagen over geluidsoverlast.
Moet je maar niet naar een festival gaan![]()
En dan nog iemand z'n keel doorsnijden, dat is gewoon dubbel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |