Bedoel op het festival terreinquote:
Verleden jaar stonden we recht tegen over mainstange en eentje helemaal links in de hoek naast de tent.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:30 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Bedoel op het festival terreinOp mainstage ofzo?
Geen idee, met auto was prima te doen. Volgens mij kon je op vertoon van het toegangskaartje gratis reizen met OV(vorig jaar iig)quote:Op donderdag 26 april 2007 13:05 schreef MrFl0ppY het volgende:
Kaartjes zijn binnen.. nu nog vervoer zoeken. Is het een beetje te doen met het OV? Mocht ik geen auto kunnen regelen wordt dit het alternatief
Ben paar keer met OV geweest, en vond het prima te doen. Enige nadeel is dat je toen een flink eind moest sjouwen met je spullen naar de camping toe. Niet fijn op een hete zomerdag met een tentje en een rugzak op je rugquote:Op donderdag 26 april 2007 13:05 schreef MrFl0ppY het volgende:
Kaartjes zijn binnen.. nu nog vervoer zoeken. Is het een beetje te doen met het OV? Mocht ik geen auto kunnen regelen wordt dit het alternatief
Dusquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:00 schreef maxor het volgende:
[..]
Omdat 56, nee 72% van alle statistieken uit de lucht gegrepen wordt![]()
of toch 41%?
Misschien marktplaats/ebay(.be)?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Dus![]()
. Maar maak ik uberhaupt nog kans op kaartjes nu ik op de wachtlijst sta? Of was het eigenlijk al een maand geleden zo goed als uitverkocht?
Volgens mij is het al ongeveer zover. Ik had vorige week kaart besteld, stond op de wachtlijst (inmiddels heb ik echter mijn kaart). Denk dat je nu nog wel kaart kan kopen, maar lang zal het niet meer duren..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:37 schreef -Sum- het volgende:
zijn al berichten over wanneer de combitickets gaan uitverkopen??
had dat namelijk allang verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |