Besteld.. altijd handigquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
voor hen die (weer) heel wat van plan zijn (festivalinfo.nl)
Gratis (band)condooms op Rock Werchter
13/06/2007 - Door: Soeperman87 - Bron: Belgianpopline
Behalve een aantal dagen feesten op de festivalweide van Werchter, voorziet de organisatie ook de nachten in hun behoefte. Speciaal voor het festival ontwierpen artiesten als Maxïmo Park, Goose en Air Traffic condooms voor de festivalbezoekers.
Voor iedereen die interesse heeft in het Werchterrubber: je komt alleen in aanmerking door hier te klikken en de condooms later af te halen op het festival.
Nog een tip voor iedereen zonder partner of hotdate: aangezien het speciaal ontworpen rubbertjes betreft is het ook leuk materiaal voor de verzamelaar!
-------------
De BPL #5 festival ed. summer 2007 telt 15 verschillende condoomdoosjes met daarin telkens 3 Durex condooms die te koop zijn in alle Belgian Popline condoomautomaten. Het artwork van deze reeks is van de hand van Goose, Zornik, De Heideroosjes, Absynthe Minded, Sioen, Admiral Freebee, Gabriel Rios, Enter Shikari, Cold War Kids, Maxïmo Park, !!!, De Fixkes, MSTRKRFT, Alex Agnew and Air Traffic. Stuk voor stuk artiesten of bands die deze zomer op de affiche van Rock Werchter en/of Pukkelpop staan.
Deze condoomdoosjes zijn voor ¤ 2 te koop in alle BPL-condoomautomaten. De automaten vind je in jeugdhuizen, concertclubs, scholen, jongerencafés, JIP’s en JAC’s zowat overal in Vlaanderen.
Eens! Eindelijk Air eens live zien, Beastie Boys for old times sake and voetjes van de vloet bij Lektroluv!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:20 schreef XL het volgende:
Wat heb ik zin in de donderdag in de Marquee zeg, niet normaal!
Uhm, je weet dat RW pas de 28e begint?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:48 schreef Hammer06 het volgende:
Oi Oi, hebben jullie deze weervooruitzichten al gezien?![]()
http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index.jsp?pOWC=15m&p_page=hetweer&p_cat=weerwaarneming&pLocationId=31180
laten we met z'n allen snel anti-regendansen gaan doen, want dit ziet er niet best uit![]()
En daar staat nu droog 11 - 19 graden, perfect!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:50 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uhm, je weet dat RW pas de 28e begint?![]()
Juistemquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:06 schreef Retro het volgende:
Perfect? Ik wil weer 30-38 graden, net als vorig jaar. Héérlijk.
en dat hou jij 4 dagen uit? snikheet, feesten en weinig slaap?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:06 schreef Retro het volgende:
Perfect? Ik wil weer 30-38 graden, net als vorig jaar. Héérlijk.
Perfect??? In juli??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:39 schreef Maruna het volgende:
[..]
En daar staat nu droog 11 - 19 graden, perfect!
Zo, opgelost.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:18 schreef _dirkjan_ het volgende:
Dillema's...
beasty boys of björk,
lilly allen of bloc party eten
admiral freebee of queens of the stone age
razorlight of the hold steady bierdrinken
snow patrol of the klaxons of bierdrinken
lcd soundsystem of chemical brothers is inderdaad een dillema
maximo park of the kooks bierdrinken
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Milow is inmiddels van plek gewisseld met Rufus Wainwright en opent nu dus de Marquee. Oftewel: nog steeds niets boeiends tegenover Marilyn Manson![]()
De laatste keer dat ik Marilyn Manson op Werchter zag was overigens best goed. Hij speelde ergens op de zaterdagmiddag, halverwege de set kwam er een gitarist van Monster Magnet bij. Die was helemaal van kaart door de drugs en speelde een nummer mee. Het was snikheet buiten en na 1 nr gooide hij zijn gitaar het publiek in. De jongen die de gitaar in zijn gezicht kreeg zat 10 minuten later naast die gast van Monster Magnet aan het infuus. Het was iets te warm voor dat soort geintjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Milow is inmiddels van plek gewisseld met Rufus Wainwright en opent nu dus de Marquee. Oftewel: nog steeds niets boeiends tegenover Marilyn Manson![]()
Beastie Boys en mocht dat suf zijn Björkquote:beasty boys of björk
Bloc Party ... Lily Allen op LL kijkenquote:lilly allen of bloc party
QOTSA!quote:admiral freebee of queens of the stone age
Hold Steady of luierenquote:razorlight of the hold steady
The Klaxonsquote:snow patrol of the klaxons
Nog niet beslotenquote:lcd soundsystem of chemical brothers
Neig licht naar The Kooks, die heb ik nog niet gezien. Echter M. Park laatst in de Melkweg wat supertofquote:maximo park of the kooks
zwarte britpop fans ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wie gaat er uberhaupt Bloc Party kijken?
Ik heb The Kooks en Maximo Park beide live gezien en ik zeg je wel dat ik dit keer absoluut weer voor Thequote:Op woensdag 20 juni 2007 00:18 schreef Pietsie1 het volgende:
[..]
Beastie Boys en mocht dat suf zijn Björk
[..]
Bloc Party ... Lily Allen op LL kijken
[..]
QOTSA!
[..]
Hold Steady of luieren
[..]
The Klaxons
[..]
Nog niet besloten
[..]
Neig licht naar The Kooks, die heb ik nog niet gezien. Echter M. Park laatst in de Melkweg wat supertofM. Park in de tent vs. The Kooks op main ... wat een belachelijk dilemma ... Werchter organisatie, wat doe je me aan
![]()
Incubus in 2001 was inderdaad een hoogtepunt! Verder zou ik Reprazent van dat jaar willen noemen, dat was zooo ontzettend vet toen!quote:
kooks, razorlight etcquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:51 schreef valek het volgende:
Ik ga dit jaar ook naar Rockwerchter. Er komen veel bands, sommige zijn wel leuk, maar de meeste ken ik niet. Mijn voorkeur gaat uit naar bandjes zoals Pennywise, Bad Religion, No use for a name. Van die leuke gezellige bandjes zeg maar. Komen er ook zo'n soort bandjes op Werchter dit jaar?
Zijn dat ook van die gezellige bandjes, die zich niet te serieus nemen. Die vrouwen mee het podium opquote:
Punkbandjes dus.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:51 schreef valek het volgende:
Ik ga dit jaar ook naar Rockwerchter. Er komen veel bands, sommige zijn wel leuk, maar de meeste ken ik niet. Mijn voorkeur gaat uit naar bandjes zoals Pennywise, Bad Religion, No use for a name. Van die leuke gezellige bandjes zeg maar. Komen er ook zo'n soort bandjes op Werchter dit jaar?
Als dat alles aan Punk is valt het festival me zwaar tegen denk ik. Er komen wel leuke bandjes, maar och. Er zijn bier en vrouwen. Dat is al genoeg voor mij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Punkbandjes dus.
Dan zou ik Billy Talent en de Heideroosjes gaan kijken als ik jou was.![]()
Geen nood.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:17 schreef valek het volgende:
[..]
Als dat alles aan Punk is valt het festival me zwaar tegen denk ik. Er komen wel leuke bandjes, maar och. Er zijn bier en vrouwen. Dat is al genoeg voor mij.
heb ze nooit eerder gezien, maar zie ze dat eerder doen dan linkin parkquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:07 schreef valek het volgende:
[..]
Zijn dat ook van die gezellige bandjes, die zich niet te serieus nemen. Die vrouwen mee het podium op
nemen? En van die dingen allemaal?
Zie een dropkick murphies.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:48 schreef Maruna het volgende:
[..]
heb ze nooit eerder gezien, maar zie ze dat eerder doen dan linkin park
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |