abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juni 2007 @ 09:53:35 #251
36898 Kizim
Life is Music
pi_50477593
Haha, de condomobiel is dus ook weer vd partij!
Don't damn me when I speak a piece of my mind...
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:38:14 #252
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_50478840
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
voor hen die (weer) heel wat van plan zijn (festivalinfo.nl)

Gratis (band)condooms op Rock Werchter
13/06/2007 - Door: Soeperman87 - Bron: Belgianpopline
Behalve een aantal dagen feesten op de festivalweide van Werchter, voorziet de organisatie ook de nachten in hun behoefte. Speciaal voor het festival ontwierpen artiesten als Maxïmo Park, Goose en Air Traffic condooms voor de festivalbezoekers.

Voor iedereen die interesse heeft in het Werchterrubber: je komt alleen in aanmerking door hier te klikken en de condooms later af te halen op het festival.

Nog een tip voor iedereen zonder partner of hotdate: aangezien het speciaal ontworpen rubbertjes betreft is het ook leuk materiaal voor de verzamelaar!

-------------
De BPL #5 festival ed. summer 2007 telt 15 verschillende condoomdoosjes met daarin telkens 3 Durex condooms die te koop zijn in alle Belgian Popline condoomautomaten. Het artwork van deze reeks is van de hand van Goose, Zornik, De Heideroosjes, Absynthe Minded, Sioen, Admiral Freebee, Gabriel Rios, Enter Shikari, Cold War Kids, Maxïmo Park, !!!, De Fixkes, MSTRKRFT, Alex Agnew and Air Traffic. Stuk voor stuk artiesten of bands die deze zomer op de affiche van Rock Werchter en/of Pukkelpop staan.

Deze condoomdoosjes zijn voor ¤ 2 te koop in alle BPL-condoomautomaten. De automaten vind je in jeugdhuizen, concertclubs, scholen, jongerencafés, JIP’s en JAC’s zowat overal in Vlaanderen.
Besteld.. altijd handig
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_50479141
Ook besteld 10.000 is niet veel dus donderdag gelijk even halen
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  zondag 17 juni 2007 @ 23:20:28 #254
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_50561818
Wat heb ik zin in de donderdag in de Marquee zeg, niet normaal!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 18 juni 2007 @ 13:29:15 #255
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_50575080
quote:
Op zondag 17 juni 2007 23:20 schreef XL het volgende:
Wat heb ik zin in de donderdag in de Marquee zeg, niet normaal!
Eens! Eindelijk Air eens live zien, Beastie Boys for old times sake and voetjes van de vloet bij Lektroluv!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 00:58:06 #256
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_50601560
tvp voor morgenvroeg!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_50606575
Oi Oi, hebben jullie deze weervooruitzichten al gezien?
http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index.jsp?pOWC=15m&p_page=hetweer&p_cat=weerwaarneming&pLocationId=31180

laten we met z'n allen snel anti-regendansen gaan doen, want dit ziet er niet best uit
Dream as if you'll live forever
Live as if you'll die today
pi_50606639
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:48 schreef Hammer06 het volgende:
Oi Oi, hebben jullie deze weervooruitzichten al gezien?
http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index.jsp?pOWC=15m&p_page=hetweer&p_cat=weerwaarneming&pLocationId=31180

laten we met z'n allen snel anti-regendansen gaan doen, want dit ziet er niet best uit
Uhm, je weet dat RW pas de 28e begint?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:19:03 #259
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_50607558
Precies, gewoon net zo lekker weer als vorig jaar. SMS Zonnensteek AAN naar Belgacom!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:39:25 #261
177876 Maruna
pi_50608239
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:50 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Uhm, je weet dat RW pas de 28e begint?
En daar staat nu droog 11 - 19 graden, perfect!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:06:20 #262
20023 Retro
studio bruxelles
pi_50613408
Perfect? Ik wil weer 30-38 graden, net als vorig jaar. Héérlijk.
pi_50614584
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:06 schreef Retro het volgende:
Juistem
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:40:52 #264
177876 Maruna
pi_50617007
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:06 schreef Retro het volgende:
en dat hou jij 4 dagen uit? snikheet, feesten en weinig slaap?

weet wel dat ik dat geen 4 dagen ga trekken :p
pi_50617404
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:39 schreef Maruna het volgende:

[..]

En daar staat nu droog 11 - 19 graden, perfect!
Perfect??? In juli?? Ik ben geen eskimo!

Ik wil minimaal 30 graden Lekkere zwoele nachten.
pi_50621273
Mika komt niet, in plaats daarvan komt Milow. Voor wie het boeit...
pi_50621349
Zonde, was leuker geweest dan Marilyn Manson..
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_50621708
Niet echt een festival swingend iets ofzo
pi_50622678
Dillema's...

beasty boys of björk,
lilly allen of bloc party
admiral freebee of queens of the stone age
razorlight of the hold steady
snow patrol of the klaxons
lcd soundsystem of chemical brothers
maximo park of the kooks
pi_50622797
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:18 schreef _dirkjan_ het volgende:
Dillema's...

beasty boys of björk,
lilly allen of bloc party eten
razorlight of the hold steady bierdrinken
snow patrol of the klaxons of bierdrinken
lcd soundsystem of chemical brothers is inderdaad een dillema
maximo park of the kooks bierdrinken
Zo, opgelost.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_50623071
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zo, opgelost.
ik dacht precies hetzelfde, gewoon zuipen en beetje loeren lol
underground forever baby
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:12:02 #272
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_50624509
Het komt dichtbij.... om het verlangen verder aan te zwengelen zal ik even herinneringen ophalen van wat vroeger cool was op Werchter en tippen waar het komend jaar te doen is:

Vroeger

Werchter '99 - Blur. Van de groep vrienden met wie ik ging was ik het grootste deel al kwijt geraakt. Ik liep met Beer (die ze vanwege zijn postuur zo noemen) bij het optreden van Blur. We hadden afgesproken bij elkaar te blijven omdat we de rest al kwijt waren, toen Damon Alburn 'I got my head checked' nog maar half had uitgesproken stonden we al 30 meter uit elkaar. Wat een energie! Terug op de camping kwam ik voor het eerst weer bekenden tegen.

Werchter '01 - Incubus en Sigur Ros. Geen spannende anekdote, maar een ontzettend ruige liveshow. Ze stonden in de Marquee en elke ervaren Werchter-ganger weet dat je daar de beste shows ziet. De frontman om djembe, ik weet dat ik het toen heel bijzonder vond. Ze speelden voor of na Sigur Ros. Dat was een echte kippevel show. Sigur Ros had nog maar 1 plaat uit, die laatste bagger van hem moest hij nog bedenken. In de stiltes die vielen in zijn muziek hoorde je Muse stampen op de main stage. Een heerlijke snikhete zondagmiddag in de Marquee.

Werchter '03 - Interpol.
Geweldige show van een geweldige band. De gitarist was ziek, naast hem stond een emmer waarin hij kotste als hij dat nodig achtte. De band speelde retestrak. Opgesteld op de voorste rand op het podium, daarachter een berg rook die de hele show niet optrok en daarachter het licht. Zag er geweldig uit en het was 101% interpol. Subliem!

Werchter '04 - Flip Kowlier en Admiral Freebee.
Twee rasentertainers in hun thuiswedstrijd, achter elkaar in de Marquee. Ik had inmiddels zo'n 5 jaar Werchterervaring, maar nog nooit had ik twee artiesten een tent zo zien bespelen. Wat een feest! Ongekend!

Werchter '04 - N*E*R*D. Nog hetzelfde weekend overtreffen 2 mannen het Marquee geweld. Het publiek stond niet alleen in rijen achter elkaar, maar ook in verdiepingen boven elkaar. Ik stond ergens van voor op de bovenste verdieping, dus ik kon de tent niet meer uitkijken en de vloer niet meer aanraken. Als ik een glimp van buiten opving zag je nog steeds alleen maar mensen. Volgens mij stond er meer man achter de Marquee dan voor de Main Stage.

Zometeen

Ik tip:

1. The Beastie Boys
2. Admiral Freebee
3. Muse
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_50625943
Milow is inmiddels van plek gewisseld met Rufus Wainwright en opent nu dus de Marquee. Oftewel: nog steeds niets boeiends tegenover Marilyn Manson
  dinsdag 19 juni 2007 @ 20:04:03 #274
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_50626581
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Milow is inmiddels van plek gewisseld met Rufus Wainwright en opent nu dus de Marquee. Oftewel: nog steeds niets boeiends tegenover Marilyn Manson
Spreek voor jezelf

Rufus is tof
  dinsdag 19 juni 2007 @ 22:02:52 #275
43497 Afunados
Get Therapy
pi_50631051
beasty boys of björk,
Allebei tof, moeilijke. Zou toch naar de Marquee gaan, zal goed feestje worden

Bloc Party
Lilly Allen lijkt me ook niet echt super op een festival

Admiral Freebee met een pint. Belgische bands zijn altijd top, krijgen het publiek uiteraard altijd goed mee.

Razorlight heb ik inmiddels wel gezien. Hold Steady ken ik niet

Persoonlijk vind ik dit de moeilijkste. Zal aan mijn gemoedstoestand afhangen

Chemical Brother lijkt me wel een toffe afsluiter op main stage

maximo park of the kooks
Ik zou absoluut voor Maximo Park gaan, paar weken geleden nog op Pinkpop gezien. Kooks zijn live vind ik niet geweldig, daarbij staan er veel te veel gillende meisjes die twee nummer kennen.
Maximo Park maakt er een geweldig feest van, zeker in de Marquee gaat het geweldig worden.

Voor mij persoonlijk zijn is het enige dilemma Snow Patrol-Klaxons, zie ik dan wel. Raad wel iedereen aan die twijfelt naar de Marquee te gaan, altijd de beste optredens

Krijg er op deze manier wel ongelooflijk veel zin in
  dinsdag 19 juni 2007 @ 22:32:13 #276
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_50632271
Jippy, Milow! Hoef ik marilyn niet aan te horen!!

[ Bericht 53% gewijzigd door annoh op 19-06-2007 22:39:06 ]
I'm just a girl in the world.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 22:40:52 #277
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_50632730
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De laatste keer dat ik Marilyn Manson op Werchter zag was overigens best goed. Hij speelde ergens op de zaterdagmiddag, halverwege de set kwam er een gitarist van Monster Magnet bij. Die was helemaal van kaart door de drugs en speelde een nummer mee. Het was snikheet buiten en na 1 nr gooide hij zijn gitaar het publiek in. De jongen die de gitaar in zijn gezicht kreeg zat 10 minuten later naast die gast van Monster Magnet aan het infuus. Het was iets te warm voor dat soort geintjes.

Die Manson fans liepen ook allemaal trouw in het zwart compleet met Make-up en veel ijzer te zoeken naar stukjes schaduw om te schuilen voor de zon
pi_50637097
quote:
beasty boys of björk
Beastie Boys en mocht dat suf zijn Björk
quote:
Bloc Party ... Lily Allen op LL kijken
quote:
QOTSA!
quote:
Hold Steady of luieren
quote:
The Klaxons
quote:
Nog niet besloten
quote:
maximo park of the kooks
Neig licht naar The Kooks, die heb ik nog niet gezien. Echter M. Park laatst in de Melkweg wat supertof M. Park in de tent vs. The Kooks op main ... wat een belachelijk dilemma ... Werchter organisatie, wat doe je me aan
pi_50637345
Ik begrijp niet dat Lily Allen opgenomen wordt in de dillemalijst. Wie gaat er nou naar zo'n R&B trutje kijken op Werchter........
pi_50637446
Wie gaat er uberhaupt Bloc Party kijken?
pi_50637537
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wie gaat er uberhaupt Bloc Party kijken?
zwarte britpop fans ?
underground forever baby
pi_50637688
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:32 schreef Laton het volgende:

[..]

zwarte britpop fans ?
ik ga sowieso Bloc Party kijken!
pi_50637724
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:18 schreef Pietsie1 het volgende:

[..]

Beastie Boys en mocht dat suf zijn Björk
[..]

Bloc Party ... Lily Allen op LL kijken
[..]

QOTSA!
[..]

Hold Steady of luieren
[..]

The Klaxons
[..]

Nog niet besloten
[..]

Neig licht naar The Kooks, die heb ik nog niet gezien. Echter M. Park laatst in de Melkweg wat supertof M. Park in de tent vs. The Kooks op main ... wat een belachelijk dilemma ... Werchter organisatie, wat doe je me aan
Ik heb The Kooks en Maximo Park beide live gezien en ik zeg je wel dat ik dit keer absoluut weer voor The
Kooks ga!
pi_50641060
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:12 schreef XL het volgende:
[knip]

Vroeger

[knip]
Incubus in 2001 was inderdaad een hoogtepunt! Verder zou ik Reprazent van dat jaar willen noemen, dat was zooo ontzettend vet toen!
  woensdag 20 juni 2007 @ 09:55:11 #285
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_50643160
Jammer dat ook de australian Pink Floyd show samen valt met Metallica. De PF show schijnt namelijk erg goed te zijn. Maarja Metallica is natuurlijk wel heel erg vet.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_50647462
Ik ga dit jaar ook naar Rockwerchter. Er komen veel bands, sommige zijn wel leuk, maar de meeste ken ik niet. Mijn voorkeur gaat uit naar bandjes zoals Pennywise, Bad Religion, No use for a name. Van die leuke gezellige bandjes zeg maar. Komen er ook zo'n soort bandjes op Werchter dit jaar?
History became legend, legend became myth.
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:57:07 #287
177876 Maruna
pi_50647728
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:51 schreef valek het volgende:
Ik ga dit jaar ook naar Rockwerchter. Er komen veel bands, sommige zijn wel leuk, maar de meeste ken ik niet. Mijn voorkeur gaat uit naar bandjes zoals Pennywise, Bad Religion, No use for a name. Van die leuke gezellige bandjes zeg maar. Komen er ook zo'n soort bandjes op Werchter dit jaar?
kooks, razorlight etc
pi_50648090
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:57 schreef Maruna het volgende:

[..]

kooks, razorlight etc
Zijn dat ook van die gezellige bandjes, die zich niet te serieus nemen. Die vrouwen mee het podium op
nemen? En van die dingen allemaal?
pi_50648283
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:51 schreef valek het volgende:
Punkbandjes dus.
Dan zou ik Billy Talent en de Heideroosjes gaan kijken als ik jou was.
pi_50657085
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:12 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Punkbandjes dus.
Dan zou ik Billy Talent en de Heideroosjes gaan kijken als ik jou was.
Als dat alles aan Punk is valt het festival me zwaar tegen denk ik. Er komen wel leuke bandjes, maar och. Er zijn bier en vrouwen. Dat is al genoeg voor mij.
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:53:31 #291
20023 Retro
studio bruxelles
pi_50658132
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:17 schreef valek het volgende:

[..]

Als dat alles aan Punk is valt het festival me zwaar tegen denk ik. Er komen wel leuke bandjes, maar och. Er zijn bier en vrouwen. Dat is al genoeg voor mij.
Geen nood.
Pukkelpop 2007
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:48:51 #292
177876 Maruna
pi_50659882
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:07 schreef valek het volgende:

[..]

Zijn dat ook van die gezellige bandjes, die zich niet te serieus nemen. Die vrouwen mee het podium op
nemen? En van die dingen allemaal?
heb ze nooit eerder gezien, maar zie ze dat eerder doen dan linkin park
pi_50669916
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:48 schreef Maruna het volgende:

[..]

heb ze nooit eerder gezien, maar zie ze dat eerder doen dan linkin park
Zie een dropkick murphies.
Maar ik bedoel gewoon die gezellige punkbandjes (ja punk is meestal niet gezellig).
Van die leuke skatepunkbandjes. Die op de Vanz warped Tour kwamen. Maar volgens mij is die tijd voorbij.

[ Bericht 1% gewijzigd door valek op 20-06-2007 21:50:51 ]
pi_50681843
Godverdomme, de voorspellingen zjin nog steeds 16 graden en buiten. Dat heb ik nog nooit meegemaakt op Werchter.

Maar hopelijk slaat het nog om.
  donderdag 21 juni 2007 @ 09:40:03 #295
36898 Kizim
Life is Music
pi_50682353
da zijn idd geen werchter temperaturen, is gewoon de helft van vorig jaar

Maar zag wel dat de kans op neerslag vrij laag ligt. tussen 15-30% kans op neerslag.
pi_50682384
Ik moet eerst eens zien dat een weersvoorspelling voor 1 week vooruit klopt.

Anders moet ik toch maar een verwarming voor in de tent meenemen.
  donderdag 21 juni 2007 @ 09:47:56 #297
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_50682547
Ach, dat komt wel goed.
Afgelopen dagen heeft het hier regelmatig geregend, maar altijd vrij kort.
Het is hier nu ook volkomen bewolkt maar het is wél 23°.

Straks moet ik even de baan op, zal eens kijken hoe de weide erbij ligt.
Jusqu'ici tout va bien
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:35:09 #298
36898 Kizim
Life is Music
pi_50683772
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:48:32 #299
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_50684135
Vorig jaar vond ik het net even iets té warm. Iets minder mag van mij wel. Wat voor weer het ook is, we gaan er het beste van maken!
Love will be my strongest weapon
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:22:56 #300
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_50685184
20-25 graden is wel relax. boven de 30 is het echt veelste warm om rond te baggeren. Tevens kun je dan ook niet lekker blijven liggen in je tent 's morgens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')