A2quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef justchristian het volgende:
Kaartje is binnen, Alweer alweerrrr alweerrr een rockwerchter gangerrrrrr
nu nog een camping vinden.....:S
Ik kreeg ze ook pas zo'n twee weken later. Anders moet je even bellen, prima service..quote:Op zondag 10 juni 2007 13:37 schreef djmurcielago het volgende:
Het gaat lekker hier, anderhalve week geleden kaartjes betaald via credit-card. Nog steeds niks ontvangen. Ik ben benieuwd.
Met de fietsquote:Op zondag 10 juni 2007 13:37 schreef djmurcielago het volgende:
Hoe gaan jullie trouwens naar RW?
Tja, er zijn van die mensen die liever op de camping zitten dan op de festivalweidequote:Op maandag 11 juni 2007 11:03 schreef maxor het volgende:
Zware dingen meenemen naar een festival is sowiezo al b0rked.
Vorig jaar hadden de mensen naast ons op de camping een biertafel + banken + terrasverwarming meegenomen![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 09:32 schreef annoh het volgende:
Dit maken ze weer ruimschoots goed door Jason Mraz in te programmeren. Eindelijk ga ik m dan live zien! Yesss Ik heb er zin in!!
Invoice is toch gewoon hetzelfde als een acceptgiro?quote:
Geen idee dus.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Invoice is toch gewoon hetzelfde als een acceptgiro?
ja je krijgt gewoon een acceptgiro thuis. Invoice = factuur.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Geen idee dus.
Ik heb een kaartje besteld en heb zo'n formulier ingevuld waar alle gegevens opstaan.
Krijg ik nu een acceptgiro opgestuurd? Iemand enig idee hoe lang dat duurt?
ik heb nu de Cold War Kids aanstaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:21 schreef bloodymary het volgende:
En wat ben je nu aan het ontdekken dan?
Ach ja, ik kreeg vorig jaar een bevestiging van betaling. Achteraf bleek er toch iets niet goed te zijn (mijn creditcard had de laatste 4 ipv de laatste 3 cijfers achterop nodig als veiligheidscode), maar dat werd dus niet gecommuniceerd nadat ik bevestigd had gekregen dat de kaarten naar m'n adres zouden worden gestuurd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:16 schreef djmurcielago het volgende:
Gister (maandag) heb ik eindelijk mijn kaartjes ontvangen. Maar blijkbaar heeft een of andere belgische kukel mijn kaartjes bij die van iemand anders in gedaan. Gelukkig was de ontvanger zo eerlijk om ze naar mij door te sturen. Wat ongelofelijk dom zeg.
Nouja, nu ben ik er helemaal klaar voor
Is die uitzending ergens terug te kijken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:40 schreef bloodymary het volgende:
Helemaal mee eens. Heb ook al veel van mijn favoriete bands ooit op Werchter ontdekt (Interpol, Placebo).
Overigens is nu op StuBru een uitzending met allemaal fragmenten van Werchter vorig jaar!
http://internetradio.vrt.be/popups/stubru/radioplayer.html?qsbrand=41&qsODfile=/internetradio_master/productiesysteem2/programma_od/41_41liup.xmlquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:49 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Is die uitzending ergens terug te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |