Zoiets. Kreeg vanmiddag het mailtje dat betaling binnen was. En dat ze nu echt onderweg zijn.quote:
jeezes ... goed programma, dat wel. Maar ik zie al op tegen het 'op elkaar gestampt gevoel', de wachtrijen voor bonnetjes, drank, eten. De tot braken-oproepende-toiletten, de dronken ik-spring-u-tent-even-plat pubers, ...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef Lieke_K het volgende:
Maar ik wil er nog wel bijgepropt worden!
Haha ja, zoals als je bv om 4u 's nachts toch maar beslist om wat te gaan pitten, je bent net helemaal genesteld in je slaapzak, de oogleden dicht, bijna in slaap .... begint er zo een accordeon-speler! En voor je het weet heeft hij een hoop fans die luidkeels gaan meezingenquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:58 schreef mesecina het volgende:
[..]
jeezes ... goed programma, dat wel. Maar ik zie al op tegen het 'op elkaar gestampt gevoel', de wachtrijen voor bonnetjes, drank, eten. De tot braken-oproepende-toiletten, de dronken ik-spring-u-tent-even-plat pubers, ...Eigenlijk kan ik niet wachten om mij daar dood aan te ergeren!
pffff ... altijd dubbel gevoel op die festivals.
![]()
Volgens mij hebben ze dat wel, maar Stella is gewoon nog steeds lekker als het verdund is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:14 schreef Basp1 het volgende:
Ook heb ik het idee dat men in belgie nog niet het zogenaamde festivalbier hebben uitgevonden.
Geen probleem. Wordt veel rookt, maar wordt niet moeilijk over gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:54 schreef Proper_fucked het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met drugs, vorig jaar niet op gelet maar volgens mij zaten er wel wat mensen op het festivalterrein te blowen.. Mag je op het terrein blowen/kunnen ze je daar op pakken?
Jawelquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:46 schreef bloodymary het volgende:
Nee, maar waarom zouden ze ook. Het is toch niet verboden om in de buitenlucht een jointje te roken, of ben ik nou gek?
Sinds 11 april ofzo al ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:58 schreef Acathla het volgende:
Tijdenoverzicht is bekend op www.rockwerchter.be Geen idee of het hier al bekend was,,
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:13 schreef funrider het volgende:
begin vorige week ook goede bericht dat nog naar Werchter kunnen (stonden ook op wachtlijst sinds half mei) voor volle weekend. Even bellen ennuh je kon ook gewoon acceptgiro thuisgestuurd krijgen (nog niet gehad overigens) dus moet morgen zeker wel binnen zijn en dan ff internetbankieren overmaken snel kaartjes dan krijgen.. mjam mjam Snow Patrol, Keane, Jason Mraz.
Lieke... heb je een pm'etje gestuurd!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef Lieke_K het volgende:
Maar ik wil er nog wel bijgepropt worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |