Shangri-lalalalalalalaallalaiaiaiaiaiaquote:
Mooie stem inderdaad!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:57 schreef Triggershot het volgende:
http://youtube.com/watch?v=i6Qj5jYzbLY
lekker rustig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:09 schreef Blinky het volgende:
[..]
Mooie stem inderdaad!
Ik denk dat je http://youtube.com/watch?v=MRk0pA8VbGM&mode=related&search= ook wel kunt waarderen dan...
Ja, en toch ook heel krachtig. Zij heeft zo'n mooie hese stem. Dat kan je gewoon niet faken.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:33 schreef bartrid het volgende:
Franz Treichler van de Young Gods.
http://youtube.com/watch?v=a9dIWOYmtcQquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:09 schreef Blinky het volgende:
[..]
Mooie stem inderdaad!
Ik denk dat je http://youtube.com/watch?v=MRk0pA8VbGM&mode=related&search= ook wel kunt waarderen dan...
Geript van een Turkse liedquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:31 schreef patatohead het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=a9dIWOYmtcQ
Voor de liefhebbers van Griekse muziek.
Zullen er wel niet zo veel zijn![]()
Is best mogelijk, volgens mij heeft ze ook in Turkije gewoond. Het blijft mooi...quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:37 schreef patatohead het volgende:
[..]
Is best mogelijk, volgens mij heeft ze ook in Turkije gewoond. Het blijft mooi...
Zijn we het daarover in ieder geval eensquote:
http://youtube.com/watch?v=yReQRaXs1_c&mode=related&search=quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:39 schreef patatohead het volgende:
[..]
Zijn we het daarover in ieder geval eens![]()
Helemaal niks, want ik versta er toch niets van.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=yReQRaXs1_c&mode=related&search=
Tuurlijk, wat maakt taal nu uit
Identiekquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:43 schreef patatohead het volgende:
[..]
Helemaal niks, want ik versta er toch niets van.
Ze lijken wel heel veel op elkaar
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Bono![]()
U2 is een goede band, ze moeten alleen een andere zanger zoeken. Wat een vreselijk stemgeluid heeft die man.![]()
ik bedoelde eigenlijk meer 'geil' maar ik wil niet dat het een ranzig topic wordt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:47 schreef TNA het volgende:
Er is een groot verschil tussen "lekker" of b.v. "goed", maar als het om een lekkere stem gaat vind ik Amy Winehouse wel een goede kandidate![]()
Van wie wel dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:52 schreef Jordy-B het volgende:
Had dat dan even gezegd...
'k word niet geil van Mercury of Orbison, maar 'k krijg er wel ontzettend kippevel van.
Amy Winehouse blijft een geschikte kandidatequote:Op zaterdag 14 april 2007 23:51 schreef Blinky het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk meer 'geil' maar ik wil niet dat het een ranzig topic wordt.
Julie Andrewsquote:
Die scoort inderdaad hoog.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:53 schreef Flokk het volgende:
en pieper Geddy Lee van het overweldigende Rush!
Niet mijn stijl, maar in die categorie hoort Chris Isaak wel thuis.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:51 schreef Blinky het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk meer 'geil' maar ik wil niet dat het een ranzig topic wordt.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Bono![]()
U2 is een goede band, ze moeten alleen een andere zanger zoeken. Wat een vreselijk stemgeluid heeft die man.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:32 schreef Blinky het volgende:
Welke zanger/zangeres heeft de lekkerste stem?![]()
I vote for Bono, U2
Andere gegadigden die nét onder Bono staan:
Patrick Bruel
Sting
Syb van de Kast
Et vous?
Luister maar eens naar oa skinflowers, september song, kissing the sun en natuuriljk live.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
![]()
Okee, dan doe ik Die alien van Ministry.. of nee, Gibby Haines.. of hoe die gast heet.
Ik kan alleen volmondig met je eens zijn met name Jon Anderson en Geddy Lee.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:53 schreef Flokk het volgende:
Jon Anderson, van Yes
de geweldige grunts van Obituary-zanger John Tardy
en pieper Geddy Lee van het overweldigende Rush!
quote:Op zondag 15 april 2007 02:22 schreef Rnnz het volgende:
Marvin Gaye
Michael Jackson (vroege soul/funk/disco jaren vooral)
Craig David
raak je automatisch relaxt van.
Had er nog nooit van gehoord, maar:quote:Op zondag 15 april 2007 19:24 schreef Gosjke het volgende:
Martijn Hagens van Rosemary's Sons blijft wel een hele fijne ietwat rauwige stem hebben.
Brandon Boyd (Incubus)
Pete Murray
Will Hoge! *rrrrrrr* http://www.purevolume.com/willhoge
Marc Broussard http://www.youtube.com/watch?v=E-IfUcgh4Aw&mode=related&search= & http://www.youtube.com/watch?v=lhtzaZeimRc&mode=related&search=
![]()
Weet je het heel zeker?quote:Op zondag 15 april 2007 19:37 schreef shakaboem het volgende:
Hilbrand Nawijn heeft een goddelijke stem.
Dude... Ik hoop dat je doelt op het feit dat het lastig zingen is als je dood bent...quote:Op maandag 16 april 2007 01:43 schreef DrDentz het volgende:
Frank Sinatra kan niet zingen
quote:Op maandag 16 april 2007 09:20 schreef Dylanesque het volgende:
http://youtube.com/watch?v=UtSNrzf9b40
Timo Kotipelto? Die zit er best vaak naast als je het mij vraagt...quote:Op maandag 16 april 2007 20:52 schreef Grauen het volgende:
Timo Kotipelto, Tobias Sammeth, Marco Hietala, Roy Khan, Justin Hawkins, Mikko Kotamäki, Vincent Cavanagh, Mick Moss, Duncan Patterson
Typefout, mag ik toch hopen?quote:Op maandag 16 april 2007 18:26 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Karen Crapenter
Ik ken hem eigenlijk alleen van albums, vooral zijn solowerk kan ik goed pruimen. Bijvoorbeeld de zanger van Dream Theater (James LaBrie) vind ik opzich een goede zanger, maar soms denk ik als ik een livevideo kijk... Geef hem eens een schop en laat hem toon houden...quote:Op maandag 16 april 2007 20:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Timo Kotipelto? Die zit er best vaak naast als je het mij vraagt...
Mick Moss daarentegen: wow...
Ik heb em ooit op Waldrock gezien, maar daar vond ik em toch werkelijk geniaalquote:Op maandag 16 april 2007 20:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Timo Kotipelto? Die zit er best vaak naast als je het mij vraagt...
Mick Moss daarentegen: wow...
Peter Murrayquote:Op zondag 15 april 2007 19:22 schreef conleche het volgende:
Ik ben helemaal dol op hese mannenstemmen.
Zijn toekomstige vrouw zingt beter.quote:Op maandag 16 april 2007 21:56 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Fish niet te vergeten
op zeker.quote:Op maandag 16 april 2007 19:10 schreef One_conundrum het volgende:
D'Angelo
QFT.quote:
Shakira wtfquote:
Haar band, The BellRays, klinkt ook behoorlijk lekker met haar op zang. Totaal ander genre, maar wel een erg fijne stem.quote:Op zondag 22 april 2007 21:21 schreef JeroenV het volgende:
Lisa Kekaula (zangeres Basement Jaxx)
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:32 schreef Blinky het volgende:
Welke zanger/zangeres heeft de lekkerste stem?![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:48 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[afbeelding]
Er zijn er meer natuurlijk.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=i7kP35jI7Goquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:50 schreef Dementor het volgende:
James Brown.
Jaahaaaa, zekers ! Vooral op Super Extra Gravity, maar ook nummers als For what it's worth, you're the storm, sick&tired...quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nina Persson van de Cardigans. Vooral in Erase & Rewind.
Dat was de eerste die mij te binnen schoot.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:46 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Mikael Åkerfeldt
Nina Persson heeft nogal een zwakke stem, imo. Kan heel mooi zijn en is ook erg aangenaam om naar te luisteren... Maar ze moeten haar niet tegenover een zanger als Tom Jones zetten, imo... (Burning Down The House)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jaahaaaa, zekers ! Vooral op Super Extra Gravity, maar ook nummers als For what it's worth, you're the storm, sick&tired...![]()
En Freddie Mercury natuurlijk.
Steviequote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:22 schreef Soul79 het volgende:
Stevie Wonder natuurlijk.
Elastieken stembanden, oneindige nuances mogelijk, heel expressief. En hij zingt de mooiste muziek. En dat terwijl ik a) gewoonlijk niet van soul hou, b) niet sentimenteel ben aangelegd en c) volkomen atheïstisch ben. Maar bij hem moet ik me wel gewonnen geven![]()
Boudewijn de Groot is toch veeul beter?quote:Op zondag 15 april 2007 20:57 schreef GebakkenEi het volgende:
Frank Boeijen De beste Nederlandstalige artiest en de ware dichter des Vaderlands.
Zwak? Hoezo zwak? Die combi met Jones vond ik juist erg leuk, en eerlijk gezegd vind ik Jones wat overdreven met zingen. Nina is zo liev&subtielquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nina Persson heeft nogal een zwakke stem, imo. Kan heel mooi zijn en is ook erg aangenaam om naar te luisteren... Maar ze moeten haar niet tegenover een zanger als Tom Jones zetten, imo... (Burning Down The House)
Boudewijn de Grootquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot is toch veeul beter?![]()
En buitenlands.. Dido.![]()
Zwak als het tegenovergestelde van krachtig.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zwak? Hoezo zwak? Die combi met Jones vond ik juist erg leuk, en eerlijk gezegd vind ik Jones wat overdreven met zingen. Nina is zo liev&subtiel![]()
Persoonlijk vind ik Boudewijn de Groot ook heel goed te pruimen. Mooie nummers met de briljante teksten van Lennaert Nijgh. Maar toch prefereer ik Frank Boeijen, zeker als zanger. En mensen die m onverstaanbaar noemen begrijp ik nog steeds niet..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot is toch veeul beter?![]()
En buitenlands.. Dido.![]()
Ik vind de stem van de Groot juist veel voller en "lekkerder"quote:Op zondag 20 mei 2007 00:05 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Boudewijn de Groot ook heel goed te pruimen. Mooie nummers met de briljante teksten van Lennaert Nijgh. Maar toch prefereer ik Frank Boeijen, zeker als zanger. En mensen die m onverstaanbaar noemen begrijp ik nog steeds niet..
En ik die van Boeijen. Heerlijk dat hese, soms raspende geluid. Heb je ze wel eens samen gehoord?quote:Op zondag 20 mei 2007 11:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind de stem van de Groot juist veel voller en "lekkerder"
Ik wel. Wat-ie in Zwart Wit op 1:30 na "bloed op de achterbank..." zingt bijvoorbeeld. Daar versta ik echt geen reet van. Zelfs nu ik weet wat-ie zingt kan ik het er nog nauwelijks van maken.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:05 schreef GebakkenEi het volgende:
Maar toch prefereer ik Frank Boeijen, zeker als zanger. En mensen die m onverstaanbaar noemen begrijp ik nog steeds niet..
Nee, maar ik kan me voorstellen dat dat wel een mooie combinatie isquote:Op zondag 20 mei 2007 13:07 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
En ik die van Boeijen. Heerlijk dat hese, soms raspende geluid. Heb je ze wel eens samen gehoord?
Gaan we eventjes gezellig allemaal luisteren; http://www.youtube.com/watch?v=Q8raS1bo9vcquote:Op zondag 20 mei 2007 13:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wel. Wat-ie in Zwart Wit op 1:30 na "bloed op de achterbank..." zingt bijvoorbeeld. Daar versta ik echt geen reet van. Zelfs nu ik weet wat-ie zingt kan ik het er nog nauwelijks van maken.
Op Boeijens DVD "Live in Nijmegen" zingen ze samen "Avond". Mooie versie, grappig ook. Frank spreekt in de zin; "En morgen word ik wakker met de geur van brood en honing" brood uit als brrrrrrrrrrrrrrrood. En als hij zingt; "En misschien heb ik al thee gezet.", hoor je Boudewijn; "Wauw..."quote:Op zondag 20 mei 2007 13:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me voorstellen dat dat wel een mooie combinatie is
Het kan allemaal bij Boeijen.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:19 schreef GebakkenEi het volgende:
(Overigens las ik onlangs een artiktel over mondegreens waarin het gehele stukje door iemand verstaan werd als; "Dierinnenbloed op de achterbank van een heilige geit." Oke.....)
Cassandra Fox.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:48 schreef jpg97 het volgende:
Weet niet hoe ze heet, maar die zangeres die zingt in het nummer " Touch me " van Rui da silva
ik weet niet eens hoe ze eruit ziet maar die stem is goddelijk.
Avondquote:Op zondag 20 mei 2007 13:23 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Op Boeijens DVD "Live in Nijmegen" zingen ze samen "Avond". Mooie versie, grappig ook. Frank spreekt in de zin; "En morgen word ik wakker met de geur van brood en honing" brood uit als brrrrrrrrrrrrrrrood. En als hij zingt; "En misschien heb ik al thee gezet.", hoor je Boudewijn; "Wauw..."
Een net iets minder erge was; "Dierenbloed op de achterbank van de degelijkheid."quote:
Kom op zeg; Het was een clip en het waren de 80's. Dat telt nietquote:Op zondag 20 mei 2007 13:29 schreef TNA het volgende:
[..]
AvondMisschien speelt bij mijn beoordeling van zijn stem zijn hoofd ook wel een rol - wat ziet 'ie eruit als een mislukte rockster in die video die je net postte
Haha, ik reken het hem niet meer aan hoor. In de jaren tachtig deed iedereen weleens gekke dingen..quote:Op zondag 20 mei 2007 13:38 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Kom op zeg; Het was een clip en het waren de 80's. Dat telt niet
Tegenwoordig is ie altijd gewoon netjes in t zwart zoals hier;
[afbeelding]
Ligt aan wanneer..quote:
Zijn vader heeft een betere stemquote:Op zondag 20 mei 2007 21:30 schreef Os__ het volgende:
Rufus Wainwright zie ik zeker als irritant. Nouja, hij heeft een geweldig bereik en krachtige stem maar ik snap als sommige mensen het een tikje irritant vinden.
En de stem van "de politie op je hielen" (maar dat zal wel de standaard commerciële omroepstem zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:05 schreef koffiegast het volgende:
doe mij de stem van Herman van Veen
of die vent van 'documentaire ofzo van sbs6 op late avond zondag'
of de stem van de zanger van disturbed
so truequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:05 schreef koffiegast het volgende:
of de stem van de zanger van disturbed
denk ut wel, gewoon erg mooi duidelijk maar toch mannelijke stem voor Nederlandsquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:55 schreef TNA het volgende:
[..]
En de stem van "de politie op je hielen" (maar dat zal wel de standaard commerciële omroepstem zijn)
Denk je nu echt dat mensen hun mening basseren op het schreeuwwerk uit zijn junk-periode (wat overigens maar een klein gedeelte is van zijn uitgebrachte werk)? No way dus.. Ik denk dat die personen hun mening basseren op de periode vanaf Shadows Collide in People, en met name zijn live-optreden op het ATP-festival van 2005 (1 van de weinig liveoptredens waar echt goede kwaliteitopnames van zijn uit die periode).quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:02 schreef based het volgende:
ik zie dat veel mensen John Frusciante hier hebben gepost. Ik vind het echt een super artiest, fantastische solo platen, ken ze allemaal, maar kom op. De beste stem.... no way..
luister dan nog maar eens naar Niandra LaDes and usually just a t-shirt of naar smile from the streets you hold.
op latere werk zoals Shadows collide with people is het al een stuk beter, maar hell no dat hij thuis hoort in een rijtje: lekkerste stem
z'n albums na 2002 zijn de beteren qua stem, daarvoor wassie nog een junk ja. en ik moet je ook gelijk geven, ik krijg ook kippenvel van z'n stem. maar toch heeft ie niet echt een heel erg lekkere stem.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:16 schreef Haunter het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat mensen hun mening basseren op het schreeuwwerk uit zijn junk-periode (wat overigens maar een klein gedeelte is van zijn uitgebrachte werk)? No way dus.. Ik denk dat die personen hun mening basseren op de periode vanaf Shadows Collide in People, en met name zijn live-optreden op het ATP-festival van 2005 (1 van de weinig liveoptredens waar echt goede kwaliteitopnames van zijn uit die periode).
En ja, ik krijg ook kippenvel van John's stem (nogmaals: niet zijn eerste werk) en soloalbums![]()
Wou je zeggen dat je bijvoorbeeld geen kippenvel qua in nummers als The Will to Death, Time Tonight en Anne? Absoluut een lekkere stemquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:22 schreef based het volgende:
[..]
z'n albums na 2002 zijn de beteren qua stem, daarvoor wassie nog een junk ja. en ik moet je ook gelijk geven, ik krijg ook kippenvel van z'n stem. maar toch heeft ie niet echt een heel erg lekkere stem.
hoewel, af en toe ook weer we;.. ach ja ik weet het ook allemaal niet meer![]()
in ataxia zingt ie trouwens wel erg mooi. vooral dust is 1 van mijn favo tracks
krijg wel kippenvel van carvel, this cold en anne idd en nog wat andere nummers. maar hij is zeker een kippenvel bezorger, maar daar gaat dit topic niet over. gaat over lekkere stemmen, en ik vind dat hij op het merendeel van zijn albums niet echt een heel erg lekkere stem heeft ofzo. shadow collide with people is natuurlijk een super album waar hij een goede stem heeft. op andere albums staan idd ook goede nummers met lekkere stem, maar toch zingt ie op veel albums, ook al zijn deze uit zijn junk periode, behoorlijk verrotquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:33 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je bijvoorbeeld geen kippenvel qua in nummers als The Will to Death, Time Tonight en Anne? Absoluut een lekkere stem![]()
Heb je zijn optreden op ATP geluisterd dan?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
David Gahan
Heldquote:
Ik was al bang dat iedereen zou zeggen; whaaat? Hij?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:46 schreef morgane het volgende:
Hee, dat wou ik ook net gaan postenheb net de nieuwe cd weer opgezet, héérlijk
When the heat diiiiiiiiies down![]()
ik was de zangeres van Room Eleven nog vergeten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |