Shakira wtfquote:

Haar band, The BellRays, klinkt ook behoorlijk lekker met haar op zang. Totaal ander genre, maar wel een erg fijne stem.quote:Op zondag 22 april 2007 21:21 schreef JeroenV het volgende:
Lisa Kekaula (zangeres Basement Jaxx)

quote:

quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:32 schreef Blinky het volgende:
Welke zanger/zangeres heeft de lekkerste stem?![]()

quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:48 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[afbeelding]
Er zijn er meer natuurlijk.![]()

http://www.youtube.com/watch?v=i7kP35jI7Goquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:50 schreef Dementor het volgende:
James Brown.

Jaahaaaa, zekers ! Vooral op Super Extra Gravity, maar ook nummers als For what it's worth, you're the storm, sick&tired...quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nina Persson van de Cardigans. Vooral in Erase & Rewind.

Dat was de eerste die mij te binnen schoot.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:46 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Mikael Åkerfeldt

Nina Persson heeft nogal een zwakke stem, imo. Kan heel mooi zijn en is ook erg aangenaam om naar te luisteren... Maar ze moeten haar niet tegenover een zanger als Tom Jones zetten, imo... (Burning Down The House)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jaahaaaa, zekers ! Vooral op Super Extra Gravity, maar ook nummers als For what it's worth, you're the storm, sick&tired...![]()
En Freddie Mercury natuurlijk.

Steviequote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:22 schreef Soul79 het volgende:
Stevie Wonder natuurlijk.
Elastieken stembanden, oneindige nuances mogelijk, heel expressief. En hij zingt de mooiste muziek. En dat terwijl ik a) gewoonlijk niet van soul hou, b) niet sentimenteel ben aangelegd en c) volkomen atheïstisch ben. Maar bij hem moet ik me wel gewonnen geven![]()

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |