z'n albums na 2002 zijn de beteren qua stem, daarvoor wassie nog een junk ja. en ik moet je ook gelijk geven, ik krijg ook kippenvel van z'n stem. maar toch heeft ie niet echt een heel erg lekkere stem.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:16 schreef Haunter het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat mensen hun mening basseren op het schreeuwwerk uit zijn junk-periode (wat overigens maar een klein gedeelte is van zijn uitgebrachte werk)? No way dus.. Ik denk dat die personen hun mening basseren op de periode vanaf Shadows Collide in People, en met name zijn live-optreden op het ATP-festival van 2005 (1 van de weinig liveoptredens waar echt goede kwaliteitopnames van zijn uit die periode).
En ja, ik krijg ook kippenvel van John's stem (nogmaals: niet zijn eerste werk) en soloalbums![]()
Wou je zeggen dat je bijvoorbeeld geen kippenvel qua in nummers als The Will to Death, Time Tonight en Anne? Absoluut een lekkere stemquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:22 schreef based het volgende:
[..]
z'n albums na 2002 zijn de beteren qua stem, daarvoor wassie nog een junk ja. en ik moet je ook gelijk geven, ik krijg ook kippenvel van z'n stem. maar toch heeft ie niet echt een heel erg lekkere stem.
hoewel, af en toe ook weer we;.. ach ja ik weet het ook allemaal niet meer![]()
in ataxia zingt ie trouwens wel erg mooi. vooral dust is 1 van mijn favo tracks
krijg wel kippenvel van carvel, this cold en anne idd en nog wat andere nummers. maar hij is zeker een kippenvel bezorger, maar daar gaat dit topic niet over. gaat over lekkere stemmen, en ik vind dat hij op het merendeel van zijn albums niet echt een heel erg lekkere stem heeft ofzo. shadow collide with people is natuurlijk een super album waar hij een goede stem heeft. op andere albums staan idd ook goede nummers met lekkere stem, maar toch zingt ie op veel albums, ook al zijn deze uit zijn junk periode, behoorlijk verrotquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:33 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je bijvoorbeeld geen kippenvel qua in nummers als The Will to Death, Time Tonight en Anne? Absoluut een lekkere stem![]()
Heb je zijn optreden op ATP geluisterd dan?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
David Gahan
Heldquote:
Ik was al bang dat iedereen zou zeggen; whaaat? Hij?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:46 schreef morgane het volgende:
Hee, dat wou ik ook net gaan postenheb net de nieuwe cd weer opgezet, héérlijk
When the heat diiiiiiiiies down![]()
ik was de zangeres van Room Eleven nog vergeten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |