Boudewijn de Groot is toch veeul beter?quote:Op zondag 15 april 2007 20:57 schreef GebakkenEi het volgende:
Frank Boeijen De beste Nederlandstalige artiest en de ware dichter des Vaderlands.
Zwak? Hoezo zwak? Die combi met Jones vond ik juist erg leuk, en eerlijk gezegd vind ik Jones wat overdreven met zingen. Nina is zo liev&subtielquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nina Persson heeft nogal een zwakke stem, imo. Kan heel mooi zijn en is ook erg aangenaam om naar te luisteren... Maar ze moeten haar niet tegenover een zanger als Tom Jones zetten, imo... (Burning Down The House)
Boudewijn de Grootquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot is toch veeul beter?![]()
En buitenlands.. Dido.![]()
Zwak als het tegenovergestelde van krachtig.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zwak? Hoezo zwak? Die combi met Jones vond ik juist erg leuk, en eerlijk gezegd vind ik Jones wat overdreven met zingen. Nina is zo liev&subtiel![]()
Persoonlijk vind ik Boudewijn de Groot ook heel goed te pruimen. Mooie nummers met de briljante teksten van Lennaert Nijgh. Maar toch prefereer ik Frank Boeijen, zeker als zanger. En mensen die m onverstaanbaar noemen begrijp ik nog steeds niet..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot is toch veeul beter?![]()
En buitenlands.. Dido.![]()
Ik vind de stem van de Groot juist veel voller en "lekkerder"quote:Op zondag 20 mei 2007 00:05 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Boudewijn de Groot ook heel goed te pruimen. Mooie nummers met de briljante teksten van Lennaert Nijgh. Maar toch prefereer ik Frank Boeijen, zeker als zanger. En mensen die m onverstaanbaar noemen begrijp ik nog steeds niet..
En ik die van Boeijen. Heerlijk dat hese, soms raspende geluid. Heb je ze wel eens samen gehoord?quote:Op zondag 20 mei 2007 11:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind de stem van de Groot juist veel voller en "lekkerder"
Ik wel. Wat-ie in Zwart Wit op 1:30 na "bloed op de achterbank..." zingt bijvoorbeeld. Daar versta ik echt geen reet van. Zelfs nu ik weet wat-ie zingt kan ik het er nog nauwelijks van maken.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:05 schreef GebakkenEi het volgende:
Maar toch prefereer ik Frank Boeijen, zeker als zanger. En mensen die m onverstaanbaar noemen begrijp ik nog steeds niet..
Nee, maar ik kan me voorstellen dat dat wel een mooie combinatie isquote:Op zondag 20 mei 2007 13:07 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
En ik die van Boeijen. Heerlijk dat hese, soms raspende geluid. Heb je ze wel eens samen gehoord?
Gaan we eventjes gezellig allemaal luisteren; http://www.youtube.com/watch?v=Q8raS1bo9vcquote:Op zondag 20 mei 2007 13:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wel. Wat-ie in Zwart Wit op 1:30 na "bloed op de achterbank..." zingt bijvoorbeeld. Daar versta ik echt geen reet van. Zelfs nu ik weet wat-ie zingt kan ik het er nog nauwelijks van maken.
Op Boeijens DVD "Live in Nijmegen" zingen ze samen "Avond". Mooie versie, grappig ook. Frank spreekt in de zin; "En morgen word ik wakker met de geur van brood en honing" brood uit als brrrrrrrrrrrrrrrood. En als hij zingt; "En misschien heb ik al thee gezet.", hoor je Boudewijn; "Wauw..."quote:Op zondag 20 mei 2007 13:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me voorstellen dat dat wel een mooie combinatie is
Het kan allemaal bij Boeijen.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:19 schreef GebakkenEi het volgende:
(Overigens las ik onlangs een artiktel over mondegreens waarin het gehele stukje door iemand verstaan werd als; "Dierinnenbloed op de achterbank van een heilige geit." Oke.....)
Cassandra Fox.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:48 schreef jpg97 het volgende:
Weet niet hoe ze heet, maar die zangeres die zingt in het nummer " Touch me " van Rui da silva
ik weet niet eens hoe ze eruit ziet maar die stem is goddelijk.
Avondquote:Op zondag 20 mei 2007 13:23 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Op Boeijens DVD "Live in Nijmegen" zingen ze samen "Avond". Mooie versie, grappig ook. Frank spreekt in de zin; "En morgen word ik wakker met de geur van brood en honing" brood uit als brrrrrrrrrrrrrrrood. En als hij zingt; "En misschien heb ik al thee gezet.", hoor je Boudewijn; "Wauw..."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |