oowww mooi nummer is dat!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Met 'If you tolerate this, your children will be next'?
En toch vind ik Motorcycle Emptiness nog beter...quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
oowww mooi nummer is dat!!![]()
Heb m nu op repeat staan
![]()
Niet om je te schamen toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Papa don't preach - Madonna
Waarom weet ik dit?![]()
LL cool J - Mama Said Knock You Out ???quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:44 schreef Dont_Panic het volgende:
[..]
LL cool J - Mama Said Knock You Out ???
Ehhh, nee....quote:
Simply Red - Stars...?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:22 schreef LennyKravitz het volgende:
omdat MASD zo snel was..
[afbeelding]
Bon Jovi - Undivined?quote:Op zondag 1 april 2007 08:25 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
(En nee: "Negative" of "Minus" komen niet in de titel voor.)
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:14 schreef MASD het volgende:
ik heb een idee dat misschien wel leuk is
een puntensysteem waarmee word bijgehouden hoeveel je al geraden hebt.
Als het wat is ff zeggen en ik zal het bijhouden
ik dacht... gaat nog wel effe duren...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
No Mercy - And when I die, I keep on living?
Nee.quote:
Waarom die franse vlag dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:49 schreef Mark het volgende:
De La Soul - Me, myself and I
Onder welke steen heb jij de afgelopen 3 jaar gelegen?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:57 schreef ToT het volgende:
Ja ik ken die hele Boris niet, dus daar kan ik niks over zeggen.
Het is ook niet mijn kopje thee, maar uiteraard kijk ik wel tv, gebruik ik internet en luister ik naar de radio...quote:Op donderdag 19 april 2007 21:22 schreef ToT het volgende:
Een hele zware!
Nee van Idols heb ik alleen de eerste reeks gezien, die met Jim en Jamai.
Dat vond ik wel MEER dan genoeg!
Oh en van de laatste serie nog een paar losse afleveringen gezien, met die half verlegen donkere jongen.
Dat soort programma's trekken me net zo veel als "Sterren dansen op het ijs" enzo!
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:49 schreef Mark het volgende:
De La Soul - Me, myself and I
Was deze trouwensquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:39 schreef Noodly het volgende:
Nog 2 paints waar we nog niet uit zijn gekomen (van ToT):
[afbeelding]
Welke is het?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:31 schreef ToT het volgende:
Helaas, ook niet goed!
Okee, een paar hints:
Het zijn 2 nummers met ongeveer dezelfe titel.
Denk bij de ene aan jaren '80 muziek.
Denk bij de andere aan het Eurovisie Songfestival. (Filmpje is op Youtube te vinden. Volgens mij is die zelfs een keer hier op Fok gepost naar aanleiding van iets wat ik er over gezegd heb.)
Let heel goed op waar het rode pijltje naar wijst, in combinatie met de tekst zelf. (Wel heel erg cryptisch.)
Beide nummers zijn absoluut niet bekend, dus daarom zei ik ook dat degene die het zou raden echt een lintje verdiende.
Als het Elvis - "You were always on my mind" geweest zou zijn, zou je bolletjes hebben gezien en zo'n dromerig tekstwolkje.
Met die hint van het songfestival moet je 'm zo kunnen vinden. En van daaruit zou je de 2e titel ook relatief makkelijk kunnen googlen.
I lurkte net even in je FoBo en ik zag dat je een vrouw wasquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:13 schreef Noodly het volgende:
Weer een wilde en waarschijnlijk foute gok dan... Spice Girls - 2 Become 1?
Dankjequote:Op vrijdag 20 april 2007 22:26 schreef MASD het volgende:
[..]
I lurkte net even in je FoBo en ik zag dat je een vrouw was
die gitaar![]()
drums![]()
![]()
en bass![]()
![]()
speelt
Respect!![]()
Dat introquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:37 schreef ToT het volgende:
HAHAHA! Hoezo vreselijk? Te zoetsappig?Ik hou (naast ongelooflijk brute metal en gothic) ook van dat soort muziek!
Ja hoor, je hebt het (al is het met een PAAR KLEINE hints) goed geraden.
Danzig, Genesis of Rammstein dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:37 schreef ToT het volgende:
YEAH! Dat is 'm! 2e die je geraden hebt!
Nu nog met die nummers onder de nul, waarvan de band met die milf te maken heeft die ik eerder getekend heb.
Die ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:52 schreef ToT het volgende:
Bijvoorbeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=jAZuXgOvm0o
en
http://www.youtube.com/watch?v=bcNKOlAZeLw
(En van de zelfde band: http://www.youtube.com/watch?v=ect3VoEUJn8 )
Die lui hebben in Duitsland echt een cultstatus bereikt en treden nu nog steeds op!
ik 16quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:56 schreef ToT het volgende:
MASD, dan gok ik dat ik net een stukkie ouder ben dan jij!
(Ik ben 32)
Het is een verwijzing naar de band naam, een beetje cryptischquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:56 schreef ToT het volgende:
Okee als een mond in die positie staat, zou je er haast een lichaamsdeel in stoppen!(Tenminste als dat een knappe meid moet voorstellen!
)
Edit: filename is sirene...kan ik ook nog niks mee, behalve de band Sirenia.
Het is makkelijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:03 schreef ToT het volgende:
Nou voor iemand van 16 ken je wel verdomd veel nummers!
Respect man! (En dan niet op z'n Ali G's!)
Okee, dus een figuur die vaag uit de ogen kijkt, met groen haar dat overeind staat en blijkbaar goed kan zui...ehhh....okee ik hou maar op.
En dat in combinatie met een band waarvan de naam iets met Sirene te maken heeft?
Kon je niet wat makkelijkers kiezen?
De mods vinden van nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:05 schreef ToT het volgende:
Valt het trouwens ook iemand anders op dat dit topic aan het doodbloeden is?
(Retorische vraag)
Ik moest even opzoeken wat het betekendequote:
Ik moet denken aan Genesis - Jesus he knows mequote:Op zaterdag 21 april 2007 11:14 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]Phear my 1337 painting skillzz!
En deze is natuurlijk Judas Priest - Breaking the lawquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:57 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
(Wat hij zegt is niet zo belangrijk, wel wat hij doet.)
Die eerste zou ik dan niet wetenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:56 schreef ToT het volgende:
Die eerste heb je mis, die 2e is goed!
Je bent goed op dreef joh!
Personal Jesusquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:52 schreef ToT het volgende:
Close but no cigar.
Hmmm....je zou het ook kunnen zien alsof iedereen een eigen Jezus heeft en die persoon dus een liedje over zijn eigen Jezus heeft gemaakt.
Wel jammerquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:08 schreef ToT het volgende:
Best wel!Wel gezellig, maar het lijkt er wel aardig op dat het redelijk aan het doodbloeden is!
Wil iemand de mijne nog doen? Hijs heul simpelquote:
Iets met sky, looking en question?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:57 schreef Noodly het volgende:
[..]
Wil iemand de mijne nog doen? Hijs heul simpel![]()
Die van dei getallen is nog niet geraden toch? Van dat ding word ik moedeloos![]()
![]()
Hmm nee niet helemaal. Let op de haarkleur van die mannen. En dat zit dan vooral in de artiest.quote:
Getallen onder de 0, en het heeft met die milf te maken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:57 schreef Noodly het volgende:
[..]
Die van dei getallen is nog niet geraden toch? Van dat ding word ik moedeloos![]()
![]()
Unendlich van Danzig ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Getallen onder de 0, en het heeft met die milf te maken.
(Behoorlijk onbekend nummer, dus je moet eigenlijk wel google gebruiken.)
I Luciferi.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:14 schreef ToT het volgende:
Je denkt in de juiste richting!
(Dat nummer ken ik trouwens niet eens!Van welke CD is dat?)
Circle of snakes ken ik ook niet echt, I Luciferi is goedquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:30 schreef ToT het volgende:
Holy SHIT zeg!!!
Nu ga ik me dus écht kapot schamen!!!
Ik kende dat hele album nog niet eens!!! Ik denk dat ik het verwarde met Lucifuge.
En ik zie nu ook dat er een CD "Circle of snakes" bestaat.
Buiten die 2 heb ik alle albums gekocht. Die zijn op een gegeven moment gestolen. Toen ik ze weer wilde kopen (jaja, allemaal weer), zeiden ze in diverse winkels dat het via Amerikaanse import moest, en dat het dus extra duur was. Toch maar weer gedaan (en even later zag ik ze ergens anders voor de helft van de prijs), en toen zijn ze WÉÉR gestolen! (Uit de auto. Toentertijd kon ik nog geen CD's fikken.)
Ik ga ze niet voor een derde keer kopen. Danzig 4 heb ik trouwens nóg een keer extra gekocht omdat er in de winkel verwarring was. Er zijn 2 verschillende uitgaven ervan. Helaas heb ik die CD OOK niet meer omdat die uitendelijk vol krassen zat.
Zijn het beiden een beetje goede albums?
(En volgens mij heb ik je vraag nu wel beantwoord he?)
Nee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef Noodly het volgende:
Hole in my life?
Beatles - Yellow Submarine?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef Noodly het volgende:
[afbeelding]
even n kleintje voor tussendoor![]()
Half uurtje.. soms minder..quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:29 schreef ToT het volgende:
Kolere hoe lang doe je over zo'n paint zeg?
Ja!quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:37 schreef Noodly het volgende:
[..]
Mooooooi![]()
Queens of the stone age - Burn the witch?
God is a dj - Faithlessquote:
Juustem.quote:
ik had er nog 1 geradenquote:Op zondag 22 april 2007 01:12 schreef MASD het volgende:
[..]
God is a dj - Faithless![]()
MASD - 6
Dont_Panic - 1
Noodly - 2
TheSilentEnigma - 1
Mark - 1
MASD had het goed. Het was letterlijk The Shortest Straw. Nu nog even de artiest googlenquote:Op zondag 22 april 2007 08:48 schreef ToT het volgende:
Iets van een blue pidgeon of zoiets?
Gebruik je een tekentblet of zo? Je bent er ECHT goed in!
Doe je ook aan Photoshop? (Vast wel!)
Noodly, ja ik had het tegen jou.Ik ken niks met korte strootjes.
Sorry,quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 11:26 schreef ToT het volgende:
Metallica!YAAAAAAAAY, ik heb er ook eentje op mijn naam staan nu!
Hey, ik heb hier And justice for all ook liggen, maar dat nummer ken ik nog niet echt. (Met sommige bands ben ik nogal een selectieve luisteraar.)
Jaquote:Op zondag 22 april 2007 12:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
While my guitar gently weeps - George Harrison / Jeff Healey
quote:Op zondag 22 april 2007 02:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar je krijgt een compliment voor de paint!![]()
Nope..quote:
Nope, ik zit aan te modderen op m'n laptop touchpad..quote:Gebruik je een tekentblet of zo? Je bent er ECHT goed in!
Nee, ook niet.. ik moet het eens installeren en leren..quote:Doe je ook aan Photoshop? (Vast wel!)
Nope..quote:
Eens is.quote:Mark: Ja het liefste hebben we natuurlijk (athans ik persoonlijk) dat het je zonder google lukt, maar als het absoluut niet zou mogen...tja, dan denk ik dat veel nummers nooit geraden zullen worden.
ohquote:Op zondag 22 april 2007 16:20 schreef ToT het volgende:
Hey emo, ik wil niet lullig doen hoor, maar het is de bedoeling dat we RADEN wat je getekend hebt!
Overigens wel leuk getekend!
Nope.. ik doe alleen zo af en toe eens een paintje..quote:Op zondag 22 april 2007 14:36 schreef ToT het volgende:
Schilder je ook enzo?
Van Morrison - Goldfish Bowl?quote:Op zondag 22 april 2007 16:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nope.. ik doe alleen zo af en toe eens een paintje..
M'n vorige is nog niet geraden.. maar deze ook maar alvast.
[afbeelding]
Louis Armstrong - What A Wonderfull World?quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 17:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Louis Armstrong - What A Wonderfull World?
Titel is goed, artiest -> Ik had een andere in m'n hoofd.quote:
Youtube zegt stereophonicsquote:Op zondag 22 april 2007 18:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Titel is goed, artiest -> Ik had een andere in m'n hoofd.
Klopt.quote:Op zondag 22 april 2007 18:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Youtube zegt stereophonics![]()
Zou zelf niet weten wie het zijn![]()
Van mij welquote:
quote:
Het is idd een beetje leeg hierquote:Op maandag 23 april 2007 20:51 schreef Noodly het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar het begint bijna een kansloos topic te worden![]()
Mooie quotequote:Op maandag 23 april 2007 21:03 schreef ToT het volgende:
Mja de moderators weten er van, maar willen dat we het even blijven aanzien om te kijken of het weer wat drukker gaat worden.
Zoals ik al heb gezegd bloedt dit topic sneller dood dan een drommedaris met een open halsslagader, maar als er af en toe in ONZ iets over gezegd wordt, merk je dat het weer een beetje opleeft. Ergo: terug naar ONZ!
Neequote:Op maandag 23 april 2007 21:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Gokje
R.E.M. - It's the end of the world?
Soundgarden - Blow Up The Outside World?quote:
Jaaaaquote:Op maandag 23 april 2007 21:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Soundgarden - Blow Up The Outside World?![]()
Zat net naar "Black Hole Sun"' te luisteren
Ik kijk af en toe terwijl ik andere dingen doequote:Op maandag 23 april 2007 21:35 schreef ToT het volgende:
Okee MASD, op welke uren ben jij NIET online? Dan moeten we rond die tijd flink wat paints plaatsen en raden, om je weer een beetje in te kunnen halen!![]()
![]()
J/K, hartstikke goed man!
Nightmare on Elm Street 3quote:Op maandag 23 april 2007 21:38 schreef ToT het volgende:
Jezus Noodly, die avatar van je werkt hypnotiserend!
MASD, welke film?
Het is wel zo'n cliché horrorfilm waarin ze precies doen wat ze niet zouden moeten doenquote:Op maandag 23 april 2007 21:42 schreef ToT het volgende:
Coolcool! Ja ik heb Freddy vs Jason gekeken en heb geloof ik vroegâh nog wel een filmpje er van gezien. Of in ieder geval deels. Ik vond het niet echt wat. Ja Freddy vs Jason was wel cool!
quote:Op maandag 23 april 2007 21:38 schreef ToT het volgende:
Jezus Noodly, die avatar van je werkt hypnotiserend!
MASD, welke film?
Het speelt zich af in een psychiatrisch hospitaal, en de leidster heeft last van de kinderenquote:Op maandag 23 april 2007 21:50 schreef ToT het volgende:
_o_ Gaat lekker hier zeg met die quotes!
Huh @ MASD? Hoezo dat dan?
(We gaan offtopic!Maar dat houdt het topic weer wat levendig.
)
Ik zal er morgen ook een makenquote:Op maandag 23 april 2007 21:53 schreef ToT het volgende:
LOL Okee dan!
Hm, 't wordt weer tijd voor een nieuwe paint, denk ik.
Mwah, begin ik morgen aan. Ik voel me vrij belabberd dus ga ik zo maffen.
In het totaal 3 uur in de trein zitten om ook nog eens een cursus te volgen is vrij vermoeiend.
Deze ook nog niet:quote:
En een nieuwe:quote:
Wild horses could not drive me away from de malle draaimolen van het leven?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:06 schreef MASD het volgende:
*kick!*
Deze is nog niet geraden:
[..]
Deze ook nog niet:
[..]
En een nieuwe:
[afbeelding]
De 2dequote:Op dinsdag 24 april 2007 19:24 schreef ToT het volgende:
Simply Red - Fairground?
Of iets met een merry-go-around?
Kassa!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:03 schreef Noodly het volgende:
Every breath you take?
Mentos on wheels?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:31 schreef MASD het volgende:
Dat ding op wielen moet je trouwens erg letterlijk nemen
Je hebt de titel, nu de goede artiest nogquote:Op woensdag 25 april 2007 17:46 schreef ToT het volgende:
Ja ik moet aan Tracy Chapman - Fas car denken, maar dan slaat dat Mentos weer nergens op!
Mint car?
Chewy cars?
One of the best bands in the worldquote:
ToT mag nu boven Mark komen te staanquote:Op woensdag 25 april 2007 20:33 schreef Noodly het volgende:
The Cure
![]()
MASD - 8
Noodly - 4
TheSilentEnigma - 2
Mark - 1
ToT - 2
Dont_Panic - 1
The Cure is juist vrolijke muziekquote:Op woensdag 25 april 2007 20:36 schreef ToT het volgende:
Yeah!![]()
Idd een verdomd goeie band. IK ben in de JUISTE tijd geboren!
Alleen snapte ik het toen nog niet: The Cure was muziek waar je depressief van werd. Waarom zou je in godsnaam depressief willen worden van muziek?!?
Jaren later ontdekte ik dus vele andere gothic bands en toen begreep ik pas hoe diep die emotie je kon raken.
Zal er morgen naar kijkenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:48 schreef ToT het volgende:
Over goeie muziek gesproken: check DEZE documantaire: http://video.google.nl/videoplay?docid=4711350863806958735&q=history+of+heavy+metal
Ik heb hem helemaal in 1X af gekeken en heb regelmatig ff teruggespoeld om dingen goed te kunnen horen of zien. Fuckin' interessant!
]quote:Op woensdag 25 april 2007 21:51 schreef ToT het volgende:
*ROFL* @ rechts onder!!!![]()
![]()
Ehm, New Kid On The Block?
NEE: Livin' in a box!!!!
Zit volgens mij in GTA San Andreasquote:Op woensdag 25 april 2007 22:01 schreef Noodly het volgende:
Ja. dat was wel snel (hij was wel obvious, maar toch)
MASD - 9
Noodly - 4
TheSilentEnigma - 2
ToT - 2
Mark - 1
Dont_Panic - 1
toch niet Duran Duran - Come Undone?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:38 schreef ToT het volgende:
Nou iemand belt hem op met de vraag of hij op stel en sprong wil komen.
Er is dus voor hem geen tijd om zich aan te kleden.
Dus wat zegt die persoon aan de andere kant van de lijn?
jaren 90 en een duidelijk muziekgenre, dat moet nirvana wel zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 20:46 schreef ToT het volgende:
Hehehe, nee!
Muziek is van de jaren '90. Als ik de muziekgenre zeg, verraad ik het eigenlijk al meteen.
Zonder een link naar muziek stond hij in het nederlands ook al in een Suske & Wiske, toen Lambik professor Barabas belde!
Je hebt de paint wel een beetje moeilijk gemaaktquote:Op donderdag 26 april 2007 20:54 schreef ToT het volgende:
WOOHOO!!!!![]()
![]()
Helemaal goed!
Ja als ik Grunge had gezegd, was het wel té duidelijk geweest.
Ja, hij komt zoals hij is. Beetje lullig om zo over straat te lopen, maar goed.
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:09 schreef ToT het volgende:
Ja bij die ene moet ik dus aan Mercygound van Faith and the muse denken, maar het is dus iets van Merry-go-round, heb ik begrepen?
juustemquote:Op donderdag 26 april 2007 21:16 schreef ToT het volgende:
Google levert meerdere bands op. Motley Crue lijkt me de meest voro de hand liggende!
ik raad je aan om eens naar Mötley Crüe te luisteren. Naar mijn mening een van de beste hard rock/Glam Metal bandsquote:Op donderdag 26 april 2007 21:23 schreef ToT het volgende:
Whehehe ja weet ik veel! Misschien sta jij wel te headbangen en te grunten op Dancing Queen of zo!
Maar coolcool, ik loop dus in!
(Trouwens, dat nummer Mercyground wat ik noemde is wel een aanrader. Heerlijk rustig en meeslepend.)
Het kloptquote:Op donderdag 26 april 2007 21:24 schreef ToT het volgende:
Klopt dit zo?
MASD - 10
Noodly - 4
ToT - 3
TheSilentEnigma - 2
Mark - 1
Dont_Panic - 1
Nog nietquote:Op donderdag 26 april 2007 21:30 schreef ToT het volgende:
Trouwens, filmpje al gekeken van de history of metal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |