quote:Op zondag 25 maart 2007 21:49 schreef ToT het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA beiden goed!!!![]()
![]()
![]()
![]()
'90s? Oew, wizziknie!
Volgens mij ook.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef ToT het volgende:
Volgens mij zijn al mijn tekeningetjes intussen geraden.
Maar hoe ben je er achter gekomen met die 2?
T'Pau - China in your handquote:Op zondag 25 maart 2007 22:36 schreef ToT het volgende:
Die van mij, met die vrouw aan het aanrecht, met dat ukkie er bij.
Trouwens ff vluchtig een andere getekend.
[afbeelding]
(Denk in de richting van 1 van de nummers die je net geraden hebt.)
Maar deze moet wel een makkie zijn.
ik zat meer aan rusland te denken maar nu je t zegt... Rusland heeft zo'n hamertje in de vlag herinner ik me nu hehe.quote:
Had ik dus ookquote:Op zondag 25 maart 2007 22:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik zat meer aan rusland te denken maar nu je t zegt... Rusland heeft zo'n hamertje in de vlag herinner ik me nu hehe.
Blood, red wine and roses?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Niemand die een gokje op deze wil doen?
[afbeelding]
Maar het gaat nu over het plaatje van 2 posts terug en daar moeten nu buiten Mother van Danzig twee andere titels uitgehaald worden ?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:06 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat die van mij in het vorige topic staat. Maar doe maar eens een gokje!
Mother van Danzig, en welke 2 anderen?
Eentje is niet engels-talig.
Enigma, ik heb werkelijk geen idee.....iets van bloed, rode wijn en rozen, of bloed drinken....op één of andere manier moet ik aan Cradle Of Filth denken, maar ik zou er geen titel bij kunnen verzinnen.
Of misschien gaat het alleen maar om de kleur? "Rood" van....*kuch*...ik ga die naam niet noemen!
Het nummer dat ik zoek ik van Britse doompioniers My Dying Bride.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:06 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat die van mij in het vorige topic staat. Maar doe maar eens een gokje!
Mother van Danzig, en welke 2 anderen?
Eentje is niet engels-talig.
Enigma, ik heb werkelijk geen idee.....iets van bloed, rode wijn en rozen, of bloed drinken....op één of andere manier moet ik aan Cradle Of Filth denken, maar ik zou er geen titel bij kunnen verzinnen.
Of misschien gaat het alleen maar om de kleur? "Rood" van....*kuch*...ik ga die naam niet noemen!
Danzig - motherquote:Op zondag 25 maart 2007 22:53 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
Eentje was Mother van Danzig.
Waren die andere 2 al geraden?
ff googlen leert mij dat Rolling Stones een song hebben getiteld: Blood red wine. Maar er komen geen rozen in voor. En ook niet in de band naam.... Maar goed, het is dan ook een gokquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:05 schreef Apotheose het volgende:
WAIT!! Had helemaal je post niet gelezen over My Dying Bride. Dan is t dit nr: The Blood, The Wine, The Roses![]()
Helemaal niksquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:22 schreef ToT het volgende:
Ken je er wat titels van?
Weet artiest niet... maareh... Rythm of the night?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:26 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
Hmm, doet me ineens denken aan Shakespeare's Sister - Stay, maar dat is 'm dus niet!
Edit: Oh, ongeraden piccies komen in openingspost.
Dat is het nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:25 schreef ToT het volgende:
Hartstikke goed dat je dat niet doet.
Maar geen Nightwish-fan dus?
Je vindt het meiden-metal zeker?
Ik ben wat meer van de harde "grom/schreeuw" metalquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:30 schreef ToT het volgende:
Hehe, okee dan.Het heeft bij mij ook ff geduurd voordat ik het kon waarderen hoor.
Kun je geen hint geven?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:18 schreef ToT het volgende:
Och dat kan ik ook zeker wel waarderen hoor!
Bands als Enslaved en Satyricon vind ik zo'n beetje de grens. Die vind ik nog wel gaaf, maar het moet niet gekker worden.
Nargaroth vind ik bijvoorbeeld weer bagger.
Graveworm, Ebony Tears, Limbonic Art en At the Gates en een flinke zwik andere metalbands vind ik sowieso erg goed!
Maar mijn voorkeur gaat naar gothic metal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
@calvé: is het misschien pindakaas of peanutbutter ofzo?...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:23 schreef ToT het volgende:
@ Dat potje Calvé: zo letterlijk mogelijk nemen!
@ spoiler: stout zijn en straks eentje zelf in ONZ aanmaken?
Calvé Pindakaas driekwart?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:37 schreef ToT het volgende:
Kapoentje: Inderdaad Wishmaster!
Hij wenst iets extreems en meteen gebeurt het, dus is hij een meester in wensen.
En de apprentice komt er meteen aan.
Eerste 2 regels van het nummer:
MASTER!
APPRENTICE!
MASD: @ Calvé: de kleuren van de tekening zijn de juiste kleuren van de echte verpakking.
Dan mayonaise?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:09 schreef ToT het volgende:
Hee, je hebt de lyrics er meteen bij gezet!![]()
![]()
Raap me op!
Nee, een ander product van Calvé in zo'n potje!
Mp3 spelerquote:
mayo?? Dan heb jij altijd mayo uit potten zeker.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Mp3 speler![]()
Maar ik ken het lied wel dus het is geen valsspelen
Waarom lijken die pindakaaspotten zo veel op de mayo?![]()
HEARTBORNE!quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ken je deze al? http://www.youtube.com/watch?v=gg5_mlQOsUQ
wacht, ik ga meequote:Op donderdag 29 maart 2007 00:24 schreef BeeDee het volgende:
O, google gebruiken is valsspelen ?Dan haak ik af...
![]()
Slave - Watching you (Walking down the street watching ladies go by, watching you)quote:
Nirvana - Lithiumquote:
Was al geraden:quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:41 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Slave - Watching you (Walking down the street watching ladies go by, watching you)
of
Urge Overkill - Girl "You 'll be a Woman Soon" (gehehehe)
of
Edwyn Collins - Never Met a Girl Like You (ook 'ghehehe')
Het is dus Metal?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:53 schreef ToT het volgende:
*ROFL*
Thx!
Neuh, beiden niet, maar je zit wel de juiste richting te denken. (Gaat een beetje moeilijk om hier de verkeerde kant op te denken he? Het is duidelijk niet de filmtune van "Bambi"!)
Judas Priest - Eat Me Alive?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:23 schreef ToT het volgende:
WHAHAHAHAHAHA!!!!! Dat-ie zo snel geraden wordt zeg!!!!![]()
![]()
Hartstikke goed!!!
Okee, en nu dat piccie waarbij een stuk uit die gozer getrokken wordt?
Hint: Dat stuk wordt opgegeten; lekker gekruid en geflambeerd, liefdevol geserveerd op porselein, bij zacht kaarslicht en met een goed wijntje erbij.
okquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:28 schreef ToT het volgende:
Nope.
Oh en eigenlijk wordt hij met een goed, recht maar bot mes geslacht.
Trouwens, van jouw 2 paintjes kan ik echt niks maken....
En dat met die vrijheidsbeeld ook nog niet.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
All along the watchtower
Geen idee, ik ken geen liedjes over gele kikkersquote:Op donderdag 5 april 2007 23:44 schreef satecl het volgende:
Raad maar van welke liedje dit is...
[afbeelding]
Nopequote:Op donderdag 5 april 2007 23:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Deep Purple - Fire Balls
Een andere trapquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:59 schreef ToT het volgende:
Zegt me nog niks.
Iets met kick dus? (Waarvan die band bekend is. Dat zal dan wel in een titel zitten?)
hij is niet zo moeilijk, hoeveel stokjes zie je?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:43 schreef ToT het volgende:
Geen idee, ik ken geen Led Zeppelin titels met "Sticks" of zo er in. (Of staat het voor "Styx", die rivier in het dodenrijk? Ook dat ken ik niet als titel.)
Ik ken wel Kashmir, Whole lotta love en All of my love. (En die trap natuurlijk.)
Het was dus Johnny Cash - Hey Porterquote:
The Smiths - Shoplifters of the World Unite?quote:
Met 'If you tolerate this, your children will be next'?quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:08 schreef ToT het volgende:
Manic street preachers?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Met 'If you tolerate this, your children will be next'?
Lionel Ritchie - Say you say me?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:37 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
Okee, wie dit raadt, verdient een lintje!
(Jaren '80.)
aarh moeilijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:59 schreef ToT het volgende:
Hmmm.....op zich denk je wel in de juiste richting.
Ja het is misschien net iets te cryptisch, maar waar wijst het pijltje exact naar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |