Brian Adams - Heaven?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:38 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
En weer een zwijmelnummer!
(Weer jaren '80)
De titel nog niet het enige dat ik heb geraden is dat het van Manowar isquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:42 schreef ToT het volgende:
Die van Rakotto was toch al geraden?
Maar tof dat je het allemaal nasnuffelt!
Donequote:Op donderdag 22 maart 2007 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen! Ehhh....vingers wassen, aangezien je het getypt hebt......![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:43 schreef ToT het volgende:
*ROFL*
Die laatste 2 heb ik, maar de jiste titel zit er niet tussen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen! Ehhh....vingers wassen, aangezien je het getypt hebt......![]()
quote:
Er staat een versterker bijquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:45 schreef ToT het volgende:
@ eerste piccie: ik kan alleen maar denken aan Tender heart of Love me tender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:48 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
@Janetje in de OP
Is het Freak on a Leash - Korn?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Vast niet!
Piccie schijnt van een vrij onbekende band te zijn, overigens.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:48 schreef MASD het volgende:
[..]
Er staat een versterker bij
En dat van de wiki gaat niet lukken, MEN heeft geen eigen pagina* Da_mr_Jackal eens isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Veni Vidi Vagina"
Ik kwam, ik zag en het was kut.
En dan geven ze ook nog een acoustic concert bij MTV unpluggedquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:53 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
![]()
Kvind trouwens dat Korn nu totaal niks meer is. Ze zijn echt totaal uit hun stijl gegaan de laatste paar jaren![]()
Precies, jij snapt het, met Amy Lee. Je hoort gewoon dat het totaal niet klinkt als hun stijl en toch blijven ze maar doorgaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:55 schreef MASD het volgende:
[..]
En dan geven ze ook nog een acoustic concert bij MTV unplugged
Maar wel met Robert Smithquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:57 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
Precies, jij snapt het, met Amy Lee. Je hoort gewoon dat het totaal niet klinkt als hun stijl en toch blijven ze maar doorgaan![]()
Mmm, truequote:
ook nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:00 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
Mmm, true![]()
@Je bovenste in de OP
Korn - Love Song?
Succesquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:06 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
Ik kom er voorlopig ff niet uit![]()
Maar ik moet nog ff gaan lerenMorgen mijn laatste(
) proefwerk uit schoolexamen week.
Paint ze
Sorry, ik ben ook in een ander topic bezig, vandaar de late reactiequote:Op donderdag 22 maart 2007 20:40 schreef MASD het volgende:
nog even over dat wiki
ik heb net even gekeken maar hoe zet je het op de wiki pagina?
ik heb de OP in een word bestand staan nu
Ik heb de OP van de FB van ONZ bekekenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sorry, ik ben ook in een ander topic bezig, vandaar de late reactie![]()
Daarom stelde ik voor om niet het deeltjesnummer in je plaatje te zetten. Alleen de titel van deze reeks. Dan kan je dat plaatje gewoon ergens hosten en een link op de wiki zetten. Want nu kan een ander er niet bij en het is teveel werk. Dan doet niemand het.![]()
Op die wiki pagina kun je tevens de links van vorige delen zetten en dan hoef je alleen maar de wiki pagina te copy/pasten en dan werken de plaatjes en linkjes direct.
Voor een uitleg van de wiki kun je het beste een willekeurig (bijv ONZ FB) wiki OP openen en help functie gebruiken voor uitleg. Maar als jij je plaatje ergens host en de link geeft, dan wil ik ook wel even experimenteren. Ik ben echter ook geen wizzkid wat dat betreft.![]()
Heb je wel zo'n wiki pagina gezien inmiddels?![]()
Hoe bedoel je aangemeld voor wiki ? Je bedoeld dat je een lege pagina hebt aangemaakt ? Want je kan volgens mij toch zonder meer pagina's aanmaken en aanpassen ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:34 schreef MASD het volgende:
Ik heb mij net aangemeld voor de Wiki![]()
misschien kan ik een pagina maken voor MEN?
Gedaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hoe bedoel je aangemeld voor wiki ? Je bedoeld dat je een lege pagina hebt aangemaakt ? Want je kan volgens mij toch zonder meer pagina's aanmaken en aanpassen ?![]()
Ik zou trouwens die header wel aanpassen, het nummer van het deeltje staat toch in de TT.![]()
Je kunt een pagina aanmaken gewoon met titel [paint] Songtitels![]()
Leef je uit....ik hoor 't wel als je hulp nodig hebt. Mischien beter via PM. Anders is 't topic zo gauw volquote:
Ik ga ff kijken. Wat lukt niet ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:48 schreef MASD het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Paint_Songtitels
Het lukt niet helemaal
De lay-out is compleet anders en ik zou niet weten hoe je dat naar de OP van deze pagina zou kunnen linken...quote:
Hij zag er opzich goed uit....je moet de wiki pagina (niet de bewerkingspagina) even blauw maken, kopiëren en plakken in een reactievenster van (een) topic en het voorbeeld bekijken. Maar ik kijk ook morgen wel even verder.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:58 schreef MASD het volgende:
[..]
De lay-out is compleet anders en ik zou niet weten hoe je dat naar de OP van deze pagina zou kunnen linken...
ToT ook trustequote:Op donderdag 22 maart 2007 22:13 schreef ToT het volgende:
Hey trusten MASD!
Mja ik ga ook zo maar pitten. Zit net een goeie film te kijken, maar ik kijk morgen wel weer verder.
Heb een vermoeiende dag achter de kiezen, en morgen wordt ook weer vermoeiend.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
korn - dead bodies everywhere?
ook nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
john miles - music was my first love![]()
Softlightes - Heart Made Of Sound ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
De stad zit er inderdaad niet inquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
Vast iets met New York gok ik. Leaving New York van REM? New York Blues? Of zit de stad zelf niet in de titel?
Ik heb de ongeraden pics uit de wiki gehaalt, en ik heb headers gemaakt tot en met deel 10 (ook in de wiki te vinden)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:19 schreef BeeDee het volgende:
MASD, heb je 't topic nog teruggelezen ? Ik had je wiki pagina even gepost en nog een opmerking daarna geplaatst.![]()
ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
O, da's ook wel een goed idee om die headers vast te maken. Ziet er goed uit zo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb de ongeraden pics uit de wiki gehaalt, en ik heb headers gemaakt tot en met deel 10 (ook in de wiki te vinden)
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:35 schreef MASD het volgende:
[..]
ook niet
hint: het is nogal luidruchtige liefdeSoundgarden - Loud LoveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin moet je niet te hard draaien via je koptelefoon![]()
WH00T!!!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
Crucified Barbara - Losing the game ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas!
Wat doet die gozer, behalve rennen?
Schiet me echt zo niks te binnen, ik moet echt op woorden zoeken...ik ga verder, laat even die tip bezinken, mischien helpt 'tquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:47 schreef ToT het volgende:
OEHHHHHHHHHHHHHHHHH, BIJNA!![]()
![]()
![]()
![]()
Niet de band, maar de titel komt er verdomd dicht bij in de buurt!
Tip: Belachelijk onsamenhangende tekst!
*Is nu naar lekkere metalchicks aan het kijken!*
Ik krijg een vermoeden...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:07 schreef ToT het volgende:
*ROFL* Nee nog veel onsamenhangender dan dat!
En het is niet zijn religie die die gast verliest.
Ow, die gozer aan de hartbewaking is ook nog niet geraden!
Goedquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Soundgarden - Loud Love
Begin moet je niet te hard draaien via je koptelefoon![]()
[img] is gewoon een imagetagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O, da's ook wel een goed idee om die headers vast te maken. Ziet er goed uit zo.![]()
Wat is het verschil tussen [[url=]afbeelding[/url]] en [[url=]afbeelding[/url]] btw ? Weet jij dat ?![]()
Laatste opmerking hoor, dan storten we ons weer op 't spel![]()
![]()
Ah...weer wat geleerdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:30 schreef MASD het volgende:
[..]
[img] is gewoon een imagetag
en bij [cimg] word de afbeelding gecentreerd
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ah...weer wat geleerd![]()
@ ToT:
Black Crowes - Losing My Mind
Klopt, maar ik was ook wat in verwarring gebracht door de hoofdletters in de wiki...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Police - Can't stand losing?
er zijn trouwens nog meer dingen die je met een afbeelding kan doen bijvoorbeeld aan de linkerkant zetten, kijk maar in de FAQ
Nee.. en ik zal het maar verklappen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:48 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
@Janetje in de OP
Is het Freak on a Leash - Korn?
Up where we belong?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:38 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
En weer een zwijmelnummer!
(Weer jaren '80)
Juist.quote:
I Love Rock n Roll ?quote:
Cry Freedom ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
Vast iets met New York gok ik. Leaving New York van REM? New York Blues? Of zit de stad zelf niet in de titel?
Knockin on Heavens Door ?quote:
Winner Takes it All?quote:
WOOHOO!!!!! WE GOT A WINNER!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:20 schreef BeeDee het volgende:
ToT
[afbeelding]
Beck - Loser
Damn, ik maar zoeken op lose, lost, loosing.Moet 'm wezen
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
WOOHOO!!!!! WE GOT A WINNER!!!!![]()
![]()
Well done!!!![]()
Net door zitten lezen en ik heb mij kapot zitten lachenquote:
Weer verzinnen gaat..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:58 schreef ToT het volgende:
Eerste 3 en laatste 2 van OP zijn nog niet geraden, voor zover ik weet.
En die van mij met die gast aan de hartbewaking ook nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |