ook nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
john miles - music was my first love![]()
Softlightes - Heart Made Of Sound ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
De stad zit er inderdaad niet inquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
Vast iets met New York gok ik. Leaving New York van REM? New York Blues? Of zit de stad zelf niet in de titel?
Ik heb de ongeraden pics uit de wiki gehaalt, en ik heb headers gemaakt tot en met deel 10 (ook in de wiki te vinden)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:19 schreef BeeDee het volgende:
MASD, heb je 't topic nog teruggelezen ? Ik had je wiki pagina even gepost en nog een opmerking daarna geplaatst.![]()
ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
O, da's ook wel een goed idee om die headers vast te maken. Ziet er goed uit zo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb de ongeraden pics uit de wiki gehaalt, en ik heb headers gemaakt tot en met deel 10 (ook in de wiki te vinden)
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:35 schreef MASD het volgende:
[..]
ook niet
hint: het is nogal luidruchtige liefdeSoundgarden - Loud LoveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin moet je niet te hard draaien via je koptelefoon![]()
WH00T!!!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
Crucified Barbara - Losing the game ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas!
Wat doet die gozer, behalve rennen?
Schiet me echt zo niks te binnen, ik moet echt op woorden zoeken...ik ga verder, laat even die tip bezinken, mischien helpt 'tquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:47 schreef ToT het volgende:
OEHHHHHHHHHHHHHHHHH, BIJNA!![]()
![]()
![]()
![]()
Niet de band, maar de titel komt er verdomd dicht bij in de buurt!
Tip: Belachelijk onsamenhangende tekst!
*Is nu naar lekkere metalchicks aan het kijken!*
Ik krijg een vermoeden...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:07 schreef ToT het volgende:
*ROFL* Nee nog veel onsamenhangender dan dat!
En het is niet zijn religie die die gast verliest.
Ow, die gozer aan de hartbewaking is ook nog niet geraden!
Goedquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Soundgarden - Loud Love
Begin moet je niet te hard draaien via je koptelefoon![]()
[img] is gewoon een imagetagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O, da's ook wel een goed idee om die headers vast te maken. Ziet er goed uit zo.![]()
Wat is het verschil tussen [[url=]afbeelding[/url]] en [[url=]afbeelding[/url]] btw ? Weet jij dat ?![]()
Laatste opmerking hoor, dan storten we ons weer op 't spel![]()
![]()
Ah...weer wat geleerdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:30 schreef MASD het volgende:
[..]
[img] is gewoon een imagetag
en bij [cimg] word de afbeelding gecentreerd
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ah...weer wat geleerd![]()
@ ToT:
Black Crowes - Losing My Mind
Klopt, maar ik was ook wat in verwarring gebracht door de hoofdletters in de wiki...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Police - Can't stand losing?
er zijn trouwens nog meer dingen die je met een afbeelding kan doen bijvoorbeeld aan de linkerkant zetten, kijk maar in de FAQ
Nee.. en ik zal het maar verklappen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:48 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
@Janetje in de OP
Is het Freak on a Leash - Korn?
Up where we belong?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:38 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
En weer een zwijmelnummer!
(Weer jaren '80)
Juist.quote:
I Love Rock n Roll ?quote:
Cry Freedom ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
Vast iets met New York gok ik. Leaving New York van REM? New York Blues? Of zit de stad zelf niet in de titel?
Knockin on Heavens Door ?quote:
Winner Takes it All?quote:
WOOHOO!!!!! WE GOT A WINNER!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:20 schreef BeeDee het volgende:
ToT
[afbeelding]
Beck - Loser
Damn, ik maar zoeken op lose, lost, loosing.Moet 'm wezen
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
WOOHOO!!!!! WE GOT A WINNER!!!!![]()
![]()
Well done!!!![]()
Net door zitten lezen en ik heb mij kapot zitten lachenquote:
Weer verzinnen gaat..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:58 schreef ToT het volgende:
Eerste 3 en laatste 2 van OP zijn nog niet geraden, voor zover ik weet.
En die van mij met die gast aan de hartbewaking ook nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |