Nee die van mij ook niet met dat Vrijheidsbeeld en de 00:59 eronder. Zo makkelijk eigenlijk. Die dingen bij elkaar plakken en je hebt de titel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:58 schreef ToT het volgende:
Eerste 3 en laatste 2 van OP zijn nog niet geraden, voor zover ik weet.
En die van mij met die gast aan de hartbewaking ook nog niet.
mijn vrijheidsbeeld is anders ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nee die van mij ook niet met dat Vrijheidsbeeld en de 00:59 eronder. Zo makkelijk eigenlijk. Die dingen bij elkaar plakken en je hebt de titel.![]()
Nee maar die van mij is ECHT niet moeilijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:35 schreef MASD het volgende:
[..]
mijn vrijheidsbeeld is anders ook niet zo moeilijk
Close!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:43 schreef Janetje het volgende:
MASD: State Machine- A Crying Statue?
Sacrilege - Crying Statues Of Paleness And Icequote:
crying zit er niet in maar het heeft er wel mee te makenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sacrilege - Crying Statues Of Paleness And Ice
Het is een groen stuk groente..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:54 schreef ToT het volgende:
Janetje: Geen idee wat dat groene moet voorstellen...![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is een groen stuk groente..
Langwerpig.. beetje gegroefd.. geliefd bij vrouwen..
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:59 schreef ToT het volgende:
*ROFL* Ja dat is ook mijn conclusie!
Uhmm....cucumber castle of zoiets, maar ik ken het niet.
Edit: ah, inderdaad komkommers, gezien de naam van het bestand.
Sunday. Bloody Sunday? (rechts)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:17 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
Okee ik heb ff 2 titels in 1 piccie gegooid.
Eentje moet een makkie zijn, en als die geraden is, volgt de ander ook snel. (De rechter is het makkelijkst)
(Of is hij al eens geweest?)
Sabbath... dan wordt het dus Sabbath Bloody Sabbath van Black Sabbathquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:18 schreef ToT het volgende:
U2 is goed.
Van zaterdag....wat is er volgens sommige geloven op zaterdag?
Of desnoods Umbra et Imago - Kleine schwesterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:54 schreef ToT het volgende:
Die van Sinterklaaskapoentje: Dirty old man misschien?
Of juist een heel andere richting in: Stef Bos - Papa, of Umbra Et Imago - Vater.
(Maar die zijn beiden vanuit het standpunt van de zoon gezongen.)
bovenstaanden moeiljk genoeg?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:18 schreef ToT het volgende:
Die was MOEILIJK joh!![]()
![]()
Wil je de volgende wat makkelijker maken! [insert dat krullende uitroeptekentje]
iets van my bloody valentine?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een eitje voor de doomliefhebbers onder ons:
[afbeelding]
Die eerste is goed, die 2e niet. Wel iets met dreams trouwensquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:45 schreef ToT het volgende:
Love in an elevator van Aerosmith?
En ehhh...hold on to your dreams of zo, maar ik weet de band niet.
Nee, een stukje doomier nog.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iets van my bloody valentine?
Pink - Family Affair?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[afbeelding]
de roze achtergrond zit er niet zomaar
Doe Maar - Nachtzuster ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:26 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
Hmm, doet me ineens denken aan Shakespeare's Sister - Stay, maar dat is 'm dus niet!
Edit: Oh, ongeraden piccies komen in openingspost.
Bryan Adams - Heaven ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:38 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
En weer een zwijmelnummer!
(Weer jaren '80)
nopequote:Op zondag 25 maart 2007 16:46 schreef ToT het volgende:
Maar wat ik dus geraden had, klopte allemaal niet, Kapoentje?
nope, wel iets met pinkquote:Op zondag 25 maart 2007 17:06 schreef Nepthys het volgende:
Is het wel iets van Pink?
Zelfde vraag aan jou!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:46 schreef ToT het volgende:
Maar wat ik dus geraden had, klopte allemaal niet, Kapoentje?
Volgende poging:quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:26 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
Hmm, doet me ineens denken aan Shakespeare's Sister - Stay, maar dat is 'm dus niet!
Edit: Oh, ongeraden piccies komen in openingspost.
Maria McKee - Show me Heavenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:38 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
En weer een zwijmelnummer!
(Weer jaren '80)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |