oowww mooi nummer is dat!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Met 'If you tolerate this, your children will be next'?
En toch vind ik Motorcycle Emptiness nog beter...quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
oowww mooi nummer is dat!!![]()
Heb m nu op repeat staan
![]()
Niet om je te schamen toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Papa don't preach - Madonna
Waarom weet ik dit?![]()
LL cool J - Mama Said Knock You Out ???quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:44 schreef Dont_Panic het volgende:
[..]
LL cool J - Mama Said Knock You Out ???
Ehhh, nee....quote:
Simply Red - Stars...?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:22 schreef LennyKravitz het volgende:
omdat MASD zo snel was..
[afbeelding]
Bon Jovi - Undivined?quote:Op zondag 1 april 2007 08:25 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
(En nee: "Negative" of "Minus" komen niet in de titel voor.)
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:14 schreef MASD het volgende:
ik heb een idee dat misschien wel leuk is
een puntensysteem waarmee word bijgehouden hoeveel je al geraden hebt.
Als het wat is ff zeggen en ik zal het bijhouden
ik dacht... gaat nog wel effe duren...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
No Mercy - And when I die, I keep on living?
Nee.quote:
Waarom die franse vlag dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:49 schreef Mark het volgende:
De La Soul - Me, myself and I
Onder welke steen heb jij de afgelopen 3 jaar gelegen?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:57 schreef ToT het volgende:
Ja ik ken die hele Boris niet, dus daar kan ik niks over zeggen.
Het is ook niet mijn kopje thee, maar uiteraard kijk ik wel tv, gebruik ik internet en luister ik naar de radio...quote:Op donderdag 19 april 2007 21:22 schreef ToT het volgende:
Een hele zware!
Nee van Idols heb ik alleen de eerste reeks gezien, die met Jim en Jamai.
Dat vond ik wel MEER dan genoeg!
Oh en van de laatste serie nog een paar losse afleveringen gezien, met die half verlegen donkere jongen.
Dat soort programma's trekken me net zo veel als "Sterren dansen op het ijs" enzo!
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:49 schreef Mark het volgende:
De La Soul - Me, myself and I
Was deze trouwensquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:39 schreef Noodly het volgende:
Nog 2 paints waar we nog niet uit zijn gekomen (van ToT):
[afbeelding]
Welke is het?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:31 schreef ToT het volgende:
Helaas, ook niet goed!
Okee, een paar hints:
Het zijn 2 nummers met ongeveer dezelfe titel.
Denk bij de ene aan jaren '80 muziek.
Denk bij de andere aan het Eurovisie Songfestival. (Filmpje is op Youtube te vinden. Volgens mij is die zelfs een keer hier op Fok gepost naar aanleiding van iets wat ik er over gezegd heb.)
Let heel goed op waar het rode pijltje naar wijst, in combinatie met de tekst zelf. (Wel heel erg cryptisch.)
Beide nummers zijn absoluut niet bekend, dus daarom zei ik ook dat degene die het zou raden echt een lintje verdiende.
Als het Elvis - "You were always on my mind" geweest zou zijn, zou je bolletjes hebben gezien en zo'n dromerig tekstwolkje.
Met die hint van het songfestival moet je 'm zo kunnen vinden. En van daaruit zou je de 2e titel ook relatief makkelijk kunnen googlen.
I lurkte net even in je FoBo en ik zag dat je een vrouw wasquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:13 schreef Noodly het volgende:
Weer een wilde en waarschijnlijk foute gok dan... Spice Girls - 2 Become 1?
Dankjequote:Op vrijdag 20 april 2007 22:26 schreef MASD het volgende:
[..]
I lurkte net even in je FoBo en ik zag dat je een vrouw was
die gitaar![]()
drums![]()
![]()
en bass![]()
![]()
speelt
Respect!![]()
Dat introquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:37 schreef ToT het volgende:
HAHAHA! Hoezo vreselijk? Te zoetsappig?Ik hou (naast ongelooflijk brute metal en gothic) ook van dat soort muziek!
Ja hoor, je hebt het (al is het met een PAAR KLEINE hints) goed geraden.
Danzig, Genesis of Rammstein dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:37 schreef ToT het volgende:
YEAH! Dat is 'm! 2e die je geraden hebt!
Nu nog met die nummers onder de nul, waarvan de band met die milf te maken heeft die ik eerder getekend heb.
Die ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:52 schreef ToT het volgende:
Bijvoorbeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=jAZuXgOvm0o
en
http://www.youtube.com/watch?v=bcNKOlAZeLw
(En van de zelfde band: http://www.youtube.com/watch?v=ect3VoEUJn8 )
Die lui hebben in Duitsland echt een cultstatus bereikt en treden nu nog steeds op!
ik 16quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:56 schreef ToT het volgende:
MASD, dan gok ik dat ik net een stukkie ouder ben dan jij!
(Ik ben 32)
Het is een verwijzing naar de band naam, een beetje cryptischquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:56 schreef ToT het volgende:
Okee als een mond in die positie staat, zou je er haast een lichaamsdeel in stoppen!(Tenminste als dat een knappe meid moet voorstellen!
)
Edit: filename is sirene...kan ik ook nog niks mee, behalve de band Sirenia.
Het is makkelijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:03 schreef ToT het volgende:
Nou voor iemand van 16 ken je wel verdomd veel nummers!
Respect man! (En dan niet op z'n Ali G's!)
Okee, dus een figuur die vaag uit de ogen kijkt, met groen haar dat overeind staat en blijkbaar goed kan zui...ehhh....okee ik hou maar op.
En dat in combinatie met een band waarvan de naam iets met Sirene te maken heeft?
Kon je niet wat makkelijkers kiezen?
De mods vinden van nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:05 schreef ToT het volgende:
Valt het trouwens ook iemand anders op dat dit topic aan het doodbloeden is?
(Retorische vraag)
Ik moest even opzoeken wat het betekendequote:
Ik moet denken aan Genesis - Jesus he knows mequote:Op zaterdag 21 april 2007 11:14 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]Phear my 1337 painting skillzz!
En deze is natuurlijk Judas Priest - Breaking the lawquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:57 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
(Wat hij zegt is niet zo belangrijk, wel wat hij doet.)
Die eerste zou ik dan niet wetenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:56 schreef ToT het volgende:
Die eerste heb je mis, die 2e is goed!
Je bent goed op dreef joh!
Personal Jesusquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:52 schreef ToT het volgende:
Close but no cigar.
Hmmm....je zou het ook kunnen zien alsof iedereen een eigen Jezus heeft en die persoon dus een liedje over zijn eigen Jezus heeft gemaakt.
Wel jammerquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:08 schreef ToT het volgende:
Best wel!Wel gezellig, maar het lijkt er wel aardig op dat het redelijk aan het doodbloeden is!
Wil iemand de mijne nog doen? Hijs heul simpelquote:
Iets met sky, looking en question?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:57 schreef Noodly het volgende:
[..]
Wil iemand de mijne nog doen? Hijs heul simpel![]()
Die van dei getallen is nog niet geraden toch? Van dat ding word ik moedeloos![]()
![]()
Hmm nee niet helemaal. Let op de haarkleur van die mannen. En dat zit dan vooral in de artiest.quote:
Getallen onder de 0, en het heeft met die milf te maken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:57 schreef Noodly het volgende:
[..]
Die van dei getallen is nog niet geraden toch? Van dat ding word ik moedeloos![]()
![]()
Unendlich van Danzig ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Getallen onder de 0, en het heeft met die milf te maken.
(Behoorlijk onbekend nummer, dus je moet eigenlijk wel google gebruiken.)
I Luciferi.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:14 schreef ToT het volgende:
Je denkt in de juiste richting!
(Dat nummer ken ik trouwens niet eens!Van welke CD is dat?)
Circle of snakes ken ik ook niet echt, I Luciferi is goedquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:30 schreef ToT het volgende:
Holy SHIT zeg!!!
Nu ga ik me dus écht kapot schamen!!!
Ik kende dat hele album nog niet eens!!! Ik denk dat ik het verwarde met Lucifuge.
En ik zie nu ook dat er een CD "Circle of snakes" bestaat.
Buiten die 2 heb ik alle albums gekocht. Die zijn op een gegeven moment gestolen. Toen ik ze weer wilde kopen (jaja, allemaal weer), zeiden ze in diverse winkels dat het via Amerikaanse import moest, en dat het dus extra duur was. Toch maar weer gedaan (en even later zag ik ze ergens anders voor de helft van de prijs), en toen zijn ze WÉÉR gestolen! (Uit de auto. Toentertijd kon ik nog geen CD's fikken.)
Ik ga ze niet voor een derde keer kopen. Danzig 4 heb ik trouwens nóg een keer extra gekocht omdat er in de winkel verwarring was. Er zijn 2 verschillende uitgaven ervan. Helaas heb ik die CD OOK niet meer omdat die uitendelijk vol krassen zat.
Zijn het beiden een beetje goede albums?
(En volgens mij heb ik je vraag nu wel beantwoord he?)
Nee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef Noodly het volgende:
Hole in my life?
Beatles - Yellow Submarine?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef Noodly het volgende:
[afbeelding]
even n kleintje voor tussendoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |