Brian Adams - Heaven?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:38 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
En weer een zwijmelnummer!
(Weer jaren '80)
De titel nog niet het enige dat ik heb geraden is dat het van Manowar isquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:42 schreef ToT het volgende:
Die van Rakotto was toch al geraden?
Maar tof dat je het allemaal nasnuffelt!
Donequote:Op donderdag 22 maart 2007 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen! Ehhh....vingers wassen, aangezien je het getypt hebt......![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:43 schreef ToT het volgende:
*ROFL*
Die laatste 2 heb ik, maar de jiste titel zit er niet tussen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen! Ehhh....vingers wassen, aangezien je het getypt hebt......![]()
quote:
Er staat een versterker bijquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:45 schreef ToT het volgende:
@ eerste piccie: ik kan alleen maar denken aan Tender heart of Love me tender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:48 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
@Janetje in de OP
Is het Freak on a Leash - Korn?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Vast niet!
Piccie schijnt van een vrij onbekende band te zijn, overigens.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:48 schreef MASD het volgende:
[..]
Er staat een versterker bij
En dat van de wiki gaat niet lukken, MEN heeft geen eigen pagina* Da_mr_Jackal eens isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Veni Vidi Vagina"
Ik kwam, ik zag en het was kut.
En dan geven ze ook nog een acoustic concert bij MTV unpluggedquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:53 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
![]()
Kvind trouwens dat Korn nu totaal niks meer is. Ze zijn echt totaal uit hun stijl gegaan de laatste paar jaren![]()
Precies, jij snapt het, met Amy Lee. Je hoort gewoon dat het totaal niet klinkt als hun stijl en toch blijven ze maar doorgaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:55 schreef MASD het volgende:
[..]
En dan geven ze ook nog een acoustic concert bij MTV unplugged
Maar wel met Robert Smithquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:57 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
Precies, jij snapt het, met Amy Lee. Je hoort gewoon dat het totaal niet klinkt als hun stijl en toch blijven ze maar doorgaan![]()
Mmm, truequote:
ook nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:00 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
Mmm, true![]()
@Je bovenste in de OP
Korn - Love Song?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |