En deze is natuurlijk Judas Priest - Breaking the lawquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:57 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
(Wat hij zegt is niet zo belangrijk, wel wat hij doet.)
Die eerste zou ik dan niet wetenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:56 schreef ToT het volgende:
Die eerste heb je mis, die 2e is goed!
Je bent goed op dreef joh!
Personal Jesusquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:52 schreef ToT het volgende:
Close but no cigar.
Hmmm....je zou het ook kunnen zien alsof iedereen een eigen Jezus heeft en die persoon dus een liedje over zijn eigen Jezus heeft gemaakt.
Wel jammerquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:08 schreef ToT het volgende:
Best wel!Wel gezellig, maar het lijkt er wel aardig op dat het redelijk aan het doodbloeden is!
Wil iemand de mijne nog doen? Hijs heul simpelquote:
Iets met sky, looking en question?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:57 schreef Noodly het volgende:
[..]
Wil iemand de mijne nog doen? Hijs heul simpel![]()
Die van dei getallen is nog niet geraden toch? Van dat ding word ik moedeloos![]()
![]()
Hmm nee niet helemaal. Let op de haarkleur van die mannen. En dat zit dan vooral in de artiest.quote:
Getallen onder de 0, en het heeft met die milf te maken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:57 schreef Noodly het volgende:
[..]
Die van dei getallen is nog niet geraden toch? Van dat ding word ik moedeloos![]()
![]()
Unendlich van Danzig ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Getallen onder de 0, en het heeft met die milf te maken.
(Behoorlijk onbekend nummer, dus je moet eigenlijk wel google gebruiken.)
I Luciferi.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:14 schreef ToT het volgende:
Je denkt in de juiste richting!
(Dat nummer ken ik trouwens niet eens!Van welke CD is dat?)
Circle of snakes ken ik ook niet echt, I Luciferi is goedquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:30 schreef ToT het volgende:
Holy SHIT zeg!!!
Nu ga ik me dus écht kapot schamen!!!
Ik kende dat hele album nog niet eens!!! Ik denk dat ik het verwarde met Lucifuge.
En ik zie nu ook dat er een CD "Circle of snakes" bestaat.
Buiten die 2 heb ik alle albums gekocht. Die zijn op een gegeven moment gestolen. Toen ik ze weer wilde kopen (jaja, allemaal weer), zeiden ze in diverse winkels dat het via Amerikaanse import moest, en dat het dus extra duur was. Toch maar weer gedaan (en even later zag ik ze ergens anders voor de helft van de prijs), en toen zijn ze WÉÉR gestolen! (Uit de auto. Toentertijd kon ik nog geen CD's fikken.)
Ik ga ze niet voor een derde keer kopen. Danzig 4 heb ik trouwens nóg een keer extra gekocht omdat er in de winkel verwarring was. Er zijn 2 verschillende uitgaven ervan. Helaas heb ik die CD OOK niet meer omdat die uitendelijk vol krassen zat.
Zijn het beiden een beetje goede albums?
(En volgens mij heb ik je vraag nu wel beantwoord he?)
Nee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef Noodly het volgende:
Hole in my life?
Beatles - Yellow Submarine?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef Noodly het volgende:
[afbeelding]
even n kleintje voor tussendoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |