Heeft ie alquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:49 schreef jogy het volgende:
Ik zou er toch eens serieus over nadenken om een dagboek te kopen.
Kan niet geloof ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:29 schreef zarGon het volgende:
[SC] :'). Allochtonen en toffe autochtonen :')!
Welke mod zet er even een goeie () PI erbij?
Nope.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:04 schreef murp het volgende:
kan iemand de TT veranderen in:
Goedemorgen Zaterdag 21 April 2007 ?
Goedemorgen zaterdag 21 April 2007
Klote.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:22 schreef jovink het volgende:
heel fockin onzin staat weer vol troep ik maak een topic en hij wordt weer gesloten![]()
![]()
![]()
![]()
kun je dat painten?quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:30 schreef Zrtlrnc het volgende:
Verander je email en druk op passmailer
en das niet de eerste keer dat ie dat tegen me roept op forum/in fotoboek..quote:
erg hequote:Op zaterdag 21 april 2007 13:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
en das niet de eerste keer dat ie dat tegen me roept op forum/in fotoboek..
weet dat ik niet alleen maar vrienden maak op fok maar dit vind ik grof!
volges de regels krijgt ie dan een ban of waarschuwingquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:46 schreef murp het volgende:
[..]
erg he
ik krijg dagelijks doodverwensingen... so?
zeg viswijfje is toch jouw kloon, logisch dat je veel doodsverwensingen krijgtquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:46 schreef murp het volgende:
[..]
erg he
ik krijg dagelijks doodverwensingen... so?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg viswijfje is toch jouw kloon, logisch dat je veel doodsverwensingen krijgt![]()
of je moet gewoon doorgaan met je levenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
volges de regels krijgt ie dan een ban of waarschuwing![]()
ik wil dat alle gemene en respectlose mensen een ban krijgen zodat er een fijn en gezellig forum overblijftquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:13 schreef murp het volgende:
[..]
of je moet gewoon doorgaan met je leven
schelden
doodverwensingen
moet je naar geenstijl gaanquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik wil dat alle gemene en respectlose mensen een ban krijgen zodat er een fijn en gezellig forum overblijft![]()
![]()
maak je eigen serverquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik wil dat alle gemene en respectlose mensen een ban krijgen zodat er een fijn en gezellig forum overblijft![]()
![]()
En Nieuwe UserIcon laat je wel openquote:
welke bug?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee hoor, door die bug zie ik niet alle topics. Nu wel dusch.![]()
Je vergeet een dquote:
Nee. Rond die zooi af, neuk iemand en kom nooit meer terug. Toedels.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:28 schreef Viswijfje het volgende:
mag me 'wie word de man van viswijfje topic erachter (HALVE FINALE)?
De eerste de beste..quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[PAINT] Tekst voor op het tegeltjePotentie!
WTF!!Gaan we omgekeerde voorkeurbehandelingen doen??quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee. Rond die zooi af, neuk iemand en kom nooit meer terug. Toedels.![]()
Dat heb ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:59 schreef doka het volgende:
[..]
De eerste de beste..
Wees blij dat je nog mag posten
Heeft FF al gedaan, jaren geleden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[PAINT] Tekst voor op het tegeltjePotentie!
Whatever, rot op met je bagger.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
WTF!!Gaan we omgekeerde voorkeurbehandelingen doen??dat kan echt niet?
ik vind het onprofesioneel!![]()
quote:
strikt gezien had je gebanned moeten worden omdat je iemand zoekt om te daten, daar is Fok! niet voor, dus spreek van gelukquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik zie echt niet wat er mis is met me topic.. t gemidelde topic op onzin heeft minder inhoud en laat mensen niet in hun waarde: ik heb altijd respect!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
strikt gezien had je gebanned moeten worden omdat je iemand zoekt om te daten, daar is Fok! niet voor, dus spreek van geluk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |