Op je 14e werd je vast draaierig van bierquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:03 schreef Piovan het volgende:
Valt mee, ik kreeg met 14 al mee.
ik moest lachenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:05 schreef Frollo het volgende:
Zo, nu ga ik de OP lezen.
Doe geen moeitequote:Op vrijdag 20 april 2007 15:05 schreef Frollo het volgende:
Zo, nu ga ik de OP lezen.
Die komen vanavond naar mij toe, die hoef ik niet op te halenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:12 schreef hamkaastosti het volgende:
nu nog tetten d'r bij en je bent klaar
Kallem. Je bedoelde het goed, ik weet tochquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:15 schreef hamkaastosti het volgende:
waar zeg ik dat je ze moest halen?
het hoort erbij. hoe je het doet moet je zelf maar weten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:04 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Op je 14e werd je vast draaierig van bier![]()
Wat een uitglijerquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Als je Jupiler had gepakt was het een vetter verhaal geweest jeweet
Door alleen al de smileys te bezichtigen voelde ik al dat er een behoorlijke pwn-situatie was. Kan je ook wat meer informatie geven? Hoe droeg je het kratje? en heb je haar nog geneukt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:01 schreef Jekoos het volgende:
Ik ging zo bier kopen he. Want ik ben nu 16![]()
Dus ik naar die kassa, met de nieuwe Grolsch krat+flessen![]()
En zat er zo'n nieuw kassa meisje, moest alles nog leren eh, enzo![]()
En er stond een normale kassa-slet bij, die ging haar zo helpen zo.
En die normale zo: PSSSSSTje moet em om ID vragen [afbeelding]
Dus die nieuwe chick zo heel braaf: mag ik je ID-kaart even zien?![]()
![]()
Ik zo; ja hoor![]()
Zij helemaal kijken enzo, dik uitrekenen of ik 16 was![]()
Maar alles bleek in orde, en ik kreeg mijn bier mee![]()
Ben ik nu gepwnd? Omdat die wanabe newbie kassa chick me ID vroeg?![]()
Doegh![]()
Nee, neuken niet. Ze komt vanavond met d'r tetten. De krat had ik op de grond staan, en schoof ik met mijn voet gedurende de rij steeds dichter bij de kassa tot aan het afreken-punt toe. Daar vertelde ik dat ik een krat grolsch had, de nieuw krat+flesquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:43 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Door alleen al de smileys te bezichtigen voelde ik al dat er een behoorlijke pwn-situatie was. Kan je ook wat meer informatie geven? Hoe droeg je het kratje? en heb je haar nog geneukt?
Hoop wel dat je dit zei met een glimlach!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:45 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Nee, neuken niet. Ze komt vanavond met d'r tetten. De krat had ik op de grond staan, en schoof ik met mijn voet gedurende de rij steeds dichter bij de kassa tot aan het afreken-punt toe. Daar vertelde ik dat ik een krat grolsch had, de nieuw krat+fles![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |