oowww mooi nummer is dat!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Met 'If you tolerate this, your children will be next'?
En toch vind ik Motorcycle Emptiness nog beter...quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
oowww mooi nummer is dat!!![]()
Heb m nu op repeat staan
![]()
Niet om je te schamen toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Papa don't preach - Madonna
Waarom weet ik dit?![]()
LL cool J - Mama Said Knock You Out ???quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:44 schreef Dont_Panic het volgende:
[..]
LL cool J - Mama Said Knock You Out ???
Ehhh, nee....quote:
Simply Red - Stars...?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:22 schreef LennyKravitz het volgende:
omdat MASD zo snel was..
[afbeelding]
Bon Jovi - Undivined?quote:Op zondag 1 april 2007 08:25 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
(En nee: "Negative" of "Minus" komen niet in de titel voor.)
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:14 schreef MASD het volgende:
ik heb een idee dat misschien wel leuk is
een puntensysteem waarmee word bijgehouden hoeveel je al geraden hebt.
Als het wat is ff zeggen en ik zal het bijhouden
ik dacht... gaat nog wel effe duren...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
No Mercy - And when I die, I keep on living?
Nee.quote:
Waarom die franse vlag dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:49 schreef Mark het volgende:
De La Soul - Me, myself and I
Onder welke steen heb jij de afgelopen 3 jaar gelegen?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:57 schreef ToT het volgende:
Ja ik ken die hele Boris niet, dus daar kan ik niks over zeggen.
Het is ook niet mijn kopje thee, maar uiteraard kijk ik wel tv, gebruik ik internet en luister ik naar de radio...quote:Op donderdag 19 april 2007 21:22 schreef ToT het volgende:
Een hele zware!
Nee van Idols heb ik alleen de eerste reeks gezien, die met Jim en Jamai.
Dat vond ik wel MEER dan genoeg!
Oh en van de laatste serie nog een paar losse afleveringen gezien, met die half verlegen donkere jongen.
Dat soort programma's trekken me net zo veel als "Sterren dansen op het ijs" enzo!
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:49 schreef Mark het volgende:
De La Soul - Me, myself and I
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |