quote:
Het is idd een beetje leeg hierquote:Op maandag 23 april 2007 20:51 schreef Noodly het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar het begint bijna een kansloos topic te worden![]()
Mooie quotequote:Op maandag 23 april 2007 21:03 schreef ToT het volgende:
Mja de moderators weten er van, maar willen dat we het even blijven aanzien om te kijken of het weer wat drukker gaat worden.
Zoals ik al heb gezegd bloedt dit topic sneller dood dan een drommedaris met een open halsslagader, maar als er af en toe in ONZ iets over gezegd wordt, merk je dat het weer een beetje opleeft. Ergo: terug naar ONZ!
Neequote:Op maandag 23 april 2007 21:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Gokje
R.E.M. - It's the end of the world?
Soundgarden - Blow Up The Outside World?quote:
Jaaaaquote:Op maandag 23 april 2007 21:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Soundgarden - Blow Up The Outside World?![]()
Zat net naar "Black Hole Sun"' te luisteren
Ik kijk af en toe terwijl ik andere dingen doequote:Op maandag 23 april 2007 21:35 schreef ToT het volgende:
Okee MASD, op welke uren ben jij NIET online? Dan moeten we rond die tijd flink wat paints plaatsen en raden, om je weer een beetje in te kunnen halen!![]()
![]()
J/K, hartstikke goed man!
Nightmare on Elm Street 3quote:Op maandag 23 april 2007 21:38 schreef ToT het volgende:
Jezus Noodly, die avatar van je werkt hypnotiserend!
MASD, welke film?
Het is wel zo'n cliché horrorfilm waarin ze precies doen wat ze niet zouden moeten doenquote:Op maandag 23 april 2007 21:42 schreef ToT het volgende:
Coolcool! Ja ik heb Freddy vs Jason gekeken en heb geloof ik vroegâh nog wel een filmpje er van gezien. Of in ieder geval deels. Ik vond het niet echt wat. Ja Freddy vs Jason was wel cool!
quote:Op maandag 23 april 2007 21:38 schreef ToT het volgende:
Jezus Noodly, die avatar van je werkt hypnotiserend!
MASD, welke film?
Het speelt zich af in een psychiatrisch hospitaal, en de leidster heeft last van de kinderenquote:Op maandag 23 april 2007 21:50 schreef ToT het volgende:
_o_ Gaat lekker hier zeg met die quotes!
Huh @ MASD? Hoezo dat dan?
(We gaan offtopic!Maar dat houdt het topic weer wat levendig.
)
Ik zal er morgen ook een makenquote:Op maandag 23 april 2007 21:53 schreef ToT het volgende:
LOL Okee dan!
Hm, 't wordt weer tijd voor een nieuwe paint, denk ik.
Mwah, begin ik morgen aan. Ik voel me vrij belabberd dus ga ik zo maffen.
In het totaal 3 uur in de trein zitten om ook nog eens een cursus te volgen is vrij vermoeiend.
Deze ook nog niet:quote:
En een nieuwe:quote:
Wild horses could not drive me away from de malle draaimolen van het leven?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:06 schreef MASD het volgende:
*kick!*
Deze is nog niet geraden:
[..]
Deze ook nog niet:
[..]
En een nieuwe:
[afbeelding]
De 2dequote:Op dinsdag 24 april 2007 19:24 schreef ToT het volgende:
Simply Red - Fairground?
Of iets met een merry-go-around?
Kassa!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:03 schreef Noodly het volgende:
Every breath you take?
Mentos on wheels?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:31 schreef MASD het volgende:
Dat ding op wielen moet je trouwens erg letterlijk nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |