Op mijn werk. Ga nu naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:58 schreef kauwkikker het volgende:
5 minuten? waar zit je nu dan?
dan zou ik eerst conditie op moeten bouwenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Straks weer lekker Pilates les geven aan de Weesperzijde!
Wie komt er ook?
Doe maar lux! Is het een groot dakterras?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:35 schreef Grumpey het volgende:
Ik ga lekker van de zon genieten op mijn dakterras
Ik heb vandaag al geboodschapsportquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Straks weer lekker Pilates les geven aan de Weesperzijde!
Wie komt er ook?
hoe gaat dat precies?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:21 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik heb vandaag als geboodschapsport![]()
Nu bierdrinken in het zonnetje![]()
jaaaa jij welquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:39 schreef Hagelkaas het volgende:
Tvp. Net hele middag gechilled in Beatrixpark
Waar is dat?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:36 schreef Gellius het volgende:
Ah. Mijn nieuwe buurtje bevalt overigens uitstekend!
kakkerquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:49 schreef Gellius het volgende:
Vlak achter (of voor) het Roelof Hartplein.
oooow aha en denk je dat je de integratie cursus doorkomt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:04 schreef Gellius het volgende:
Ik ben aan 't inburgeren. Hiervoor woonde ik in Oost.
nu ook jezelf nog zo'n accentje aanmeten, als dat nog lukt met een uitgerookte keelquote:
juíst met zo'n uitgerookte keel!quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:15 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
nu ook jezelf nog zo'n accentje aanmeten, als dat nog lukt met een uitgerookte keel![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:55 schreef jimjim1983 het volgende:
gisteravond had ze in t vondelpark ook een blik met kakkers open getrokken.
de urrrr's kwamen van alle kanten![]()
AAAAAAAAAAaarghquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:59 schreef Principessa het volgende:
Ach.. ik heb er ook 'een'. Mijn hele leven al... Al heeft het studeren in Leiden het waarschijnlijk wel versterkt![]()
ik vind het echt ontzettend irritant, erge is ook dat het erger wordt naarmate er meer kakkers zijnquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:00 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen in mezelf als ik het hoor
Ben weer terug. Ben naar Ajax geweest uiteraard.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:00 schreef kauwkikker het volgende:
Leuk wat ga je doen? terrasje pakken?![]()
ah okquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben weer terug. Ben naar Ajax geweest uiteraard.
jij bent vroeg!quote:Op zaterdag 14 april 2007 07:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Heerlijk, gisteravond op de fiets!
fietsende toeristen, 't zou verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:38 schreef Gellius het volgende:
Toch weet ik niet of die massale fietsenverhuur aan toeristen nu wel zo'n veilig plan is geweest. Manmanman.
... op het voetpad, met die angstige (of nog erger: stonede) blik in de ogen en die onvermijdelijke ik-heb-de-Heineken-brouwerij-bezocht-trofee onder hun arm geklemd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:59 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
dat is waar! helemaal eng is t als ze je tegemoet komen.... dat gezwaai met dat stuur...![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:01 schreef Gellius het volgende:
[..]
... op het voetpad, met die angstige (of nog erger: stonede) blik in de ogen en die onvermijdelijke ik-heb-de-Heineken-brouwerij-bezocht-trofee onder hun arm geklemd.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:01 schreef Gellius het volgende:
[..]
... op het voetpad, met die angstige (of nog erger: stonede) blik in de ogen en die onvermijdelijke ik-heb-de-Heineken-brouwerij-bezocht-trofee onder hun arm geklemd.
Ow jee, had je echt je elleboog gebroken?? wat erg zeg, en liep die lamlul gewoon door??quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:28 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Zo eentje, al was het dan een lopend, heb ik ooit met de fiets aangereden. Stak zo over met z'n stonede kop. Lag ik daar op de straat, in een innigfe omhelzing met mijn fiets en met een gekneusde en een gebroken elleboog
Toerist in kwestie had niks en stond daar maar raar te kijken...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is gewoon eng om te zien af en toequote:Op zaterdag 14 april 2007 16:38 schreef Gellius het volgende:
Toch weet ik niet of die massale fietsenverhuur aan toeristen nu wel zo'n veilig plan is geweest. Manmanman.
ze zouden van die steunwieltjes moeten krijgen!quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:12 schreef kauwkikker het volgende:
[..]
het is gewoon eng om te zien af en toe![]()
wat je zegt, dat is de enige manier waardoor ze toch zo onschuldig kunnen blijven kijkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:16 schreef Gellius het volgende:
Inderdaad. Alsof vijfjarigen massaal het lichaam van volwassenen hebben gebodysnatched. Heel griezelig.
Maak je niet druk, onder de wielen van een taxi is vele malen waarschijnlijkerquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:20 schreef Gellius het volgende:
En toch en toch en toch zou ik niet willen sterven onder de wielen van een of andere Amerikaan die niet eens zeker weet of ie in Amsterdam of Kopenhagen is op dat moment.
die heb ik nooit begrepen, hebben illegale taxichauffeurs vaker een snorquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:28 schreef Gellius het volgende:
Of 'n snorder. Schitterend woord: snorder.
nee meestal niet zelfsquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:29 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
die heb ik nooit begrepen, hebben illegale taxichauffeurs vaker een snor![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou dat ook weer niet. gewoon afrikanen
Mac Bike's... Ze zouden verboden moeten worden... Zaterdagmiddag, tien voor vijf, Kalverstraat (quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:52 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Nou je word in ieder geval gewaarschuwd door hun fiets, macbike logo=afstand houden
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:55 schreef Grumpey het volgende:
macbike's vallen nog mee ten opzichte van de yellowbikes. Die komen namelijk altijd in groepen van 20
het ergste is dat ze de verkeersregels gewoon niet snappen. Ze geven alles en iedereen voorrang, altijd, wat juist verkeer ontregeld omdat fietsers gewoon voorrang horen te nemen. Daarnaast vinden ze de bel prachtig en gaan ze vaak wedstrijdjes doen of slingeren om strepen op de weg.
Het leukst zijn trouwens die amerikanen, die echt lopen te hijgen als ze brug bij reguliersgracht over moeten
Ik fietste een keer langs Waterlooplein, komt er een Engelse jongen in de verkeerde richting op me af rijden. Dus ik bellen, hij begint helemaal angstig te kijken en gaat zwabberend naar links (voor mij rechts dus) waardoor ik bijna tegen hem aan knal. Dus toen stonden we daar een paar seconden stil en hij bijna jankend excuses aanbieden enzo.. Aahwquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:05 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
zag ook een keer zo'n typisch amerikaans wijf(van ik ontbijt-lunch-en dineer bij burger king) zweten om een brug over te komen
![]()
ja die komt hier nu dus de straat door!!quote:Op zondag 15 april 2007 13:13 schreef jimjim1983 het volgende:
er loopt nu een gigantische optocht met allemaal gekke pakistanen of wat het dan ook zijn door de adm.de ruyterwegzouden ze weer met poeder op elkaar gaan gooien?
![]()
Kom net terug van het strand, heb er al een hele dag opzittenquote:Op zondag 15 april 2007 14:50 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
zeker teveel gezopen he
haha gaat iemand nog iets doen vandaag?
een ochtendmensquote:Op zondag 15 april 2007 14:55 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Kom net terug van het strand, heb er al een hele dag opzitten![]()
Ja helaas welquote:Op zondag 15 april 2007 14:50 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
zeker teveel gezopen he
haha gaat iemand nog iets doen vandaag?
wehehhehehe, niets van gemerkt btwquote:Op zondag 15 april 2007 14:50 schreef TimmyAsd het volgende:
En de op grote schaal aanwezige politie in de stad gisteravond is ook echt nodig trouwens...
De tering zeg.
ow ja dat was het dus. kwam hier door de straat daarstraks, was nog aardig lang ook!quote:Op zondag 15 april 2007 14:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ja helaas wel![]()
Trouwens, er was een oprocht van Sikhs ofzo. Vandaar die ''pakistanen''
http://binnenland.nieuws.(...)erdenken_eerste_doop
ik wil ook naar 't strandquote:Op zondag 15 april 2007 14:55 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ben je de zee al in geweest?quote:Op zondag 15 april 2007 14:55 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
gekquote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef Grumpey het volgende:
het strand, dat heb ik nooit gesnapt. Het strand is leuk om uit te waaien in de herfst ofzo, maar in de zomer op het strand is een pure kwelling. Dat hete zand ipv lekker gras, dat zoute water ipv gewoon schoon water, die brandende zon ipv dat lekkere schaduwplekje bij een boom...om maar niet te spreken over de woekerprijzen, de woekerdrukte, de teringherrie, kwallen, en de parkeerproblemen voor auto.
maar goed, ga er vooral heen zou ik zeggen
Hehe, om die redenen gaan wij vaak 's ochtends (hele jaar door en dus niet alleen met mooi weer) en niet naar Zandvoort. Trouwens, zodra ik een kwal signaleer ben ik weg. Ik heb zelfs nachtmerries over die griezelsquote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef Grumpey het volgende:
het strand, dat heb ik nooit gesnapt. Het strand is leuk om uit te waaien in de herfst ofzo, maar in de zomer op het strand is een pure kwelling. Dat hete zand ipv lekker gras, dat zoute water ipv gewoon schoon water, die brandende zon ipv dat lekkere schaduwplekje bij een boom...om maar niet te spreken over de woekerprijzen, de woekerdrukte, de teringherrie, kwallen, en de parkeerproblemen voor auto.
Ik woon in de buurt van utrecht. Maar ben toch behoorlijk vaak in Amsterdam. Mooiste stad van het landquote:Op zondag 15 april 2007 19:22 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
nee? waar kom je vandaan dan?
wrom kom je niet hier wonen dan??quote:Op zondag 15 april 2007 19:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van utrecht. Maar ben toch behoorlijk vaak in Amsterdam. Mooiste stad van het land![]()
Geen geldquote:Op zondag 15 april 2007 19:26 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
wrom kom je niet hier wonen dan??![]()
Ah ja, das idd lekker voordeligquote:Op zondag 15 april 2007 19:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geen geld
Ik woon nog thuis. Bevalt me best hierzo, heb mijn werk hier. Maar ben altijd blij als ik weer in het mooie Mokum ben![]()
Hoelang stond je ingeschreven?quote:Op zondag 15 april 2007 19:31 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Ah ja, das idd lekker voordelig![]()
huisje vinden is trouwens niet echt makkelijk. we hebben nu sinds 2 weken een huisje via woningnet, ik was eindelijk nr 1 geworden!! echt lekker hoor. we woonden hiervoor in een huis wat we huurden van een particulier![]()
we hielden haast nooit geld over.
hoe groot woon je en waar?quote:Op zondag 15 april 2007 19:45 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
bijna 5 jaar
Uit het hart gegrepen, dit verhaal.quote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef Grumpey het volgende:
dat is wel lekker, maar moet je daar tegenwoordig 5 jaar voor wachten?quote:Op zondag 15 april 2007 19:54 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
35 vierkantemeter, in westerpark, met een heerlijk balkon!![]()
Het gemiddelde is 7 jaar geloof ik, dat is als je niet in de bijlmer terecht wil komenquote:Op zondag 15 april 2007 20:34 schreef zquing het volgende:
[..]
dat is wel lekker, maar moet je daar tegenwoordig 5 jaar voor wachten?
ik hoop een jaar of 7 aan wachtijd opgebouwd te hebben nadat ik klaar ben met m'n studie..... Maar ik snap niet waarom zoveel mensen problemen hebben met de bijlmer. 't kan best wel chill zijn daarquote:Op zondag 15 april 2007 20:37 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Het gemiddelde is 7 jaar geloof ik, dat is als je niet in de bijlmer terecht wil komen
ja dat kan misschien wel zijn, maar toch, ik vind de buurt dan ook niet mooi, de gebouwen zijn gewoon lelijk!(vind ik dan) en het ziet er gewoon een beetje pauper en triest uit. Maar goed ze zijn het wel aan het opknappen daar, maar dan toch meer het gedeelte rond de arena enzo...quote:Op zondag 15 april 2007 20:39 schreef zquing het volgende:
[..]
ik hoop een jaar of 7 aan wachtijd opgebouwd te hebben nadat ik klaar ben met m'n studie..... Maar ik snap niet waarom zoveel mensen problemen hebben met de bijlmer. 't kan best wel chill zijn daar
het licht idd een beetje afgelegen, maar ik zit veel liever in de bijlmer dan in noord. En volgens mij gaat 't helemaal geweldig worden rond de arenaquote:Op zondag 15 april 2007 20:44 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
ja dat kan misschien wel zijn, maar toch, ik vind de buurt dan ook niet mooi, de gebouwen zijn gewoon lelijk!(vind ik dan) en het ziet er gewoon een beetje pauper en triest uit. Maar goed ze zijn het wel aan het opknappen daar, maar dan toch meer het gedeelte rond de arena enzo...
Het ligt ook zo afgelegen!
Ja noord hoeft voor mij ook niet, als je geen auto heb, ben je behoorlijk afhankelijk van het openbaar vervoer, lijkt me helemaal niks! Vindt het wel lekker waar ik nu zit, 5 minuutjes fietsen naar het centrum, en met de taxi vanaf het leidseplein kost nog geen 7euro!quote:Op zondag 15 april 2007 20:47 schreef zquing het volgende:
[..]
het licht idd een beetje afgelegen, maar ik zit veel liever in de bijlmer dan in noord. En volgens mij gaat 't helemaal geweldig worden rond de arena
ik zit nu in oost en zou 't liefst hier nooit meer weggaan. Woon nog bij mn ouders, maar met een grote tuin(waarin ik heerlijk gebbqed hebben vandaag) en je bent zo in de stad. Ik merk 't vaak genoeg dat als ik naar mijn vrienden in gein wil gaan dat je alweer vroeg weg moet gaan omdat er anders geen metro's meer rijden..quote:Op zondag 15 april 2007 20:51 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Ja noord hoeft voor mij ook niet, als je geen auto heb, ben je behoorlijk afhankelijk van het openbaar vervoer, lijkt me helemaal niks! Vindt het wel lekker waar ik nu zit, 5 minuutjes fietsen naar het centrum, en met de taxi vanaf het leidseplein kost nog geen 7euro!
Oost is ook relaxed, woonde daar vlakbij, in de roetersstraat. was ook wel chill daar, maar een beetje hoge huurquote:Op zondag 15 april 2007 21:01 schreef zquing het volgende:
[..]
ik zit nu in oost en zou 't liefst hier nooit meer weggaan. Woon nog bij mn ouders, maar met een grote tuin(waarin ik heerlijk gebbqed hebben vandaag) en je bent zo in de stad. Ik merk 't vaak genoeg dat als ik naar mijn vrienden in gein wil gaan dat je alweer vroeg weg moet gaan omdat er anders geen metro's meer rijden..
waar dan?quote:Op zondag 15 april 2007 22:08 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik hoorde sirenes, veel en lang achterelkaar.. Vandaar.
nu wil ik 't ook weten, morgen dan maar at5 volgens(als ik 't niet vergeetquote:
haha dat is soms echt zoooo teleurstellend, denk je dat je iets spectaculairs heb gezien, meldt at5 dat niet eensquote:Op zondag 15 april 2007 22:59 schreef zquing het volgende:
[..]
nu wil ik 't ook weten, morgen dan maar at5 volgens(als ik 't niet vergeet)
Pijp..quote:
zul je altijd zien. maar dan heb ik ze iig niet voorbij zien komenquote:Op zondag 15 april 2007 23:07 schreef Principessa het volgende:
[..]
Pijp..
Spannend hè! Ik ging meteen ook het nieuws tjekken, maar helaas![]()
Vandaag?! Dan is dat van jou vast spectaculairder...quote:Op zondag 15 april 2007 23:11 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
zul je altijd zien. maar dan heb ik ze iig niet voorbij zien komenzag wel een aantal keer vanaf m'n balkon de traumaheli vlak langs komen
![]()
ow van welke omtoepen?quote:Op maandag 16 april 2007 16:44 schreef Roi het volgende:
Ik ben vandaag 4 cameraploegen tegengekomen!
zal wel voor Kort Amsterdams zijnquote:Op maandag 16 april 2007 16:52 schreef Roi het volgende:
De NOS was aan het filmen (de hele middag) in de Lineausstraat, eerst de camera gericht richting polderweg en toen ik later terugfietste op het fietspad (dus alleen m'n voeten staan erop!)
De andere drie weet ik niet van wat ze zijn, eentje (ik denk AT5) had een groen bankje neergepleurd bij de rotonde Weteringschans.
ach niet zo zeuren, of moet jij ook tot 9 uur?quote:Op maandag 16 april 2007 17:26 schreef Gellius het volgende:
Ja, ik heb ook fijn gewerkt vandaag.
ik moest ook naar school hoorquote:Op maandag 16 april 2007 17:26 schreef Gellius het volgende:
Ja, ik heb ook fijn gewerkt vandaag.
Net zo hard aan het werk als ik dusquote:
neem dr ook maar 1 voor mij mee hoor!quote:Op maandag 16 april 2007 18:21 schreef jimjim1983 het volgende:
Ben & Jerry's
zo maar weer een bak van mn werk meenemengrote kost me slechts 3,75
![]()
waar werk je, dan kom ik ook een bak halenquote:Op maandag 16 april 2007 18:21 schreef jimjim1983 het volgende:
Ben & Jerry's
zo maar weer een bak van mn werk meenemengrote kost me slechts 3,75
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 18:37 schreef zquing het volgende:
[..]
waar werk je, dan kom ik ook een bak halen![]()
jah dat zag ik ook netquote:Op maandag 16 april 2007 18:52 schreef Detroit het volgende:
Morgen is het warmste weer jammergenoeg alweer voorbij, *snif*.
quote:Op maandag 16 april 2007 18:49 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Dat wordt dus allemaal een eigen pot b&j op de meeting dankzij jimjim
dus kan jij mooi trakterenquote:Op maandag 16 april 2007 19:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
normale prijs is 6 euro, maar voor mij is t 3,75![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 19:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
normale prijs is 6 euro, maar voor mij is t 3,75![]()
dat wordt dan toch een bak euroshopper ijsquote:Op maandag 16 april 2007 19:09 schreef jimjim1983 het volgende:
zoals je in t vorige topic hebt kunnen lezen ben ik arm![]()
anders had ik t wel gedaan hoor.
echt.
weet ikquote:Op maandag 16 april 2007 21:12 schreef TimmyAsd het volgende:
MOrgen wordt het helemaal niet meer warm trouwens..
zolang de zon maar schijntquote:Op maandag 16 april 2007 21:28 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
weet ikmaar ja, het blijft boven het gemiddelde
![]()
mischien is iedereen gratis ijs aan 't halen. Jammer dat ik een afspraak heb over een half uurtje anders was ik ook ijs gaan halenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:00 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
eh ja. nu ng bidden voor mooi weer![]()
wat ios het stil hier zeg!
gratis ijs?? mis ik iets?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:10 schreef zquing het volgende:
[..]
mischien is iedereen gratis ijs aan 't halen. Jammer dat ik een afspraak heb over een half uurtje anders was ik ook ijs gaan halen![]()
je neemt me in de zeikquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:16 schreef zquing het volgende:
vandaag gratis ijs bij alle ben&jerry scoopshops
is t weer zover?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:16 schreef zquing het volgende:
vandaag gratis ijs bij alle ben&jerry scoopshops
wel een leuke actie van ze zeg! maar denk niet dat er heen ga.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef zquing het volgende:
1tje in de leidsestraat en nog 1tje ergens anders maar weet niet precies waar
Ben & Jerry's # 5 Op naar de Zomer!
Ben & Jerry'squote:Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef zquing het volgende:
1tje in de leidsestraat en nog 1tje ergens anders maar weet niet precies waar
Ben & Jerry's # 5 Op naar de Zomer!
Jij zult vast genieten van je avond etenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef jimjim1983 het volgende:
eerst naar de leidsestraat, al met mn fiets naar de kalverstraat lopend eet ik mn ijsje op, dan naar de kalverstraat voor de 2e, dan naar de zeedijk kaartje voor een feest halen en dan ben ik toch in de buurt van centraal, dus daar nog maar een ijsje halen![]()
who needs avondeten als je ben & jerry's hebtquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:40 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Jij zult vast genieten van je avond eten![]()
Ja daar zit ook weer wat inquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
who needs avondeten als je ben & jerry's hebt![]()
Het is nu pas 13:53...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:40 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Jij zult vast genieten van je avond eten![]()
aaaaah zieligquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:25 schreef zquing het volgende:
hmmm vorig jaar waren de rijen vet lang(we waren dan ook met een groep van 15 mensen gekomen) Maar nu gaat niemand met me mee
vind ik ook, geen gratis ijs en ook geen vriendenquote:
haha heb nu ook niemand die mee kan gaan hoor! haha maja ik heb dan ook niet echt zin om daar in de rij te gaan staanquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:35 schreef zquing het volgende:
[..]
vind ik ook, geen gratis ijs en ook geen vrienden![]()
mwah ik weet t niet. tis ook niet echt super zomers weer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:40 schreef jimjim1983 het volgende:
zo'n lange rij zal er niet staan toch?ik haat rijen, dan maar geen ijs
![]()
haha als 't maar gratis is...quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:03 schreef zquing het volgende:
ik ga nu naar de b&j's
foto's?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:15 schreef jimjim1983 het volgende:
nou t was lekker hoor
peace of cake en cookie dough gehaald.
he jammer. maar goed, allebei genoten van de ijsies?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:57 schreef zquing het volgende:
[..]
ik heb ze gemaakt, maar er waren geen rijen
dat ziet er idd wel heel erg rustig uit!quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:54 schreef zquing het volgende:
[[url=http://gallery.aerith.nl/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=140&g2_serialNumber=2]afbeelding][/url]
maar vorig jaar moest je echt vechten voor een ijsje. Dit jaar kon je ze zo halen. Maar als 't weer mooier was geweest zou 't veel drukker zijn denk ik
nee, vandaag zijn alle leuke dingen dichtquote:Op woensdag 18 april 2007 09:14 schreef Principessa het volgende:
Hele actie gemist, terwijl ik zo van de gratis ben!![]()
Is er vandaag nog iets leuks te doen?
Ja zie je! Dat dacht ik al!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee, vandaag zijn alle leuke dingen dicht![]()
lol. als ik iets zoek om te doen is er ook nooit watquote:Op woensdag 18 april 2007 18:16 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ja zie je! Dat dacht ik al!![]()
en dus ook helemaal geen leuk, chic, zwart jurkje te vinden!
jij bent altijd welkomquote:Op woensdag 18 april 2007 18:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ga over 10 minuten weer richting het mooie Mokum
Welke? Ik heb een 350d...quote:Op woensdag 18 april 2007 18:20 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
alhoewel, ik krijg mijn eos morgen![]()
Neequote:Op woensdag 18 april 2007 18:19 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
lol. als ik iets zoek om te doen is er ook nooit wat![]()
Tja ik ben nog nooit geobsedeerd geraakt door een zwart jurkje...quote:Op woensdag 18 april 2007 18:28 schreef Principessa het volgende:
[..]
NeeIk ben al een maand (!) opzoek en niets is goed genoeg... Het is voor volgende week. Snel maar eens knopen doorhakken, spijker met koppen slaan. Het is natuurlijk bs als een zwart jurkje je leven gaat beheersen...
Ben maar blij, tis niet altijd makkelijk om een vrouw te zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 18:31 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Tja ik ben nog nooit geobsedeerd geraakt door een zwart jurkje...![]()
Zo te horen hebben jullie het maar zwaar jaquote:Op donderdag 19 april 2007 12:41
schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ben maar blij, tis niet altijd makkelijk om een vrouw te zijn![]()
amsterdam heeft ongeveer een 2 keer zo lang balkjequote:
ha. ik heb een jaar in rotterdam gewoondquote:Op donderdag 19 april 2007 20:57 schreef zquing het volgende:
[..]
amsterdam heeft ongeveer een 2 keer zo lang balkje![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 12:41 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ben maar blij, tis niet altijd makkelijk om een vrouw te zijn![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:18 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Zo te horen hebben jullie het maar zwaar ja![]()
misschien lag het juist daaraanquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:15 schreef Principessa het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Vandaag wéér niet gelukt, en ik was niet eens in amsterdam![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:52 schreef Detroit het volgende:
Amsterdam is gewoon een leuke stad... Zo leuk dat sommige gekken er helemaal voor uit Brabant komen om er te wonen.
En terecht natuurlijk. Wie wil er nou in die pauperstad aan de Maas wonen?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:57 schreef zquing het volgende:
[..]
amsterdam heeft ongeveer een 2 keer zo lang balkje![]()
Kijk, nog zo'n verstandig persoon.quote:
Ik kan 'm geen ongelijk geven. Ik vind almere ronduit lelijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:01 schreef zquing het volgende:
maar in almere is ook geen flikker te doen, een vriend van me is van plan om hier naar de middelbare school te komen omdat het in almere gewoon kut is
lelijk en er is geen f*ck te doen, behalve de toffe arcadehal die ze dan wel hebben. Er zou 1tje naar A'dam moeten komenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:25 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Ik kan 'm geen ongelijk geven. Ik vind almere ronduit lelijk![]()
![]()
![]()
waaaaaa dat zou ik nou ook eens willen zien!! liep je nog lang rond met fluitende oren?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:40 schreef Lotjeb het volgende:
Gister stond ik bij het museumplein op de tram te wachten toen een bus die voorbij reed een klapband kreeg! Wat geeft dat een knal zeg (en rook). Allemaal mensen panieken natuurlijk... ( bom
)Toen ik mijn gehoor weer enigzins terug had bleek dat met de klap ook een stuk van de zijkant van de bus was losgeraakt. Allemaal auto's beschadigd maar geen gewonde mensen gelukkig.
Jee.... ik was wel erg geschrokken![]()
tjah, goedkoop en ruim wonen. Is een echte woonstadquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:36 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Ik snap ook niet waarom iedereen massaal daarheen trok. goedkope huizen waren het misschien, maar ja daar heb je dan toch ook niet veel aan als het in almere staat![]()
wow, klinkt heftig. Natuurlijk was je erbij om foto's te makenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:45 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
waaaaaa dat zou ik nou ook eens willen zien!! liep je nog lang rond met fluitende oren?![]()
Hoe waren die auto's beschadigt geraakt dan? was dat deel van die bus dan helemaal uitelkaar gevlogen?
Ik heb weleens een klapband met de fiets gehad, dat is ook al behoorlijk hard, bij een bus moet dat oorverdovend zijn!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:21 schreef zquing het volgende:
[..]
tjah, goedkoop en ruim wonen. Is een echte woonstad
[..]
wow, klinkt heftig. Natuurlijk was je erbij om foto's te maken, Maar nooit geweten dat een knal van een klapband(heet blijkbaar niet voor niets een klapband
) zo hard is
leidsestraat?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:54 schreef zquing het volgende:
[[url=http://gallery.aerith.nl/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=140&g2_serialNumber=2]afbeelding][/url]
maar vorig jaar moest je echt vechten voor een ijsje. Dit jaar kon je ze zo halen. Maar als 't weer mooier was geweest zou 't veel drukker zijn denk ik
Het lijkt wel of deze foto in Polen is gemaakt ofzo!quote:
ben jij trouwens goed met je 350d?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:36 schreef Principessa het volgende:
[..]
Het lijkt wel of deze foto in Polen is gemaakt ofzo!![]()
Redelijk... Ik maak 'leuke' foto's. Na een jaar kennen we elkaar welquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:20 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
ben jij trouwens goed met je 350d?
ah oke dus het is te doen? ik was een beetje geschrokken na het doorbladeren van de gebruiksaanwijzingquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:30 schreef Principessa het volgende:
[..]
Redelijk... Ik maak 'leuke' foto's. Na een jaar kennen we elkaar wel![]()
Ja hoor. Ik heb geloof ik nooit de gebruiksanwijzing gelezen. Alleen om op te zoeken hoe ik het diafragma moest verzetten. Maar het is hardstikke mooi weer! Ga lekker foto's maken. In het bos ofzo...quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:45 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
ah oke dus het is te doen? ik was een beetje geschrokken na het doorbladeren van de gebruiksaanwijzing![]()
heb 'm voornamelijk op "full auto" staan![]()
Nooit gelezen? dus je was al goed in fotograferen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:44 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb geloof ik nooit de gebruiksanwijzing gelezen. Alleen om op te zoeken hoe ik het diafragma moest verzetten. Maar het is hardstikke mooi weer! Ga lekker foto's maken. In het bos ofzo...
Neuh.. Ik ben gewoon best wel lui. Gewoon op het knopje drukken en dan kijken wat het doet. Veel plezier! Ik zit op het balkon met een boek. Wat doen jullie?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:02 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Nooit gelezen? dus je was al goed in fotograferen?![]()
Ja ik ga er wel op uit met de camera, eerst even werken![]()
Ook al de hele middag met boek op balkon, heerlijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:36 schreef Principessa het volgende:
[..]
Neuh.. Ik ben gewoon best wel lui. Gewoon op het knopje drukken en dan kijken wat het doet. Veel plezier! Ik zit op het balkon met een boek. Wat doen jullie?
He verdorie, ik zag een gratis cursus wel zittenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:36 schreef Principessa het volgende:
[..]
Neuh.. Ik ben gewoon best wel lui. Gewoon op het knopje drukken en dan kijken wat het doet. Veel plezier! Ik zit op het balkon met een boek. Wat doen jullie?
Van het doen leer je wel het meest. Ik heb net nog buiten gefotografeerd...quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:38 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
He verdorie, ik zag een gratis cursus wel zitten![]()
Ben zelfs in slaap gevallenquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:37 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ook al de hele middag met boek op balkon, heerlijk![]()
en daarna bier!quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:43 schreef zquing het volgende:
ik hou van amsterdam
en nu ff lekker bbqen
Sta je al ingeschreven bij woningnet?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Omdat ik gek wordt thuis en er wel aan toe ben
d'r zijn toch nauwelijks leuke feesten.quote:Op zondag 22 april 2007 00:13 schreef Roi het volgende:
Meehhh ik wou uitgaan..
Dan maar zelf wat drinken en Koyaanisqatsi kijken (dvd)
Is dat die "natuurfilm"?quote:Op zondag 22 april 2007 00:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
d'r zijn toch nauwelijks leuke feesten.
gister voor t eerst naar een dubstep feest geweest, was wel geinig.
Koyaanisqatsi is heel vetmoet je er wel minstens een joint bij roken
je kan blij zijn als je na een jaar of 5 iets krijgt dan xDquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:04 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Sta je al ingeschreven bij woningnet?
Dude. Je bent 22. Je zou al jaren geleden uit huis gegaan moeten zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Omdat ik gek wordt thuis en er wel aan toe ben
hey ik heb iets gekregen na 4 jaar! en het is niet eens zo slecht!!! maar goed ik was met 18 al het huis uit, dus het waren wel 4 lange jarenquote:Op zondag 22 april 2007 00:18 schreef zquing het volgende:
[..]
je kan blij zijn als je na een jaar of 5 iets krijgt dan xD
ik ben ook pas op mn 22e uit huis gegaanquote:Op zondag 22 april 2007 01:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dude. Je bent 22. Je zou al jaren geleden uit huis gegaan moeten zijn..
Ja al 4 jaar.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:04 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Sta je al ingeschreven bij woningnet?
Das echt onzin. Dat geldt ook niet echt vaak voor ''echte'' Amsterdammersquote:Op zondag 22 april 2007 01:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dude. Je bent 22. Je zou al jaren geleden uit huis gegaan moeten zijn..
Zoals Jimmy al zei is het meer een 'leef' filmquote:
dan moet je vooral op jongerenwoningen reageren, tenminste, dat had ik gedaan de laatste keer, en ik was nummer 1quote:
Ja? Zal het maar op die boeg gaan gooien danquote:Op zondag 22 april 2007 14:26 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
dan moet je vooral op jongerenwoningen reageren, tenminste, dat had ik gedaan de laatste keer, en ik was nummer 1![]()
Dat geldt niet echt vaak voor mensen die in dezelfrde "echte" stad blijven werken/studerenquote:Op zondag 22 april 2007 12:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das echt onzin. Dat geldt ook niet echt vaak voor ''echte'' Amsterdammers
ja je bent raarquote:Op maandag 23 april 2007 00:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
ik vind dat je rond je 18e geheel voor jezelf moet zorgen
maar ik ben vast weer erg raar.
80% van de mensen die ik ken woont op zichzelf vanaf hun 18de met een drukke studie.quote:Op maandag 23 april 2007 00:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja je bent raar
is ook erg lastig als je een beetje een drukke studie hebt om helemaal voor jezelf te zorgen...
maar die zorgen niet geheel voor hunzelf lijkt me...quote:Op maandag 23 april 2007 00:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
80% van de mensen die ik ken woont op zichzelf vanaf hun 18de met een drukke studie.
Niet 100% nee, maar ze wonen wel op zichzelfquote:Op maandag 23 april 2007 00:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar die zorgen niet geheel voor hunzelf lijkt me...
geen punt. gewoon een plaatje naar aanleiding van eerder besproken onderwerpenquote:Op maandag 23 april 2007 00:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
wat is je punt
ik zie zukle groepen elke 5 minuten?
Wat ben ik blij dat ik al een tijd niet meer bij één van mijn ouders woon... Het zijn schatten hoor, maar na twee dagen logeren beginnen ze meestal wel weer te zeuren (dat ik mijn troep op moet ruimen ofzoquote:Op zondag 22 april 2007 17:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ja? Zal het maar op die boeg gaan gooien dan
Kosten: 300+ kamer, studie 2000 in een jaar (exclusief boeken etc die waarschijnlijk meer zijn dan dat bedrag), eten, bier, kleren, verzekering 100 euro. Kom je op een bedrag van rond de 800 euro per maand schat ik. Als je studeert, sport, net van een andere stad komt ofzo is dat niet zo makkelijk te doen hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 11:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik zorg wel vanaf mijn 18e vrijwel geheel voor mezelf, op een erg kleine bijdrage na. Ik snap het probleem niet, het is echt fucking makkelijk. Ik snap jongeren niet die níet graag geheel voor zichzefl zorgen en dan ook overal zelf verantwoordign voor moeten dragen. Ik vind het heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |