... op het voetpad, met die angstige (of nog erger: stonede) blik in de ogen en die onvermijdelijke ik-heb-de-Heineken-brouwerij-bezocht-trofee onder hun arm geklemd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:59 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
dat is waar! helemaal eng is t als ze je tegemoet komen.... dat gezwaai met dat stuur...![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:01 schreef Gellius het volgende:
[..]
... op het voetpad, met die angstige (of nog erger: stonede) blik in de ogen en die onvermijdelijke ik-heb-de-Heineken-brouwerij-bezocht-trofee onder hun arm geklemd.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:01 schreef Gellius het volgende:
[..]
... op het voetpad, met die angstige (of nog erger: stonede) blik in de ogen en die onvermijdelijke ik-heb-de-Heineken-brouwerij-bezocht-trofee onder hun arm geklemd.
Ow jee, had je echt je elleboog gebroken?? wat erg zeg, en liep die lamlul gewoon door??quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:28 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Zo eentje, al was het dan een lopend, heb ik ooit met de fiets aangereden. Stak zo over met z'n stonede kop. Lag ik daar op de straat, in een innigfe omhelzing met mijn fiets en met een gekneusde en een gebroken elleboog
Toerist in kwestie had niks en stond daar maar raar te kijken...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is gewoon eng om te zien af en toequote:Op zaterdag 14 april 2007 16:38 schreef Gellius het volgende:
Toch weet ik niet of die massale fietsenverhuur aan toeristen nu wel zo'n veilig plan is geweest. Manmanman.
ze zouden van die steunwieltjes moeten krijgen!quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:12 schreef kauwkikker het volgende:
[..]
het is gewoon eng om te zien af en toe![]()
wat je zegt, dat is de enige manier waardoor ze toch zo onschuldig kunnen blijven kijkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:16 schreef Gellius het volgende:
Inderdaad. Alsof vijfjarigen massaal het lichaam van volwassenen hebben gebodysnatched. Heel griezelig.
Maak je niet druk, onder de wielen van een taxi is vele malen waarschijnlijkerquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:20 schreef Gellius het volgende:
En toch en toch en toch zou ik niet willen sterven onder de wielen van een of andere Amerikaan die niet eens zeker weet of ie in Amsterdam of Kopenhagen is op dat moment.
die heb ik nooit begrepen, hebben illegale taxichauffeurs vaker een snorquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:28 schreef Gellius het volgende:
Of 'n snorder. Schitterend woord: snorder.
nee meestal niet zelfsquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:29 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
die heb ik nooit begrepen, hebben illegale taxichauffeurs vaker een snor![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou dat ook weer niet. gewoon afrikanen
Mac Bike's... Ze zouden verboden moeten worden... Zaterdagmiddag, tien voor vijf, Kalverstraat (quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:52 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Nou je word in ieder geval gewaarschuwd door hun fiets, macbike logo=afstand houden
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:55 schreef Grumpey het volgende:
macbike's vallen nog mee ten opzichte van de yellowbikes. Die komen namelijk altijd in groepen van 20
het ergste is dat ze de verkeersregels gewoon niet snappen. Ze geven alles en iedereen voorrang, altijd, wat juist verkeer ontregeld omdat fietsers gewoon voorrang horen te nemen. Daarnaast vinden ze de bel prachtig en gaan ze vaak wedstrijdjes doen of slingeren om strepen op de weg.
Het leukst zijn trouwens die amerikanen, die echt lopen te hijgen als ze brug bij reguliersgracht over moeten
Ik fietste een keer langs Waterlooplein, komt er een Engelse jongen in de verkeerde richting op me af rijden. Dus ik bellen, hij begint helemaal angstig te kijken en gaat zwabberend naar links (voor mij rechts dus) waardoor ik bijna tegen hem aan knal. Dus toen stonden we daar een paar seconden stil en hij bijna jankend excuses aanbieden enzo.. Aahwquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:05 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
zag ook een keer zo'n typisch amerikaans wijf(van ik ontbijt-lunch-en dineer bij burger king) zweten om een brug over te komen
![]()
ja die komt hier nu dus de straat door!!quote:Op zondag 15 april 2007 13:13 schreef jimjim1983 het volgende:
er loopt nu een gigantische optocht met allemaal gekke pakistanen of wat het dan ook zijn door de adm.de ruyterwegzouden ze weer met poeder op elkaar gaan gooien?
![]()
Kom net terug van het strand, heb er al een hele dag opzittenquote:Op zondag 15 april 2007 14:50 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
zeker teveel gezopen he
haha gaat iemand nog iets doen vandaag?
een ochtendmensquote:Op zondag 15 april 2007 14:55 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Kom net terug van het strand, heb er al een hele dag opzitten![]()
Ja helaas welquote:Op zondag 15 april 2007 14:50 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
zeker teveel gezopen he
haha gaat iemand nog iets doen vandaag?
wehehhehehe, niets van gemerkt btwquote:Op zondag 15 april 2007 14:50 schreef TimmyAsd het volgende:
En de op grote schaal aanwezige politie in de stad gisteravond is ook echt nodig trouwens...
De tering zeg.
ow ja dat was het dus. kwam hier door de straat daarstraks, was nog aardig lang ook!quote:Op zondag 15 april 2007 14:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ja helaas wel![]()
Trouwens, er was een oprocht van Sikhs ofzo. Vandaar die ''pakistanen''
http://binnenland.nieuws.(...)erdenken_eerste_doop
ik wil ook naar 't strandquote:Op zondag 15 april 2007 14:55 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ben je de zee al in geweest?quote:Op zondag 15 april 2007 14:55 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
gekquote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef Grumpey het volgende:
het strand, dat heb ik nooit gesnapt. Het strand is leuk om uit te waaien in de herfst ofzo, maar in de zomer op het strand is een pure kwelling. Dat hete zand ipv lekker gras, dat zoute water ipv gewoon schoon water, die brandende zon ipv dat lekkere schaduwplekje bij een boom...om maar niet te spreken over de woekerprijzen, de woekerdrukte, de teringherrie, kwallen, en de parkeerproblemen voor auto.
maar goed, ga er vooral heen zou ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |