ik zit nu in oost en zou 't liefst hier nooit meer weggaan. Woon nog bij mn ouders, maar met een grote tuin(waarin ik heerlijk gebbqed hebben vandaag) en je bent zo in de stad. Ik merk 't vaak genoeg dat als ik naar mijn vrienden in gein wil gaan dat je alweer vroeg weg moet gaan omdat er anders geen metro's meer rijden..quote:Op zondag 15 april 2007 20:51 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Ja noord hoeft voor mij ook niet, als je geen auto heb, ben je behoorlijk afhankelijk van het openbaar vervoer, lijkt me helemaal niks! Vindt het wel lekker waar ik nu zit, 5 minuutjes fietsen naar het centrum, en met de taxi vanaf het leidseplein kost nog geen 7euro!
Oost is ook relaxed, woonde daar vlakbij, in de roetersstraat. was ook wel chill daar, maar een beetje hoge huurquote:Op zondag 15 april 2007 21:01 schreef zquing het volgende:
[..]
ik zit nu in oost en zou 't liefst hier nooit meer weggaan. Woon nog bij mn ouders, maar met een grote tuin(waarin ik heerlijk gebbqed hebben vandaag) en je bent zo in de stad. Ik merk 't vaak genoeg dat als ik naar mijn vrienden in gein wil gaan dat je alweer vroeg weg moet gaan omdat er anders geen metro's meer rijden..
waar dan?quote:Op zondag 15 april 2007 22:08 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik hoorde sirenes, veel en lang achterelkaar.. Vandaar.
nu wil ik 't ook weten, morgen dan maar at5 volgens(als ik 't niet vergeetquote:
haha dat is soms echt zoooo teleurstellend, denk je dat je iets spectaculairs heb gezien, meldt at5 dat niet eensquote:Op zondag 15 april 2007 22:59 schreef zquing het volgende:
[..]
nu wil ik 't ook weten, morgen dan maar at5 volgens(als ik 't niet vergeet)
Pijp..quote:
zul je altijd zien. maar dan heb ik ze iig niet voorbij zien komenquote:Op zondag 15 april 2007 23:07 schreef Principessa het volgende:
[..]
Pijp..
Spannend hè! Ik ging meteen ook het nieuws tjekken, maar helaas![]()
Vandaag?! Dan is dat van jou vast spectaculairder...quote:Op zondag 15 april 2007 23:11 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
zul je altijd zien. maar dan heb ik ze iig niet voorbij zien komenzag wel een aantal keer vanaf m'n balkon de traumaheli vlak langs komen
![]()
ow van welke omtoepen?quote:Op maandag 16 april 2007 16:44 schreef Roi het volgende:
Ik ben vandaag 4 cameraploegen tegengekomen!
zal wel voor Kort Amsterdams zijnquote:Op maandag 16 april 2007 16:52 schreef Roi het volgende:
De NOS was aan het filmen (de hele middag) in de Lineausstraat, eerst de camera gericht richting polderweg en toen ik later terugfietste op het fietspad (dus alleen m'n voeten staan erop!)
De andere drie weet ik niet van wat ze zijn, eentje (ik denk AT5) had een groen bankje neergepleurd bij de rotonde Weteringschans.
ach niet zo zeuren, of moet jij ook tot 9 uur?quote:Op maandag 16 april 2007 17:26 schreef Gellius het volgende:
Ja, ik heb ook fijn gewerkt vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |