foto's?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:15 schreef jimjim1983 het volgende:
nou t was lekker hoor
peace of cake en cookie dough gehaald.
he jammer. maar goed, allebei genoten van de ijsies?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:57 schreef zquing het volgende:
[..]
ik heb ze gemaakt, maar er waren geen rijen
dat ziet er idd wel heel erg rustig uit!quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:54 schreef zquing het volgende:
[[url=http://gallery.aerith.nl/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=140&g2_serialNumber=2]afbeelding][/url]
maar vorig jaar moest je echt vechten voor een ijsje. Dit jaar kon je ze zo halen. Maar als 't weer mooier was geweest zou 't veel drukker zijn denk ik
nee, vandaag zijn alle leuke dingen dichtquote:Op woensdag 18 april 2007 09:14 schreef Principessa het volgende:
Hele actie gemist, terwijl ik zo van de gratis ben!![]()
Is er vandaag nog iets leuks te doen?
Ja zie je! Dat dacht ik al!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee, vandaag zijn alle leuke dingen dicht![]()
lol. als ik iets zoek om te doen is er ook nooit watquote:Op woensdag 18 april 2007 18:16 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ja zie je! Dat dacht ik al!![]()
en dus ook helemaal geen leuk, chic, zwart jurkje te vinden!
jij bent altijd welkomquote:Op woensdag 18 april 2007 18:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ga over 10 minuten weer richting het mooie Mokum
Welke? Ik heb een 350d...quote:Op woensdag 18 april 2007 18:20 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
alhoewel, ik krijg mijn eos morgen![]()
Neequote:Op woensdag 18 april 2007 18:19 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
lol. als ik iets zoek om te doen is er ook nooit wat![]()
Tja ik ben nog nooit geobsedeerd geraakt door een zwart jurkje...quote:Op woensdag 18 april 2007 18:28 schreef Principessa het volgende:
[..]
NeeIk ben al een maand (!) opzoek en niets is goed genoeg... Het is voor volgende week. Snel maar eens knopen doorhakken, spijker met koppen slaan. Het is natuurlijk bs als een zwart jurkje je leven gaat beheersen...
Ben maar blij, tis niet altijd makkelijk om een vrouw te zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 18:31 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Tja ik ben nog nooit geobsedeerd geraakt door een zwart jurkje...![]()
Zo te horen hebben jullie het maar zwaar jaquote:Op donderdag 19 april 2007 12:41
schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ben maar blij, tis niet altijd makkelijk om een vrouw te zijn![]()
amsterdam heeft ongeveer een 2 keer zo lang balkjequote:
ha. ik heb een jaar in rotterdam gewoondquote:Op donderdag 19 april 2007 20:57 schreef zquing het volgende:
[..]
amsterdam heeft ongeveer een 2 keer zo lang balkje![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 12:41 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ben maar blij, tis niet altijd makkelijk om een vrouw te zijn![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:18 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Zo te horen hebben jullie het maar zwaar ja![]()
misschien lag het juist daaraanquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:15 schreef Principessa het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Vandaag wéér niet gelukt, en ik was niet eens in amsterdam![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:52 schreef Detroit het volgende:
Amsterdam is gewoon een leuke stad... Zo leuk dat sommige gekken er helemaal voor uit Brabant komen om er te wonen.
En terecht natuurlijk. Wie wil er nou in die pauperstad aan de Maas wonen?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:57 schreef zquing het volgende:
[..]
amsterdam heeft ongeveer een 2 keer zo lang balkje![]()
Kijk, nog zo'n verstandig persoon.quote:
Ik kan 'm geen ongelijk geven. Ik vind almere ronduit lelijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:01 schreef zquing het volgende:
maar in almere is ook geen flikker te doen, een vriend van me is van plan om hier naar de middelbare school te komen omdat het in almere gewoon kut is
lelijk en er is geen f*ck te doen, behalve de toffe arcadehal die ze dan wel hebben. Er zou 1tje naar A'dam moeten komenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:25 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Ik kan 'm geen ongelijk geven. Ik vind almere ronduit lelijk![]()
![]()
![]()
waaaaaa dat zou ik nou ook eens willen zien!! liep je nog lang rond met fluitende oren?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:40 schreef Lotjeb het volgende:
Gister stond ik bij het museumplein op de tram te wachten toen een bus die voorbij reed een klapband kreeg! Wat geeft dat een knal zeg (en rook). Allemaal mensen panieken natuurlijk... ( bom
)Toen ik mijn gehoor weer enigzins terug had bleek dat met de klap ook een stuk van de zijkant van de bus was losgeraakt. Allemaal auto's beschadigd maar geen gewonde mensen gelukkig.
Jee.... ik was wel erg geschrokken![]()
tjah, goedkoop en ruim wonen. Is een echte woonstadquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:36 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Ik snap ook niet waarom iedereen massaal daarheen trok. goedkope huizen waren het misschien, maar ja daar heb je dan toch ook niet veel aan als het in almere staat![]()
wow, klinkt heftig. Natuurlijk was je erbij om foto's te makenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:45 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
waaaaaa dat zou ik nou ook eens willen zien!! liep je nog lang rond met fluitende oren?![]()
Hoe waren die auto's beschadigt geraakt dan? was dat deel van die bus dan helemaal uitelkaar gevlogen?
Ik heb weleens een klapband met de fiets gehad, dat is ook al behoorlijk hard, bij een bus moet dat oorverdovend zijn!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:21 schreef zquing het volgende:
[..]
tjah, goedkoop en ruim wonen. Is een echte woonstad
[..]
wow, klinkt heftig. Natuurlijk was je erbij om foto's te maken, Maar nooit geweten dat een knal van een klapband(heet blijkbaar niet voor niets een klapband
) zo hard is
leidsestraat?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:54 schreef zquing het volgende:
[[url=http://gallery.aerith.nl/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=140&g2_serialNumber=2]afbeelding][/url]
maar vorig jaar moest je echt vechten voor een ijsje. Dit jaar kon je ze zo halen. Maar als 't weer mooier was geweest zou 't veel drukker zijn denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |