ben jij trouwens goed met je 350d?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:36 schreef Principessa het volgende:
[..]
Het lijkt wel of deze foto in Polen is gemaakt ofzo!![]()
Redelijk... Ik maak 'leuke' foto's. Na een jaar kennen we elkaar welquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:20 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
ben jij trouwens goed met je 350d?
ah oke dus het is te doen? ik was een beetje geschrokken na het doorbladeren van de gebruiksaanwijzingquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:30 schreef Principessa het volgende:
[..]
Redelijk... Ik maak 'leuke' foto's. Na een jaar kennen we elkaar wel![]()
Ja hoor. Ik heb geloof ik nooit de gebruiksanwijzing gelezen. Alleen om op te zoeken hoe ik het diafragma moest verzetten. Maar het is hardstikke mooi weer! Ga lekker foto's maken. In het bos ofzo...quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:45 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
ah oke dus het is te doen? ik was een beetje geschrokken na het doorbladeren van de gebruiksaanwijzing![]()
heb 'm voornamelijk op "full auto" staan![]()
Nooit gelezen? dus je was al goed in fotograferen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:44 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb geloof ik nooit de gebruiksanwijzing gelezen. Alleen om op te zoeken hoe ik het diafragma moest verzetten. Maar het is hardstikke mooi weer! Ga lekker foto's maken. In het bos ofzo...
Neuh.. Ik ben gewoon best wel lui. Gewoon op het knopje drukken en dan kijken wat het doet. Veel plezier! Ik zit op het balkon met een boek. Wat doen jullie?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:02 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Nooit gelezen? dus je was al goed in fotograferen?![]()
Ja ik ga er wel op uit met de camera, eerst even werken![]()
Ook al de hele middag met boek op balkon, heerlijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:36 schreef Principessa het volgende:
[..]
Neuh.. Ik ben gewoon best wel lui. Gewoon op het knopje drukken en dan kijken wat het doet. Veel plezier! Ik zit op het balkon met een boek. Wat doen jullie?
He verdorie, ik zag een gratis cursus wel zittenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:36 schreef Principessa het volgende:
[..]
Neuh.. Ik ben gewoon best wel lui. Gewoon op het knopje drukken en dan kijken wat het doet. Veel plezier! Ik zit op het balkon met een boek. Wat doen jullie?
Van het doen leer je wel het meest. Ik heb net nog buiten gefotografeerd...quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:38 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
He verdorie, ik zag een gratis cursus wel zitten![]()
Ben zelfs in slaap gevallenquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:37 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ook al de hele middag met boek op balkon, heerlijk![]()
en daarna bier!quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:43 schreef zquing het volgende:
ik hou van amsterdam
en nu ff lekker bbqen
Sta je al ingeschreven bij woningnet?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Omdat ik gek wordt thuis en er wel aan toe ben
d'r zijn toch nauwelijks leuke feesten.quote:Op zondag 22 april 2007 00:13 schreef Roi het volgende:
Meehhh ik wou uitgaan..
Dan maar zelf wat drinken en Koyaanisqatsi kijken (dvd)
Is dat die "natuurfilm"?quote:Op zondag 22 april 2007 00:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
d'r zijn toch nauwelijks leuke feesten.
gister voor t eerst naar een dubstep feest geweest, was wel geinig.
Koyaanisqatsi is heel vetmoet je er wel minstens een joint bij roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |