je kan blij zijn als je na een jaar of 5 iets krijgt dan xDquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:04 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Sta je al ingeschreven bij woningnet?
Dude. Je bent 22. Je zou al jaren geleden uit huis gegaan moeten zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Omdat ik gek wordt thuis en er wel aan toe ben
hey ik heb iets gekregen na 4 jaar! en het is niet eens zo slecht!!! maar goed ik was met 18 al het huis uit, dus het waren wel 4 lange jarenquote:Op zondag 22 april 2007 00:18 schreef zquing het volgende:
[..]
je kan blij zijn als je na een jaar of 5 iets krijgt dan xD
ik ben ook pas op mn 22e uit huis gegaanquote:Op zondag 22 april 2007 01:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dude. Je bent 22. Je zou al jaren geleden uit huis gegaan moeten zijn..
Ja al 4 jaar.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:04 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Sta je al ingeschreven bij woningnet?
Das echt onzin. Dat geldt ook niet echt vaak voor ''echte'' Amsterdammersquote:Op zondag 22 april 2007 01:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dude. Je bent 22. Je zou al jaren geleden uit huis gegaan moeten zijn..
Zoals Jimmy al zei is het meer een 'leef' filmquote:
dan moet je vooral op jongerenwoningen reageren, tenminste, dat had ik gedaan de laatste keer, en ik was nummer 1quote:
Ja? Zal het maar op die boeg gaan gooien danquote:Op zondag 22 april 2007 14:26 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
dan moet je vooral op jongerenwoningen reageren, tenminste, dat had ik gedaan de laatste keer, en ik was nummer 1![]()
Dat geldt niet echt vaak voor mensen die in dezelfrde "echte" stad blijven werken/studerenquote:Op zondag 22 april 2007 12:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das echt onzin. Dat geldt ook niet echt vaak voor ''echte'' Amsterdammers
ja je bent raarquote:Op maandag 23 april 2007 00:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
ik vind dat je rond je 18e geheel voor jezelf moet zorgen
maar ik ben vast weer erg raar.
80% van de mensen die ik ken woont op zichzelf vanaf hun 18de met een drukke studie.quote:Op maandag 23 april 2007 00:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja je bent raar
is ook erg lastig als je een beetje een drukke studie hebt om helemaal voor jezelf te zorgen...
maar die zorgen niet geheel voor hunzelf lijkt me...quote:Op maandag 23 april 2007 00:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
80% van de mensen die ik ken woont op zichzelf vanaf hun 18de met een drukke studie.
Niet 100% nee, maar ze wonen wel op zichzelfquote:Op maandag 23 april 2007 00:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar die zorgen niet geheel voor hunzelf lijkt me...
geen punt. gewoon een plaatje naar aanleiding van eerder besproken onderwerpenquote:Op maandag 23 april 2007 00:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
wat is je punt
ik zie zukle groepen elke 5 minuten?
Wat ben ik blij dat ik al een tijd niet meer bij één van mijn ouders woon... Het zijn schatten hoor, maar na twee dagen logeren beginnen ze meestal wel weer te zeuren (dat ik mijn troep op moet ruimen ofzoquote:Op zondag 22 april 2007 17:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ja? Zal het maar op die boeg gaan gooien dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |