wat heb jij een rotleven zegquote:Op donderdag 12 april 2007 22:11 schreef Nesle het volgende:
ik heb morgen maar 1 uurtje les, ga de rest van de dag maar in de zon zitten voor school ofzo
stom vak en wegens omstandigheden niet geleerd dus ben benieuwdquote:
Bij kamerdienst zit je in de bestuurskamer van de studievereniging gezeik aan te luisteren dat de appelkoeken op zijn en zoquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:06 schreef B.ertha het volgende:
Kamerdienst?
Bravo!quote:
Het is hier echt lekkerquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:29 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw...
Hoe is het in Twente? Gisteren was het daar lekker zonnig, ik wou dat ik niet op de trein naar Groningen was gestapt!! Zeker met die verdammte vertraging tussen Hengelo en Almelo
Wie is dat?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:38 schreef DiviFilius het volgende:
En ik zit binnen een werkstuk over Blaise Pascal te maken
![]()
Niet?quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:08 schreef B.ertha het volgende:
Ik zal je helpen aanmoedigen, hij doet hier ook zijn best![]()
Go zon!!
![]()
Enkelen, op de fiets. Het best handig als je naast een fietspad woontquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:03 schreef Plasterk het volgende:
Hebben de mannen hier nog veel rokjes gespot vandaag?
Een Frans natuurkundige, filosoof en wiskundige uit de 17e eeuwquote:
Ik zou willen dat ik naar buiten kon, maar zover komt mijn internet nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:51 schreef Nesle het volgende:
Ik zit een werkstuk te maken over OJ Simpson.
Buiten, uiteraard.
Ik snap dat nooit zo goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vooral in de winter rokjes aan eigenlijk
Heb ik nooitquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het niet erg![]()
Maar het is berekoud en vervolgens gaan ze klagen dat ze weer een blaasontsteking hebben
Dan heb je er toch om gevraagd dacht ik zo
Broek eronder op de fietsquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb ik nooitDaar zijn trucjes voor you know.......
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Broek eronder op de fiets
Of gewoon 2 majo's
Verschil in warme en koude lucht lijkt me?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:14 schreef Soempie het volgende:
waarom douchegordijnen altijd naar binnen waaien![]()
immunoglobuline Aquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
De aanmaak van IgA? Wat is dat?
Ik ga het even nalezen voor je.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
- de intelligentie van het door één neusgat ademhalen
Die weet ik volgens mij ook
Was dat niet om één neusgat rust te geven? Dat ze afwisselen om de zoveel tijd. Wat ook verklaart dat je bij verkoudheid steeds een ander neusgat vol hebt zitten
waarom zou je een neusgat rust willen geven? en hoe bevordert dat de intelligentie dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
- de intelligentie van het door één neusgat ademhalen
Die weet ik volgens mij ook
Was dat niet om één neusgat rust te geven? Dat ze afwisselen om de zoveel tijd. Wat ook verklaart dat je bij verkoudheid steeds een ander neusgat vol hebt zitten
Eeeewquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:32 schreef Soempie het volgende:
een gemberkoekje bereikt zijn soptoppunt na 3 seconden een tarwekoekje na 8 seconden.![]()
Ik vind soppige koekjes altijd vies, maar oke.![]()
Met echte intelligentie heeft het niets te maken lijkt me. Meer zoals je een computer "intelligent" noemt of dat Philips "intelligent" designs heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
waarom zou je een neusgat rust willen geven? en hoe bevordert dat de intelligent dan?
![]()
Hier ergens ligt er een met 666quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb 2 boekjes liggen met 101 nutteloze feiten oid
Doe datquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:37 schreef Soempie het volgende:
ik zal het wel even uitleggen..
M'n geld was op.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:40 schreef Mikkie het volgende:
Soemp, je had voor jezelf ook zo'n boekje moeten kopen
omdat ze me altijd uitlacht als ik weer zit te kloten met mijn lenzenquote:
Daar heb ik dan ook onmiddelijk m'n levensstijl op aangepast.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En je verdient tegenwoordig nog wel zo veel?
waar over?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik kreeg trouwens vandaag een email van niemand minder dan
[afbeelding]
Over hoe ik denk over het kabinets beleids ofzoquote:
Kapitein Deel II bedoel je?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:12 schreef Soempie het volgende:
Hm, Nem, welk nummer zou ik je ook alweer sturen? En heb je voor mij: cd van jou cd van mij? Heb hem wel, maar er zitten haperingen in
Google is your friendquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:16 schreef Soempie het volgende:
Weet iemand zo globaal wat je linkerhersenhelft doet en wat de rechter?
Ben wel benieuwd in welk neusgat ik een kurk moet duwen als ik statistiek moet doen![]()
Oh, heet ie zo, die heb ik ook alquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kapitein Deel II bedoel je?
Ik zal hem zo even opzoeken en mailen.
Okayquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, heet ie zo, die heb ik ook al![]()
![]()
De Kapitein heb ik trouwens niet. Kun je die dan sturen?
summer wine is jouw kant op. Gmail.quote:
Wat ga je in amsterdam doen dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:09 schreef Nesle het volgende:
ik ga dit weekend een wedstrijd spelen en zondag om 08.00 in de trein zitten naar Amsterdam. geen uitgaan voor mij dus.
Ze kennen je te goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:47 schreef Soempie het volgende:
ik heb vanavond een feestje. Ik ben zo niet in de stemming, maargoed net toch besloten wel te gaan. Tien minuten later bedacht dat ik eigenlijk toch niet wilde. Nemen ze niet meer op. Stelletje etters![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:49 schreef B.ertha het volgende:
Handig, dat met die neus. Leren via het linkergat en pw maken met het rechter dus
Dat zei ik net ook al tegen iemand.quote:
Probeer het straks nog eensquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al tegen iemand.En ergens ook: gelukkig maar.
![]()
Maar op het moment:![]()
Werd net teruggebeld:quote:
Voor de meeste mensen is anderhalf uur meestal wel genoegquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:50 schreef B.ertha het volgende:
Jojoor! Ik dacht dat je wegging, omdat je ging douchen
Ná het douchenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen is anderhalf uur meestal wel genoeg
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he Nem
Het heeft er alle schijn van dat er wél wat isquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niets?
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom niet? Mijn vraag was idd een vrij kansloze vraag maar dat was omdat de vorige vraagsteller ook al geen vraag deed
Was allang klaar joh!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:50 schreef B.ertha het volgende:
Jojoor! Ik dacht dat je wegging, omdat je ging douchen
Nee, ik had getraind... Ik ga niet douchen in de kleedkamers bij ons, want er heerst een muggenplaag daarquote:
Ik moet vanaf 8. Wou al in bed liggenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ik had getraind... Ik ga niet douchen in de kleedkamers bij ons, want er heerst een muggenplaag daar![]()
Ik ga op tijd naar bed. Moet morgen werken van 9 tot 5![]()
Niet verliefd op Ariane?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
Neee niet over Ariane!
Ik durf nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sheeeeeeeeeeep!Kom hier dan geef ik je een smakkerd!
![]()
ik kan ook heel stout zijn hoor!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent lief en daar val ik niet op
Dus nu is mijn imago ineens 180 graden omgedraaid?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
We're not so diffrent you and i
[afbeelding]
je kan het nu niet meer ontkennenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus nu is mijn imago ineens 180 graden omgedraaid?![]()
![]()
Black Sheepquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan het nu niet meer ontkennen![]()
[afbeelding]
trailerquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he, die heb ik ook nog niet gezien, ff opzoeken
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:13 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net een cadeautjes gekocht. Onder andere het boek 'De IgNobelprijzen, waarom kippen van mooie mensen houden en andere hilarische ontdekkingen'. Wil hem eigenlijk niet weggeven
Vragen of ik hem mag lenen
uhu, was echt hilarisch vanavondquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:43 schreef Mikkie het volgende:
Soemp, wat ben je toch ook een dwaas af en toe
wat doe jij nog oep daN/??quote:
grinniken om jouw typenquote:
ik zie niets hoorquote:
boeoeoeoeoehquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:15 schreef Soempie het volgende:
ehm, ik ga spijt kirjgen dat ik post
Ik ga echt slapen nu
jaquote:
Ja, dat gaat nooit zo soepeltjes ne zo'n avondquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
grinniken om jouw typen
was wow aan het spelen
[..]
minder drinken wil helpenquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat gaat nooit zo soepeltjes ne zo'n avond![]()
![]()
wow is wel verslavend he![]()
waar dan??? ik zie 'm echt nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is een rode deur en punt uit![]()
![]()
![]()
![]()
wat heb jij gesnovenquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Houd je mond als ik zeg dat het is is het zo![]()
quote:
heb je het nu over mij of over Yuri?quote:
quote:
wat denk je zelfquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
heb je het nu over mij of over Yuri?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
heb je het nu over mij of over Yuri?![]()
![]()
![]()
mss omdat jij rode deuren ziet die er niet zijnquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
over jou natuurlijk waarom over mij
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
over jou natuurlijk waarom over mij
![]()
![]()
Begin je weerquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mss omdat jij rode deuren ziet die er niet zijn
quote:
ga je nou echt?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |