Bij kamerdienst zit je in de bestuurskamer van de studievereniging gezeik aan te luisteren dat de appelkoeken op zijn en zoquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:06 schreef B.ertha het volgende:
Kamerdienst?
Bravo!quote:
Het is hier echt lekkerquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:29 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw...
Hoe is het in Twente? Gisteren was het daar lekker zonnig, ik wou dat ik niet op de trein naar Groningen was gestapt!! Zeker met die verdammte vertraging tussen Hengelo en Almelo
Wie is dat?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:38 schreef DiviFilius het volgende:
En ik zit binnen een werkstuk over Blaise Pascal te maken
![]()
Niet?quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:08 schreef B.ertha het volgende:
Ik zal je helpen aanmoedigen, hij doet hier ook zijn best![]()
Go zon!!
![]()
Enkelen, op de fiets. Het best handig als je naast een fietspad woontquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:03 schreef Plasterk het volgende:
Hebben de mannen hier nog veel rokjes gespot vandaag?
Een Frans natuurkundige, filosoof en wiskundige uit de 17e eeuwquote:
Ik zou willen dat ik naar buiten kon, maar zover komt mijn internet nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:51 schreef Nesle het volgende:
Ik zit een werkstuk te maken over OJ Simpson.
Buiten, uiteraard.
Ik snap dat nooit zo goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vooral in de winter rokjes aan eigenlijk
Heb ik nooitquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het niet erg![]()
Maar het is berekoud en vervolgens gaan ze klagen dat ze weer een blaasontsteking hebben
Dan heb je er toch om gevraagd dacht ik zo
Broek eronder op de fietsquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb ik nooitDaar zijn trucjes voor you know.......
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Broek eronder op de fiets
Of gewoon 2 majo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |