Google is your friendquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:16 schreef Soempie het volgende:
Weet iemand zo globaal wat je linkerhersenhelft doet en wat de rechter?
Ben wel benieuwd in welk neusgat ik een kurk moet duwen als ik statistiek moet doen![]()
Oh, heet ie zo, die heb ik ook alquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kapitein Deel II bedoel je?
Ik zal hem zo even opzoeken en mailen.
Okayquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, heet ie zo, die heb ik ook al![]()
![]()
De Kapitein heb ik trouwens niet. Kun je die dan sturen?
summer wine is jouw kant op. Gmail.quote:
Wat ga je in amsterdam doen dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:09 schreef Nesle het volgende:
ik ga dit weekend een wedstrijd spelen en zondag om 08.00 in de trein zitten naar Amsterdam. geen uitgaan voor mij dus.
Ze kennen je te goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:47 schreef Soempie het volgende:
ik heb vanavond een feestje. Ik ben zo niet in de stemming, maargoed net toch besloten wel te gaan. Tien minuten later bedacht dat ik eigenlijk toch niet wilde. Nemen ze niet meer op. Stelletje etters![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:49 schreef B.ertha het volgende:
Handig, dat met die neus. Leren via het linkergat en pw maken met het rechter dus
Dat zei ik net ook al tegen iemand.quote:
Probeer het straks nog eensquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al tegen iemand.En ergens ook: gelukkig maar.
![]()
Maar op het moment:![]()
Werd net teruggebeld:quote:
Voor de meeste mensen is anderhalf uur meestal wel genoegquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:50 schreef B.ertha het volgende:
Jojoor! Ik dacht dat je wegging, omdat je ging douchen
Ná het douchenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen is anderhalf uur meestal wel genoeg
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he Nem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |