Hij zit als gewoonlijk in redelijke mate intoxicated te zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat loopt Nicolaas al weer te lispelen![]()
Ja wol gemarteld in dequote:Op donderdag 12 april 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
Well done Marije!!
Nep bont geeft ook een verkeerd signaal af volgens Brian.
*zucht*
Toch wel lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij zit als gewoonlijk in redelijke mate intoxicated te zijn.
Erg tochquote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik Brain een beetje gelijk moet geven.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
Well done Marije!!
*zucht*
Hoe laat is die vandaag begonnen met drinken?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Heeft brain helemaal gelijk inquote:Op donderdag 12 april 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
Well done Marije!!
*zucht*
lulkoek, 99,9 % van de mensen die nepbont kopen zouden nooit echt bont kopen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:32 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Heeft brain helemaal gelijk in![]()
Nep bont kopen mensen die het zielig vinden van de dieren maar het wel mooi vinden. Hierdoor stimuleren ze andere mensen het mooi te vinden. (gebeurd altijd bij rages etc, je koopt omdat een ander het heeft). Gevolg is dat andere mensen ook bont kopen, al dan niet nep op echt...
Echt een lekker wijf. En vertrouw maar op de vakmanquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:33 schreef Katewalker het volgende:
Brian heeft toch ook een bontjas. Ik heb een groepsfoto gezien..in het begin van de gouden kooi waar Brian een lange bontjas draagt...
ff zoeken..
die heb ik 'm verder nooit zien dragenquote:
als er helemaal geen nep bont zou zijn waren er nog veel minder mensen die bont zouden kopenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:34 schreef mootie het volgende:
[..]
lulkoek, 99,9 % van de mensen die nepbont kopen zouden nooit echt bont kopen.
Kan ook nepbont zijn, ik kan dat niet zien.quote:
Nou Amanda en Brian 220 volt in hun reet !!!quote:
Wat een lulverhaal! Al die arme weefgetouwen en al die arme synthetische vezels, richt een clubje opquote:Op donderdag 12 april 2007 20:32 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Heeft brain helemaal gelijk in![]()
Nep bont kopen mensen die het zielig vinden van de dieren maar het wel mooi vinden. Hierdoor stimuleren ze andere mensen het mooi te vinden. (gebeurd altijd bij rages etc, je koopt omdat een ander het heeft). Gevolg is dat andere mensen ook bont kopen, al dan niet nep op echt...
maar Brian zegt dat nep net zo erg is als echt....quote:Op donderdag 12 april 2007 20:36 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
maar je weet niet of echt of nep is
mensen die echt bont kopen doen dat meestal niet omdat het met mode te maken heeft, maar zien het als statussymboolquote:Op donderdag 12 april 2007 20:36 schreef Ferdii het volgende:
[..]
als er helemaal geen nep bont zou zijn waren er nog veel minder mensen die bont zouden kopen
Gewoon omdat het niet "in" is en mooi word bevonden.
Huub en Natasia kunnen gewoon goed samen. In het spel zullen ze wel vijanden blijven.. maar ondertussen zijn ze wel vrienden geworden.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:35 schreef rooie3 het volgende:
Gadver wat zit huub weer te slijmen met Natas.
Ik denk wel dat het echt is hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:36 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
maar je weet niet of echt of nep is
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
[..]
maar Brian zegt dat nep net zo erg is als echt....
Een lekker wijf dat zich vermomt als milieuactiviste, om geloofwaardiger over te komen?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Echt een lekker wijf. En vertrouw maar op de vakman![]()
![]()
![]()
Das echt iets voor Brian. Hij weet zelf niet of ie nep of echt isquote:Op donderdag 12 april 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
[..]
maar Brian zegt dat nep net zo erg is als echt....
ik heb niks gezien, heb al dagen maar 1 stream die werktquote:Op donderdag 12 april 2007 20:39 schreef smiley1982 het volgende:
Dat filmpje is echt erg ik heb er gewoon bij zitten janken want het is verschrikkelijk
Goed ideequote:Op donderdag 12 april 2007 20:39 schreef 2live het volgende:
[..]
stuur amanda ff die foto, kan ze wel waarderen
![]()
Van Huub geloof ik dat wel,quote:Op donderdag 12 april 2007 20:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub en Natasia kunnen gewoon goed samen. In het spel zullen ze wel vijanden blijven.. maar ondertussen zijn ze wel vrienden geworden.
Wees maar blij... is gruwelijk.... Maar eindelijk is dit onderwerp es besproken in DGKquote:Op donderdag 12 april 2007 20:40 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb niks gezien, heb al dagen maar 1 stream die werkt![]()
da's toch juist om te huilenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:40 schreef Marrije het volgende:
LOL, amanda wil zelf de jas ontwerpen, whahahaha.
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.htmlquote:Op donderdag 12 april 2007 20:40 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb niks gezien, heb al dagen maar 1 stream die werkt![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:42 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Als Amanda het doet vindt echt knap van haar![]()
ze verdient dan wel een beetje respect
laat, 'm lekker, hij kan iemand goed overhalenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:41 schreef Sug4r het volgende:
Kan Nicolaas zijn mond niet even houden aub
Beetje dom Pietje. Twee totaal verschillende onderwerpen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Een lekker wijf dat zich vermomt als milieuactiviste, om geloofwaardiger over te komen?![]()
Het gaat er niet om dat het echt is of niet. Het gaat erom dat bont (nep of echt) andere mensen aanspoort om het ook te kopen omdat je er dan bij hoort of belangrijker bent dan andere mensen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:37 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat een lulverhaal! Al die arme weefgetouwen en al die arme synthetische vezels, richt een clubje op![]()
thanks, het woord status symbool zocht ikquote:Op donderdag 12 april 2007 20:37 schreef 2live het volgende:
[..]
mensen die echt bont kopen doen dat meestal niet omdat het met mode te maken heeft, maar zien het als statussymbool
Of ze gaat er volgende week uit én is haar bontjassen kwijtquote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef Judah het volgende:
Bah, Amanda gaat er dus volgende week niet uit. Nu zit er weer een ontwerpwedstrijd aan haar persoontje verbonden
Ik vind dat je het omdraait. Echt bont was er altijd al. Nu heb je een keuze, er is ook nepbont nu. Mevrouw legde zelf al uit dat de verkoop in Nederland heel laag is terwijl nepbont wel goed loopt volgens mij, aan alle capuchons te zien met nepbontkragen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het echt is of niet. Het gaat erom dat bont (nep of echt) andere mensen aanspoort om het ook te kopen omdat je er dan bij hoort of belangrijker bent dan andere mensen.
Als dat Status symbool van bont er niet is ( wat mede veroorzaakt word door nep bont) dan zijn er een stuk minder mensen die bont kopen en dan ook een stuk minder afgemaakte dieren voor de vacht.
[..]
thanks, het woord status symbool zocht ik
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:44 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Syl slaat weer eens de slijker op z,n kop
Uiterlijk en sexueel genot zijn 2 totaal verschillende dingen mijn lief.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
[quote]Op donderdag 12 april 2007 20:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Echt een lekker wijf. En vertrouw maar op de vakman![]()
![]()
![]()
[/quoteIk hoop dat je een grapje maakt. Vlissingen is dan '' far away''![]()
Edit Waarom doet die quote soms zo raar?. Kan ook aan mij liggen natuurlijk![]()
thnxquote:Op donderdag 12 april 2007 20:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html
werken prima!![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef Clank het volgende:
Onder druk gaat ze ze toch meegeven aan de mevroi![]()
Dat worden tranen met tuiten![]()
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bont is zeker niet goed te keuren, maar wat ze nu doen is twijfelachtig. Met 8 man sterk Amanda aanvallen is niet echt de juiste manier.
EDIT: Bang voor de challenge?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Uiterlijk en sexueel genot zijn 2 totaal verschillende dingen mijn lief.
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
Geef die jassen af, dom wijf!
Haal adem en neemquote:Op donderdag 12 april 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
Ze moet even alleen zijn. Dat niemand dat begrijptquote:Op donderdag 12 april 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
En op die streams is Jaap een stuk slanker. Iedereen trouwens. het ziet er niet uit.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:47 schreef 2live het volgende:
[..]
thnxik werd er al gestoord van dat ik alleen jaap zag schransen
www.marktplaats.nl staat er vol mee....ze heeft zo weer een nieuwe..quote:Op donderdag 12 april 2007 20:50 schreef petraa het volgende:
Amanda gaat die jassen echt niet meegeven.
Als je van de paddo's afblijft is er nix aan de handquote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
Ik zie nu 2 vleermuizen in mijn tuin vliegen en vraag me af..wat zou ik daarvan kunnen maken?
2 geyle strikjes voor in je haar!quote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
Ik zie nu 2 vleermuizen in mijn tuin vliegen en vraag me af..wat zou ik daarvan kunnen maken?
Stringquote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
Soep?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
Een maskertje zoals Gaby heeftquote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
Hoort misschien bij de site waar ze op zit nuquote:Op donderdag 12 april 2007 20:54 schreef demins het volgende:
Amanda heeft wel verdacht snel een toepasselijk nummer gevonden....
Wie is dit, India. Arie?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:54 schreef demins het volgende:
Amanda heeft wel verdacht snel een toepasselijk nummer gevonden....
die zijn fugly.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
www.marktplaats.nl staat er vol mee....ze heeft zo weer een nieuwe..![]()
Een meisje van 19 dat niet weet hoe de beesten voor bont behandeld worden is ook behoorlijk dom hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:56 schreef grazygirl het volgende:
Vindt dit trouwens een "smerige"manier van actie voeren, tegen zo een jong meisje even met zoveel kijkers te gaan zeiken, (en dan zeg ik dit buiten mijn gevoel over amanda om)
hier heeft natas wel maat 38quote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef bbfakir het volgende:
[..]
En op die streams is Jaap een stuk slanker. Iedereen trouwens. het ziet er niet uit.
't Was maar een vraagje..... maar ik denk dat het India. Arie is. Iig iemand diie zeker géén bont draagt.quote:
Dan neem je lekker die vleermuizen...quote:Op donderdag 12 april 2007 20:56 schreef noekje het volgende:
[..]
die zijn fugly.![]()
Ik zag een nerts met schimmelsporen.
Arie is de dochter van Jules Deelder.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Een meisje van 19 dat niet weet hoe de beesten voor bont behandeld worden is ook behoorlijk dom hoor.
Nou zal tijd worden !!! Vewend krengquote:Op donderdag 12 april 2007 20:58 schreef avonne het volgende:
Amanda zit een beetje moeilijk deze dagen
Precies, maar niks verbaast me meer van iemand die niet weet wat educatief betekent.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Een meisje van 19 dat niet weet hoe de beesten voor bont behandeld worden is ook behoorlijk dom hoor.
Zo is dat.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hoe zal ik die doodmaken? Ze zullen toch wel een anus hebben?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan neem je lekker die vleermuizen...![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:00 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand al geopperd dat Nikky en Juicy net zo goed gevild kunnen worden?
Huub, al duizend keerquote:Op donderdag 12 april 2007 21:00 schreef avonne het volgende:
Wat weet dat kind nou eigenlijk wel?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Zo is dat.
Op geen enkele manier kan ze beweren dat ze er niets van wist.
Syl o.a.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:00 schreef avonne het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Zo is dat.
ik geloof daar ook geen reet vanquote:Op donderdag 12 april 2007 20:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Zo is dat.
Ze wilde het niet weten maar ze wist het wel. Dat kreeg ik op de lagere school al mee. Het bestaat gewoon niet dat ze dat niet wist.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Sylvia geeft het nu als voorbeeld...als iets overtuigend werkt bij Amanda dan is het dat wel. Beter dan dat gedram wat de anderen doenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:00 schreef avonne het volgende:
je ziet mentale groei...altijd een ontroerend momentquote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef demins het volgende:
Nou, ik krijg zomaar warme gevoelens voor Amanda, ze ontroert me een beetje...
Ik, en ik ben nog vegetariër ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef RSie het volgende:
ff discussie'tje aanzwengelen,.. hoeveel antibonters hier hebben leren schoenen?
Ja, syl troost haar lief. Stel je voor dat iemand jouw hondje staat dood te knuppelen en jij kunt niets doen. Als je wel wat doet dan krijg jij ook nog een knal. En dat iemand dat doet met jouw hondje om er een jásje van te maken.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef Sense het volgende:
Ik ben ook echt een watje...nu ze zo zit te sniffen en op internet naar sites over nertsen zit te kijken vind ik het weer zoooooooo zielig...
Lief dat Sylvia haar gaat troosten.
Vleermuizen zijn beschermde dierenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe zal ik die doodmaken? Ze zullen toch wel een anus hebben?
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:04 schreef Ecila111 het volgende:
Voor Syl ook een mooi ontworpen jasje gaarne..... Syl je bent een topwijf!!!!!
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wel goed van Sylvia dit.
Moederlijke warmte en wijsheid die Amanda nooit gekend heeft.
Wat dus eigenlijk erg triest is.....
dan heb jij wat mij betreft recht van spreken!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik, en ik ben nog vegetariër ook.
Ik voelde precies hetzelfdequote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wel goed van Sylvia dit.
Moederlijke warmte en wijsheid die Amanda nooit gekend heeft.
Wat dus eigenlijk erg triest is.....
Gaat die dát zeggen!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vleermuizen zijn beschermde dieren
het IS een klein kindquote:Op donderdag 12 april 2007 21:04 schreef blomst het volgende:
Net of praat sylvia tegen een klein kind
Recht van spreken? Ik ben vegetariër en tegen bont, maar heb wel leren schoenen. Vind het zelf wel raarquote:Op donderdag 12 april 2007 21:06 schreef RSie het volgende:
[..]
dan heb jij wat mij betreft recht van spreken!
(al vind ik het tegennatuurlijk om vegetarisch te zijn, maar dat is JOUW overtuiging!)
Maakt niet uit weer iemand die besef heeft vanaf vanavond. Das belangrijkquote:Op donderdag 12 april 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Snollie geeft haar jasjes mee, en snikt ter afscheid.
Droge witte wijn graagquote:Op donderdag 12 april 2007 21:07 schreef FdW het volgende:
Amanda ook gelijk van de alcohol; geef mij maar een glaasje water met ijs.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:07 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Heel goed van Amanda maar die slangenschoenen moeten ook ingeleverd worden![]()
op elke lagere school is er wel iemand die er een spreekbeurt over geeft, en minstens 1 keer per week moet ze wel iets naar haar hoofd geslingerd hebben gekregen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef grazygirl het volgende:
dat kun jij niet weten want jij weet niet hoe ze het thuis heeft gehad en met welke normen en waarden ze is opgevoed, het is ook niet erg dat ze dit leert maar de manier waarop vindt ik gewoon niet helemaal kloppen. dit is puur om via media meer mensen aan te spreken maar dan hoef ik het er nog niet mee eens te zijn toch?
[..]
Maar dat is wél de manier dat Amanda ook begrijpt waar het over gaat.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:04 schreef blomst het volgende:
Net of praat sylvia tegen een klein kind
das wel enigzins hypocrietquote:Op donderdag 12 april 2007 21:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Recht van spreken? Ik ben vegetariër en tegen bont, maar heb wel leren schoenen. Vind het zelf wel raar![]()
maar in plastic schoenen krijg je zweetvoeten en dat is luchtverontreiniging, logisch tochquote:Op donderdag 12 april 2007 21:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Recht van spreken? Ik ben vegetariër en tegen bont, maar heb wel leren schoenen. Vind het zelf wel raar![]()
Heb ook slangelaarzenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:07 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Heel goed van Amanda maar die slangenschoenen moeten ook ingeleverd worden![]()
Pouilly fumee pour madamequote:
Ze worden gebruikt voor voorlichting op scholen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:09 schreef avonne het volgende:
[..]
op elke lagere school is er wel iemand die er een spreekbeurt over geeft, en minstens 1 keer per week moet ze wel iets naar haar hoofd geslingerd hebben gekregen.
Ik vind het prima dat kijkers / streamers de GK er op aanspreken en aandacht aan dit geven.
Dat Amanda daar slachtoffer van is... the price of fame.
Wat gaat die mevrouw trouwens met die jas doen?
Arme druifjes (sorry hoor)quote:
Laat het dan bij 1!! niet meer kopenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:10 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Heb ook slangelaarzen![]()
Ze hebben zo'n emotionele waarde![]()
Oké jongens, met z'n allen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:10 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Heb ook slangelaarzen![]()
Ze hebben zo'n emotionele waarde![]()
nou nou........ t was wel met hangen en wurgen, als het aan haar had gelegen had ze gewoon nee gezegd.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:10 schreef rebellious_angel het volgende:
wowwwwwwwwwwwwww, dit valt me zo mega mee van Amanda... top!!!!
dit betekent 1 sms voor jou voor de popi poll... of een kaartje!
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:09 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar dat is wél de manier dat Amanda ook begrijpt waar het over gaat.
Eerder deze avond werd er gesproken over dat de jassen voor educatieve doeleinden gebruikt zouden worden. Na al 10 keer het woord gehoord te hebben was het Sylvia die vroeg of ze wel wist wat het betekende... nee dus
Die zijn wel besteed aan mijn liefquote:
1 laars loopt erg lastig hoor.....quote:Op donderdag 12 april 2007 21:12 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Laat het dan bij 1!! niet meer kopen
Ik zie mijn zoon al lopen morgen op school met een brander achter juf haar laarzen aan...quote:Op donderdag 12 april 2007 21:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké jongens, met z'n allen.
Je kunt nu een statement maken, hier op Fok. Er zijn ook pubers die hier lezen enzo..
Kom op, steek ze in de hens!!!
Doe het!!
![]()
SMS AMANDA NAAR 1010quote:Op donderdag 12 april 2007 21:10 schreef rebellious_angel het volgende:
wowwwwwwwwwwwwww, dit valt me zo mega mee van Amanda... top!!!!
dit betekent 1 sms voor jou voor de popi poll... of een kaartje!
Zoals de meeste vrouwen dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:13 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Amanda is d,r jasjes en de zielige beelden alweer kwijt hoor. Ze is druk met het ontwerpen.
Hoezo materialistisch!
wtf respect!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
SMS AMANDA NAAR 1010heeft ze wel verdiend
Idd. En ik vind Amanda een heel oprecht iemand. Ze mag van mij die Gouden fucking Kooi winnen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt niet uit weer iemand die besef heeft vanaf vanavond. Das belangrijk![]()
Nou, mag ook wel als je een jas van 800 euro inlevert.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:13 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Amanda is d,r jasjes en de zielige beelden alweer kwijt hoor. Ze is druk met het ontwerpen.
Hoezo materialistisch!
't Kan toch een beginnetje zijn naar echt/naar meer?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:15 schreef Marrije het volgende:
Het gaat Amanda alleen maar om wat anderen denken.
Amanda: Ik ben iemand die hier veel kaartjes krijgt van meiden en ik wil gewoon niet zo'n voorbeeld zijn dat ze denken dat ik zo ben.
Je hebt ook all stars? En fantastische neppers. Geen echt leer. Ik snap dat niet, ik ken ook iemand die vegetarier is ( speelt omdat hij geen vlees lust eigenlijk) en die heel stoer in een leren jasje looppt. Is beter voor het milieu zegt hij, hoeft hij niet ieder jaar een nieuwe jas, maar kan deze jas zijn leven lang mee.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe Braaajen er aan staat te rukken. Daar hebben ze meer van te lijden als van het vlokje as dat er op is gevallen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef RSie het volgende:
WTF??
hebben ze nu al die CD-spelers gesloopt??
dat zijn krengen die jarenlang meegaan in discotheken (kosten een flinke b erg euro's) en hun weten het weer binnen korte tijd te slopen!
als ik die apparaten had staan zou ik ze elke dag staan poetsen!!!
Nog niet misschien.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Ach, die slang is toch al dood en als ik ze niet koop doet een ander het wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké jongens, met z'n allen.
Je kunt nu een statement maken, hier op Fok. Er zijn ook pubers die hier lezen enzo..
Kom op, steek ze in de hens!!!
Doe het!!
![]()
Ik heb leren All Starsquote:Op donderdag 12 april 2007 21:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
Je hebt ook all stars? En fantastische neppers. Geen echt leer. Ik snap dat niet, ik ken ook iemand die vegetarier is ( speelt omdat hij geen vlees lust eigenlijk) en die heel stoer in een leren jasje looppt. Is beter voor het milieu zegt hij, hoeft hij niet ieder jaar een nieuwe jas, maar kan deze jas zijn leven lang mee.
Ik vraag me af.... is die mevrouw nou van de dierenbescherming? Dat manda die mevrouw zelf op haar spoor heeft gebracht?
Besef wel dat er dan no point of return is voor je....quote:Op donderdag 12 april 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
[sub]Vlissingen komt steeds dichterbij[/sub]
Vleermuizen ook maar die zijn wel beschermd. Daar gaat mijn geile masker.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:17 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Ach, die slang is toch al dood en als ik ze niet koop doet een ander het wel.![]()
Zijn toch rotbeesten![]()
![]()
Mijn mobiel sprong ineens uit mijn handen en heeft een zelfmoordpoging gedaan toen ik het in wou typen!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Ja nog ff... het stoppen met asociaal gedrag belonen... hoe Nederlands weerquote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Als ze meteen na het filmpje had geroepen: Dat wist ik niet! Ik wil die dingen nooit meer zien!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Vind je het gek als die fucking Brain elke keer de boel loopt te saboteren en Huub en Eric die apparaten binnenstebuiten keren om ze weer aan de praat te krijgen?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef RSie het volgende:
WTF??
hebben ze nu al die CD-spelers gesloopt??
dat zijn krengen die jarenlang meegaan in discotheken (kosten een flinke b erg euro's) en hun weten het weer binnen korte tijd te slopen!
als ik die apparaten had staan zou ik ze elke dag staan poetsen!!!
Vlissingen komt steeds dichterbijquote:
Hoe Paris Hiltonquote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Snollie wil graag een jas met Swarovski-steentjes.![]()
HUh? wat lul jij nou dom ? Het Star Trek forum is ergens andersquote:Op donderdag 12 april 2007 21:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
Je hebt ook all stars? En fantastische neppers. Geen echt leer. Ik snap dat niet, ik ken ook iemand die vegetarier is ( speelt omdat hij geen vlees lust eigenlijk) en die heel stoer in een leren jasje looppt. Is beter voor het milieu zegt hij, hoeft hij niet ieder jaar een nieuwe jas, maar kan deze jas zijn leven lang mee.
Maar moeten de bewoners nu ook hun schoenen inleveren? En alle leren onderdelen?
Ik vraag me af.... is die mevrouw nou van de dierenbescherming? Dat manda die mevrouw zelf op haar spoor heeft gebracht?
Het is te gek voor woorden dat ze hiervoor beloond wordt!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja nog ff... het stoppen met asociaal gedrag belonen... hoe Nederlands weer![]()
Weet je wat pas écht Nederlands is? Enthousiasme met een cynische sneer de kop indrukken....quote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja nog ff... het stoppen met asociaal gedrag belonen... hoe Nederlands weer![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Weet je wat pas écht Nederlands is? Enthousiasme met een cynische sneer de kop indrukken....
Ik sms voor niemand in DGK, en al helemaal NOOIT voor Amandaquote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
1 opmerking en al die qoutes meteen......quote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat krijgt ze dan? (ik kijk ff geen streams)quote:Op donderdag 12 april 2007 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is te gek voor woorden dat ze hiervoor beloond wordt!![]()
dat doet me meer pijn dan gezeik over zo'n jassiequote:Op donderdag 12 april 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe Braaajen er aan staat te rukken. Daar hebben ze meer van te lijden als van het vlokje as dat er op is gevallen.
Nou dat is een rede dat ze es een keer met haar domme neus op de feiten gepropt is !! Effect is er ...Ben blij vanavondquote:Op donderdag 12 april 2007 21:21 schreef Clank het volgende:
Amanda vond zeehondenbont al zo vreemd, omdat die grote zeehonden helemaal geen haar hebben![]()
Zelfs die van Amanda zien er klein uit in dat shirtquote:
Jij mist Scanmanquote:
Ze gaan gebruikt worden voor educatieve doeleinden dus dat vind ik wel goed.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef Liess het volgende:
ik snap het doel niet om die jassen nu mee te geven.
Nu zijn die beesten voor niets neer geknuppeld.
Het educatieve doel gemist?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef Liess het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Weet je wat pas écht Nederlands is? Enthousiasme met een cynische sneer de kop indrukken....
Ga jij dan eens even snel alle bontjassen die nog in winkels hangen opkopen, want anders zijn al die beesten voor niks neergeknuppeld!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef Liess het volgende:
Een speciaal voor haar ontworpen jas, en oneindig veel aandacht omdat mensen haar nu 'zielig' of 'sterk' vinden.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef kissa het volgende:
[..]
Wat krijgt ze dan? (ik kijk ff geen streams)
Ze is gewoon echt heel erg dom, best wel zielig. Als ze al weet niet wat educatie is, hoe beleeft zij gesprekken met de medebewoners dan: zou ze de helft niet begrijpen van wat ze zeggen?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef Ecila111 het volgende:
En weer breekt mijn hart als ik Amanda's reakties hoor..... dat kind is zo tekort gekomen, ik kan het haar niet kwalijk nemen ook al irriteert ze mij dikwijls.
Nee dank je, tijger staat me nietquote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
1 opmerking en al die qoutes meteen......![]()
wil jij nog een gebruikte tijgertanga kopen?
Er zijn grenzen hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef Liess het volgende:
Jaquote:
jajajajajaja....quote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef avonne het volgende:![]()
ik meende daarnet gelezen te hebben dat amanda zei "als ik het niet koopt, doet iemand anders het wel" en nu zegt ze dat het speciaal voor haar gemaakt is
Dus eigenlijk heeft ze zelf opdracht gegeven die beestjes te villen
Dank uquote:Op donderdag 12 april 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Een speciaal voor haar ontworpen jas, en oneindig veel aandacht omdat mensen haar nu 'zielig' of 'sterk' vinden.
Maakt niet uit...ik wil er 1 met diamantjes voor terug...quote:
Toen Amanda het jasje nog droeg was het niet voor niets??quote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef Liess het volgende:
Tanga op zich wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |