Precies, maar niks verbaast me meer van iemand die niet weet wat educatief betekent.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Een meisje van 19 dat niet weet hoe de beesten voor bont behandeld worden is ook behoorlijk dom hoor.
Zo is dat.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Een meisje van 19 dat niet weet hoe de beesten voor bont behandeld worden is ook behoorlijk dom hoor.
Hoe zal ik die doodmaken? Ze zullen toch wel een anus hebben?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan neem je lekker die vleermuizen...![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:00 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand al geopperd dat Nikky en Juicy net zo goed gevild kunnen worden?
Huub, al duizend keerquote:Op donderdag 12 april 2007 21:00 schreef avonne het volgende:
Wat weet dat kind nou eigenlijk wel?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Zo is dat.
Op geen enkele manier kan ze beweren dat ze er niets van wist.
Syl o.a.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:00 schreef avonne het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Zo is dat.
ik geloof daar ook geen reet vanquote:Op donderdag 12 april 2007 20:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Zo is dat.
Ze wilde het niet weten maar ze wist het wel. Dat kreeg ik op de lagere school al mee. Het bestaat gewoon niet dat ze dat niet wist.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Sylvia geeft het nu als voorbeeld...als iets overtuigend werkt bij Amanda dan is het dat wel. Beter dan dat gedram wat de anderen doenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:00 schreef avonne het volgende:
je ziet mentale groei...altijd een ontroerend momentquote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef demins het volgende:
Nou, ik krijg zomaar warme gevoelens voor Amanda, ze ontroert me een beetje...
Ik, en ik ben nog vegetariër ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef RSie het volgende:
ff discussie'tje aanzwengelen,.. hoeveel antibonters hier hebben leren schoenen?
Ja, syl troost haar lief. Stel je voor dat iemand jouw hondje staat dood te knuppelen en jij kunt niets doen. Als je wel wat doet dan krijg jij ook nog een knal. En dat iemand dat doet met jouw hondje om er een jásje van te maken.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef Sense het volgende:
Ik ben ook echt een watje...nu ze zo zit te sniffen en op internet naar sites over nertsen zit te kijken vind ik het weer zoooooooo zielig...
Lief dat Sylvia haar gaat troosten.
Vleermuizen zijn beschermde dierenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe zal ik die doodmaken? Ze zullen toch wel een anus hebben?
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:04 schreef Ecila111 het volgende:
Voor Syl ook een mooi ontworpen jasje gaarne..... Syl je bent een topwijf!!!!!
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wel goed van Sylvia dit.
Moederlijke warmte en wijsheid die Amanda nooit gekend heeft.
Wat dus eigenlijk erg triest is.....
dan heb jij wat mij betreft recht van spreken!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik, en ik ben nog vegetariër ook.
Ik voelde precies hetzelfdequote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wel goed van Sylvia dit.
Moederlijke warmte en wijsheid die Amanda nooit gekend heeft.
Wat dus eigenlijk erg triest is.....
Gaat die dát zeggen!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vleermuizen zijn beschermde dieren
het IS een klein kindquote:Op donderdag 12 april 2007 21:04 schreef blomst het volgende:
Net of praat sylvia tegen een klein kind
Recht van spreken? Ik ben vegetariër en tegen bont, maar heb wel leren schoenen. Vind het zelf wel raarquote:Op donderdag 12 april 2007 21:06 schreef RSie het volgende:
[..]
dan heb jij wat mij betreft recht van spreken!
(al vind ik het tegennatuurlijk om vegetarisch te zijn, maar dat is JOUW overtuiging!)
Maakt niet uit weer iemand die besef heeft vanaf vanavond. Das belangrijkquote:Op donderdag 12 april 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Snollie geeft haar jasjes mee, en snikt ter afscheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |