quote:Op donderdag 12 april 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
Geef die jassen af, dom wijf!
Haal adem en neemquote:Op donderdag 12 april 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
Ze moet even alleen zijn. Dat niemand dat begrijptquote:Op donderdag 12 april 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
En op die streams is Jaap een stuk slanker. Iedereen trouwens. het ziet er niet uit.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:47 schreef 2live het volgende:
[..]
thnxik werd er al gestoord van dat ik alleen jaap zag schransen
www.marktplaats.nl staat er vol mee....ze heeft zo weer een nieuwe..quote:Op donderdag 12 april 2007 20:50 schreef petraa het volgende:
Amanda gaat die jassen echt niet meegeven.
Als je van de paddo's afblijft is er nix aan de handquote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
Ik zie nu 2 vleermuizen in mijn tuin vliegen en vraag me af..wat zou ik daarvan kunnen maken?
2 geyle strikjes voor in je haar!quote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
Ik zie nu 2 vleermuizen in mijn tuin vliegen en vraag me af..wat zou ik daarvan kunnen maken?
Stringquote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
Soep?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
Een maskertje zoals Gaby heeftquote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
Hoort misschien bij de site waar ze op zit nuquote:Op donderdag 12 april 2007 20:54 schreef demins het volgende:
Amanda heeft wel verdacht snel een toepasselijk nummer gevonden....
Wie is dit, India. Arie?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:54 schreef demins het volgende:
Amanda heeft wel verdacht snel een toepasselijk nummer gevonden....
die zijn fugly.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
www.marktplaats.nl staat er vol mee....ze heeft zo weer een nieuwe..![]()
Een meisje van 19 dat niet weet hoe de beesten voor bont behandeld worden is ook behoorlijk dom hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:56 schreef grazygirl het volgende:
Vindt dit trouwens een "smerige"manier van actie voeren, tegen zo een jong meisje even met zoveel kijkers te gaan zeiken, (en dan zeg ik dit buiten mijn gevoel over amanda om)
hier heeft natas wel maat 38quote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef bbfakir het volgende:
[..]
En op die streams is Jaap een stuk slanker. Iedereen trouwens. het ziet er niet uit.
't Was maar een vraagje..... maar ik denk dat het India. Arie is. Iig iemand diie zeker géén bont draagt.quote:
Dan neem je lekker die vleermuizen...quote:Op donderdag 12 april 2007 20:56 schreef noekje het volgende:
[..]
die zijn fugly.![]()
Ik zag een nerts met schimmelsporen.
Arie is de dochter van Jules Deelder.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Een meisje van 19 dat niet weet hoe de beesten voor bont behandeld worden is ook behoorlijk dom hoor.
Nou zal tijd worden !!! Vewend krengquote:Op donderdag 12 april 2007 20:58 schreef avonne het volgende:
Amanda zit een beetje moeilijk deze dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |