Of ze gaat er volgende week uit én is haar bontjassen kwijtquote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef Judah het volgende:
Bah, Amanda gaat er dus volgende week niet uit. Nu zit er weer een ontwerpwedstrijd aan haar persoontje verbonden
Ik vind dat je het omdraait. Echt bont was er altijd al. Nu heb je een keuze, er is ook nepbont nu. Mevrouw legde zelf al uit dat de verkoop in Nederland heel laag is terwijl nepbont wel goed loopt volgens mij, aan alle capuchons te zien met nepbontkragen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het echt is of niet. Het gaat erom dat bont (nep of echt) andere mensen aanspoort om het ook te kopen omdat je er dan bij hoort of belangrijker bent dan andere mensen.
Als dat Status symbool van bont er niet is ( wat mede veroorzaakt word door nep bont) dan zijn er een stuk minder mensen die bont kopen en dan ook een stuk minder afgemaakte dieren voor de vacht.
[..]
thanks, het woord status symbool zocht ik
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:44 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Syl slaat weer eens de slijker op z,n kop
Uiterlijk en sexueel genot zijn 2 totaal verschillende dingen mijn lief.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
[quote]Op donderdag 12 april 2007 20:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Echt een lekker wijf. En vertrouw maar op de vakman![]()
![]()
![]()
[/quoteIk hoop dat je een grapje maakt. Vlissingen is dan '' far away''![]()
Edit Waarom doet die quote soms zo raar?. Kan ook aan mij liggen natuurlijk![]()
thnxquote:Op donderdag 12 april 2007 20:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html
werken prima!![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef Clank het volgende:
Onder druk gaat ze ze toch meegeven aan de mevroi![]()
Dat worden tranen met tuiten![]()
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bont is zeker niet goed te keuren, maar wat ze nu doen is twijfelachtig. Met 8 man sterk Amanda aanvallen is niet echt de juiste manier.
EDIT: Bang voor de challenge?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Uiterlijk en sexueel genot zijn 2 totaal verschillende dingen mijn lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |