Hij zit als gewoonlijk in redelijke mate intoxicated te zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat loopt Nicolaas al weer te lispelen![]()
Ja wol gemarteld in dequote:Op donderdag 12 april 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
Well done Marije!!
Nep bont geeft ook een verkeerd signaal af volgens Brian.
*zucht*
Toch wel lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij zit als gewoonlijk in redelijke mate intoxicated te zijn.
Erg tochquote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik Brain een beetje gelijk moet geven.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
Well done Marije!!
*zucht*
Hoe laat is die vandaag begonnen met drinken?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Heeft brain helemaal gelijk inquote:Op donderdag 12 april 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
Well done Marije!!
*zucht*
lulkoek, 99,9 % van de mensen die nepbont kopen zouden nooit echt bont kopen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:32 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Heeft brain helemaal gelijk in![]()
Nep bont kopen mensen die het zielig vinden van de dieren maar het wel mooi vinden. Hierdoor stimuleren ze andere mensen het mooi te vinden. (gebeurd altijd bij rages etc, je koopt omdat een ander het heeft). Gevolg is dat andere mensen ook bont kopen, al dan niet nep op echt...
Echt een lekker wijf. En vertrouw maar op de vakmanquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:33 schreef Katewalker het volgende:
Brian heeft toch ook een bontjas. Ik heb een groepsfoto gezien..in het begin van de gouden kooi waar Brian een lange bontjas draagt...
ff zoeken..
die heb ik 'm verder nooit zien dragenquote:
als er helemaal geen nep bont zou zijn waren er nog veel minder mensen die bont zouden kopenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:34 schreef mootie het volgende:
[..]
lulkoek, 99,9 % van de mensen die nepbont kopen zouden nooit echt bont kopen.
Kan ook nepbont zijn, ik kan dat niet zien.quote:
Nou Amanda en Brian 220 volt in hun reet !!!quote:
Wat een lulverhaal! Al die arme weefgetouwen en al die arme synthetische vezels, richt een clubje opquote:Op donderdag 12 april 2007 20:32 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Heeft brain helemaal gelijk in![]()
Nep bont kopen mensen die het zielig vinden van de dieren maar het wel mooi vinden. Hierdoor stimuleren ze andere mensen het mooi te vinden. (gebeurd altijd bij rages etc, je koopt omdat een ander het heeft). Gevolg is dat andere mensen ook bont kopen, al dan niet nep op echt...
maar Brian zegt dat nep net zo erg is als echt....quote:Op donderdag 12 april 2007 20:36 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
maar je weet niet of echt of nep is
mensen die echt bont kopen doen dat meestal niet omdat het met mode te maken heeft, maar zien het als statussymboolquote:Op donderdag 12 april 2007 20:36 schreef Ferdii het volgende:
[..]
als er helemaal geen nep bont zou zijn waren er nog veel minder mensen die bont zouden kopen
Gewoon omdat het niet "in" is en mooi word bevonden.
Huub en Natasia kunnen gewoon goed samen. In het spel zullen ze wel vijanden blijven.. maar ondertussen zijn ze wel vrienden geworden.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:35 schreef rooie3 het volgende:
Gadver wat zit huub weer te slijmen met Natas.
Ik denk wel dat het echt is hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:36 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
maar je weet niet of echt of nep is
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
[..]
maar Brian zegt dat nep net zo erg is als echt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |