Droge witte wijn graagquote:Op donderdag 12 april 2007 21:07 schreef FdW het volgende:
Amanda ook gelijk van de alcohol; geef mij maar een glaasje water met ijs.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:07 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Heel goed van Amanda maar die slangenschoenen moeten ook ingeleverd worden![]()
op elke lagere school is er wel iemand die er een spreekbeurt over geeft, en minstens 1 keer per week moet ze wel iets naar haar hoofd geslingerd hebben gekregen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef grazygirl het volgende:
dat kun jij niet weten want jij weet niet hoe ze het thuis heeft gehad en met welke normen en waarden ze is opgevoed, het is ook niet erg dat ze dit leert maar de manier waarop vindt ik gewoon niet helemaal kloppen. dit is puur om via media meer mensen aan te spreken maar dan hoef ik het er nog niet mee eens te zijn toch?
[..]
Maar dat is wél de manier dat Amanda ook begrijpt waar het over gaat.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:04 schreef blomst het volgende:
Net of praat sylvia tegen een klein kind
das wel enigzins hypocrietquote:Op donderdag 12 april 2007 21:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Recht van spreken? Ik ben vegetariër en tegen bont, maar heb wel leren schoenen. Vind het zelf wel raar![]()
maar in plastic schoenen krijg je zweetvoeten en dat is luchtverontreiniging, logisch tochquote:Op donderdag 12 april 2007 21:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Recht van spreken? Ik ben vegetariër en tegen bont, maar heb wel leren schoenen. Vind het zelf wel raar![]()
Heb ook slangelaarzenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:07 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Heel goed van Amanda maar die slangenschoenen moeten ook ingeleverd worden![]()
Pouilly fumee pour madamequote:
Ze worden gebruikt voor voorlichting op scholen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:09 schreef avonne het volgende:
[..]
op elke lagere school is er wel iemand die er een spreekbeurt over geeft, en minstens 1 keer per week moet ze wel iets naar haar hoofd geslingerd hebben gekregen.
Ik vind het prima dat kijkers / streamers de GK er op aanspreken en aandacht aan dit geven.
Dat Amanda daar slachtoffer van is... the price of fame.
Wat gaat die mevrouw trouwens met die jas doen?
Arme druifjes (sorry hoor)quote:
Laat het dan bij 1!! niet meer kopenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:10 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Heb ook slangelaarzen![]()
Ze hebben zo'n emotionele waarde![]()
Oké jongens, met z'n allen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:10 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Heb ook slangelaarzen![]()
Ze hebben zo'n emotionele waarde![]()
nou nou........ t was wel met hangen en wurgen, als het aan haar had gelegen had ze gewoon nee gezegd.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:10 schreef rebellious_angel het volgende:
wowwwwwwwwwwwwww, dit valt me zo mega mee van Amanda... top!!!!
dit betekent 1 sms voor jou voor de popi poll... of een kaartje!
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:09 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar dat is wél de manier dat Amanda ook begrijpt waar het over gaat.
Eerder deze avond werd er gesproken over dat de jassen voor educatieve doeleinden gebruikt zouden worden. Na al 10 keer het woord gehoord te hebben was het Sylvia die vroeg of ze wel wist wat het betekende... nee dus
Die zijn wel besteed aan mijn liefquote:
1 laars loopt erg lastig hoor.....quote:Op donderdag 12 april 2007 21:12 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Laat het dan bij 1!! niet meer kopen
Ik zie mijn zoon al lopen morgen op school met een brander achter juf haar laarzen aan...quote:Op donderdag 12 april 2007 21:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké jongens, met z'n allen.
Je kunt nu een statement maken, hier op Fok. Er zijn ook pubers die hier lezen enzo..
Kom op, steek ze in de hens!!!
Doe het!!
![]()
SMS AMANDA NAAR 1010quote:Op donderdag 12 april 2007 21:10 schreef rebellious_angel het volgende:
wowwwwwwwwwwwwww, dit valt me zo mega mee van Amanda... top!!!!
dit betekent 1 sms voor jou voor de popi poll... of een kaartje!
Zoals de meeste vrouwen dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:13 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Amanda is d,r jasjes en de zielige beelden alweer kwijt hoor. Ze is druk met het ontwerpen.
Hoezo materialistisch!
wtf respect!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
SMS AMANDA NAAR 1010heeft ze wel verdiend
Idd. En ik vind Amanda een heel oprecht iemand. Ze mag van mij die Gouden fucking Kooi winnen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt niet uit weer iemand die besef heeft vanaf vanavond. Das belangrijk![]()
Nou, mag ook wel als je een jas van 800 euro inlevert.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:13 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Amanda is d,r jasjes en de zielige beelden alweer kwijt hoor. Ze is druk met het ontwerpen.
Hoezo materialistisch!
't Kan toch een beginnetje zijn naar echt/naar meer?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:15 schreef Marrije het volgende:
Het gaat Amanda alleen maar om wat anderen denken.
Amanda: Ik ben iemand die hier veel kaartjes krijgt van meiden en ik wil gewoon niet zo'n voorbeeld zijn dat ze denken dat ik zo ben.
Je hebt ook all stars? En fantastische neppers. Geen echt leer. Ik snap dat niet, ik ken ook iemand die vegetarier is ( speelt omdat hij geen vlees lust eigenlijk) en die heel stoer in een leren jasje looppt. Is beter voor het milieu zegt hij, hoeft hij niet ieder jaar een nieuwe jas, maar kan deze jas zijn leven lang mee.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe Braaajen er aan staat te rukken. Daar hebben ze meer van te lijden als van het vlokje as dat er op is gevallen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef RSie het volgende:
WTF??
hebben ze nu al die CD-spelers gesloopt??
dat zijn krengen die jarenlang meegaan in discotheken (kosten een flinke b erg euro's) en hun weten het weer binnen korte tijd te slopen!
als ik die apparaten had staan zou ik ze elke dag staan poetsen!!!
Nog niet misschien.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Ach, die slang is toch al dood en als ik ze niet koop doet een ander het wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké jongens, met z'n allen.
Je kunt nu een statement maken, hier op Fok. Er zijn ook pubers die hier lezen enzo..
Kom op, steek ze in de hens!!!
Doe het!!
![]()
Ik heb leren All Starsquote:Op donderdag 12 april 2007 21:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
Je hebt ook all stars? En fantastische neppers. Geen echt leer. Ik snap dat niet, ik ken ook iemand die vegetarier is ( speelt omdat hij geen vlees lust eigenlijk) en die heel stoer in een leren jasje looppt. Is beter voor het milieu zegt hij, hoeft hij niet ieder jaar een nieuwe jas, maar kan deze jas zijn leven lang mee.
Ik vraag me af.... is die mevrouw nou van de dierenbescherming? Dat manda die mevrouw zelf op haar spoor heeft gebracht?
Besef wel dat er dan no point of return is voor je....quote:Op donderdag 12 april 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
[sub]Vlissingen komt steeds dichterbij[/sub]
Vleermuizen ook maar die zijn wel beschermd. Daar gaat mijn geile masker.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:17 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Ach, die slang is toch al dood en als ik ze niet koop doet een ander het wel.![]()
Zijn toch rotbeesten![]()
![]()
Mijn mobiel sprong ineens uit mijn handen en heeft een zelfmoordpoging gedaan toen ik het in wou typen!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |