Ja nog ff... het stoppen met asociaal gedrag belonen... hoe Nederlands weerquote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
SMS AMANDA NAAR 1010heeft ze wel verdiend
Als ze meteen na het filmpje had geroepen: Dat wist ik niet! Ik wil die dingen nooit meer zien!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Vind je het gek als die fucking Brain elke keer de boel loopt te saboteren en Huub en Eric die apparaten binnenstebuiten keren om ze weer aan de praat te krijgen?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef RSie het volgende:
WTF??
hebben ze nu al die CD-spelers gesloopt??
dat zijn krengen die jarenlang meegaan in discotheken (kosten een flinke b erg euro's) en hun weten het weer binnen korte tijd te slopen!
als ik die apparaten had staan zou ik ze elke dag staan poetsen!!!
Vlissingen komt steeds dichterbijquote:
Hoe Paris Hiltonquote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Snollie wil graag een jas met Swarovski-steentjes.![]()
HUh? wat lul jij nou dom ? Het Star Trek forum is ergens andersquote:Op donderdag 12 april 2007 21:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
Je hebt ook all stars? En fantastische neppers. Geen echt leer. Ik snap dat niet, ik ken ook iemand die vegetarier is ( speelt omdat hij geen vlees lust eigenlijk) en die heel stoer in een leren jasje looppt. Is beter voor het milieu zegt hij, hoeft hij niet ieder jaar een nieuwe jas, maar kan deze jas zijn leven lang mee.
Maar moeten de bewoners nu ook hun schoenen inleveren? En alle leren onderdelen?
Ik vraag me af.... is die mevrouw nou van de dierenbescherming? Dat manda die mevrouw zelf op haar spoor heeft gebracht?
Het is te gek voor woorden dat ze hiervoor beloond wordt!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja nog ff... het stoppen met asociaal gedrag belonen... hoe Nederlands weer![]()
Weet je wat pas écht Nederlands is? Enthousiasme met een cynische sneer de kop indrukken....quote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja nog ff... het stoppen met asociaal gedrag belonen... hoe Nederlands weer![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Weet je wat pas écht Nederlands is? Enthousiasme met een cynische sneer de kop indrukken....
Ik sms voor niemand in DGK, en al helemaal NOOIT voor Amandaquote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
1 opmerking en al die qoutes meteen......quote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat krijgt ze dan? (ik kijk ff geen streams)quote:Op donderdag 12 april 2007 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is te gek voor woorden dat ze hiervoor beloond wordt!![]()
dat doet me meer pijn dan gezeik over zo'n jassiequote:Op donderdag 12 april 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe Braaajen er aan staat te rukken. Daar hebben ze meer van te lijden als van het vlokje as dat er op is gevallen.
Nou dat is een rede dat ze es een keer met haar domme neus op de feiten gepropt is !! Effect is er ...Ben blij vanavondquote:Op donderdag 12 april 2007 21:21 schreef Clank het volgende:
Amanda vond zeehondenbont al zo vreemd, omdat die grote zeehonden helemaal geen haar hebben![]()
Zelfs die van Amanda zien er klein uit in dat shirtquote:
Jij mist Scanmanquote:
Ze gaan gebruikt worden voor educatieve doeleinden dus dat vind ik wel goed.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef Liess het volgende:
ik snap het doel niet om die jassen nu mee te geven.
Nu zijn die beesten voor niets neer geknuppeld.
Het educatieve doel gemist?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef Liess het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Weet je wat pas écht Nederlands is? Enthousiasme met een cynische sneer de kop indrukken....
Ga jij dan eens even snel alle bontjassen die nog in winkels hangen opkopen, want anders zijn al die beesten voor niks neergeknuppeld!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef Liess het volgende:
Een speciaal voor haar ontworpen jas, en oneindig veel aandacht omdat mensen haar nu 'zielig' of 'sterk' vinden.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef kissa het volgende:
[..]
Wat krijgt ze dan? (ik kijk ff geen streams)
Ze is gewoon echt heel erg dom, best wel zielig. Als ze al weet niet wat educatie is, hoe beleeft zij gesprekken met de medebewoners dan: zou ze de helft niet begrijpen van wat ze zeggen?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef Ecila111 het volgende:
En weer breekt mijn hart als ik Amanda's reakties hoor..... dat kind is zo tekort gekomen, ik kan het haar niet kwalijk nemen ook al irriteert ze mij dikwijls.
Nee dank je, tijger staat me nietquote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
1 opmerking en al die qoutes meteen......![]()
wil jij nog een gebruikte tijgertanga kopen?
Er zijn grenzen hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef Liess het volgende:
Jaquote:
jajajajajaja....quote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef avonne het volgende:![]()
ik meende daarnet gelezen te hebben dat amanda zei "als ik het niet koopt, doet iemand anders het wel" en nu zegt ze dat het speciaal voor haar gemaakt is
Dus eigenlijk heeft ze zelf opdracht gegeven die beestjes te villen
Dank uquote:Op donderdag 12 april 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Een speciaal voor haar ontworpen jas, en oneindig veel aandacht omdat mensen haar nu 'zielig' of 'sterk' vinden.
Maakt niet uit...ik wil er 1 met diamantjes voor terug...quote:
Toen Amanda het jasje nog droeg was het niet voor niets??quote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef Liess het volgende:
Tanga op zich wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |