Morgen (hopelijk). Tattoo per ongeluk met verkeerde naald gezetquote:Op donderdag 12 april 2007 20:54 schreef peaceman het volgende:
Wanneer komt het zalige bericht dat Marilyn Manson afgezegd heeft?
Er zijn genoeg campings in de buurt.. Ik heb de reservering niet gemaakt, dus geen idee op welke camping we staan. Eentje in Heerlen geloof ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:15 schreef DirkDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat wij hetzelfde doen. Ben echter nog niet op zoek geweest naar campings. Op welke camping verblijven jullie en Is er nog plaats voor een aantal mensen op jullie camping?
denk binnen een weekje of 2quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:50 schreef Frenkel het volgende:
Wanneer wordt het blokkenschema 'officieel' bekend gemaakt (dus via de pinkpopsite) ?
kijk toch eens wat er wel staat en niet alleen wat er niet staat...quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:35 schreef maniack28 het volgende:
Wel zonde dat de volgende bands niet geboekt zijn.. Mad Caddies lijkt me toch een feestjeMaar goed, niet op PP dus
28/05 Mad Caddies - Melkweg ( Mad Caddies)
31/05 From autumn to ashes - Muziekcentrum Nijdrop ( From autumn to ashes)
bij 1 van de vele Brand standsquote:
En dan moet je 2 verschillende kaarten kopenquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:16 schreef Markeerstift het volgende:
ik ben erbij! Op maandag dan..
Ik ga in ieder geval voor de Arctic Monkeys, de rest is allemaal erg mooi meegenomen..
Eigenlijk wilde ik ook wel op zondag komen(dus zondag en maandag) maar dat wilde mn zus niet
Nope, ze zullen in de morgen/middag spelen...quote:Op maandag 16 april 2007 18:16 schreef diertjuh het volgende:
Grote kans dat ik dit jaar aanwezig zal zijn op de maandag. Met een overnachting![]()
Hopelijk wordt 30 seconds to mars in de avond gepland. Dan kan ik die ook ff meepakken.![]()
Verdoriequote:Op maandag 16 april 2007 18:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nope, ze zullen in de morgen/middag spelen...
Ze zullen de 3FM tent wel openen op maandagquote:Op maandag 16 april 2007 18:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Verdorie. Naja laat in de middag mag ook
Het schiet lekker op zoquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:27 schreef peaceman het volgende:
Smeets zei vandaag op de radio dat er rond de 40.000 kaarten verkocht zijn..
ja gister bij DWDD ook, als het zo door gaat is het volle bakquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:27 schreef peaceman het volgende:
Smeets zei vandaag op de radio dat er rond de 40.000 kaarten verkocht zijn..
Dat is te vroeg voor mij.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze zullen de 3FM tent wel openen op maandag
Dus rond 12 uur.
ze openen niet de 3FM TENT, wel de 3FM STAGE, en wel om 11.45:quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze zullen de 3FM tent wel openen op maandag
Dus rond 12 uur.
Ahjoh dat bedoel ikquote:Op donderdag 19 april 2007 16:40 schreef punkr1 het volgende:
[..]
ze openen niet de 3FM TENT, wel de 3FM STAGE, en wel om 11.45:
http://www.triplesites.com/upload/timetable_pinkpop07.html
Ik zit nog te twijfelen, ik wil wel graag naar MP maar ook weer naar Ilse deLange (ook een aantal keren ontmoet hier en daar).quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:52 schreef Goover het volgende:
Gister avond Maximo Park gezienDaar ga ik met pinksteren ook zeker even langs
Ilse VS MP .. ik zou het wel weten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:24 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen, ik wil wel graag naar MP maar ook weer naar Ilse deLange (ook een aantal keren ontmoet hier en daar).
Gewoon de pp camping?quote:Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zit eens te kijken voor hotels daar in de buurt, en heb http://www.hotel-belair.nl/?pid=main/view&cat=11 gevonden als goedkoopste, maar die is nog duur. Heeft iemand geen goedkopere ideeën of jeugdherberg of zo?
Niet iedereen voelt zich confortabel op een camping, dat kan de ervaring voor sommige flink verpesten. Maar ik heb het er altijd wel naar mijn zinquote:Op zondag 22 april 2007 21:43 schreef IndyROKR het volgende:
Waarom willen sommige hotels. Die sfeer op die campings lijkt me gezellig en je komt daar toch ook voor het feest.
Ohquote:Op maandag 23 april 2007 12:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb m'n kaartje
Ja, iets beters kon ik niet verzinnen. Daarbij is zo'n post in combinatie met mijn username, wel opmerkelijk. Het is voor mij het tiende kaartje pluis het feit dat ik als oldbie wel erg laat mijn kaartje koop.quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 13:24 schreef Frenkel het volgende:
Wij ga dit jaar alleen de zondag, maar we willen eigenlijk toch wel pas maandag naar huis rijden, weet iemand welke camping (afgezien van de pinkpop camping) het dichtbijzijnst bij Pinkpop is?
Ik weet niet wat er in Kerkrade en Heerlen nog qua campings ligt. Het zal er niet dichter in de buurt zijn denk ik... Bousberg is nog wel te doen denk ik.quote:Campings in landgraaf
Boerderijcamping en ijsboerderij Hoeve Dörenberg
Groenstergracht 10
6374 KA Landgraaf
Tel. 045-5312579
Fax. 045-5322396
Meer info: www.hoevedorenberg.nl.nl
Camping de Watertoren
Kerkveldweg 1
6374 LE Landgraaf
Tel. 045-5321747
Fax. 045-5330193
Meer info: www.campingdewatertoren.nl.nl
Groepsaccomodatie
Groepsaccomodatie De Poort van Gravenrode
Dr. Calsstraat 100
6373 TA Landgraaf
Tel. 045-5331086
Fax. 045-5310848
Meer info: www.depoortvangravenrode.nl.nl
Moet je ff in de FAQ op de pp-site kijken. Daar staat er wat over. Ik dacht dat het 1 sixpack of petfles per persoon mocht zijn. Op het festivalterrein mag je geen eigen consumpties meenemen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:29 schreef Me_Wesley het volgende:
In hoeverre wordt er eigenlijk moeilijk gedaan over het meenemen van blikjes anar de camping? Als ik met 2 vrienden elk met 2 sixpacks aan kom lopen, wordt dan dan geweigerd of niet?
En hoe zit het met de prijzen op het festival en de camping (eten en drinken?)
Gewoon vrijdagnacht alles opzuupenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:50 schreef Siegfried het volgende:
Er is een max aantal blikjes per persoon vastgesteld. De ene portier is er wat stricter op dan de ander. Maar de kans bestaat dat het weggegooid wordt als je meer meeneemt.
Jij welquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gewoon vrijdagnacht alles opzuupen
Jij ookquote:
Nou jij bent er toch ook wel vrijdag?quote:
Ik mag niet op de campingquote:Op zondag 22 april 2007 21:43 schreef IndyROKR het volgende:
Waarom willen sommige hotels. Die sfeer op die campings lijkt me gezellig en je komt daar toch ook voor het feest.
quote:
Ja maar anders krijg ik zo'n cola buikquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou jij bent er toch ook wel vrijdag?
Bart, alsjeblieft, help me. Mijn ouders denken dat er op Pinkpop allemaal mensen rondlopen met pillen en dat ze dat aan je gaan dealen (áls dat al zo was, hoezo heb ik daar last van in mijn tentquote:
Ik heb nog wel coke voor je!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Bart, alsjeblieft, help me. Mijn ouders denken dat er op Pinkpop allemaal mensen rondlopen met pillen en dat ze dat aan je gaan dealen (áls dat al zo was, hoezo heb ik daar last van in mijn tent)
Hmm, naja dan neem je een witje van ons!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:14 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja maar anders krijg ik zo'n cola buik![]()
Achterlijke ouderwetse kutouders wat ik je brom.quote:
Behoorlijk, beetje hypocriet trouwens. Wel naar een festival en niet mogen kamperen. Da's net zoiets als een vriendin hebben maar die vervolgens niet neuken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Achterlijke ouderwetse kutouders wat ik je brom.
Jongeeeeeeeee, je gaf me niet voor niks een cola op de persconferentiequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, naja dan neem je een witje van ons!
Ohja, persconferentie. Dat is lang terugquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:19 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jongeeeeeeeee, je gaf me niet voor niks een cola op de persconferentie
Pffff naja zeg, dat valt toch wel mee!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja, persconferentie. Dat is lang terug
Wanneer was het?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Pffff naja zeg, dat valt toch wel mee!
Ik kijk ook erg uit naar The Kooks!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:38 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb ook kaartjes gekocht, ga met me een aantal goeie vrienden en heb er veel zin in
BTW zie ik er erg naar uit om The Kooks een x te zien. Lijkt me geweldig![]()
Dan mag je vroeg naar de tent toe. Tijdens Lowlands was de tent ver voordat ze gingen beginnen overladen vol.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik kijk ook erg uit naar The Kooks!. Is een van de bands op PP die ik nog niet live heb gezien.
Gewoon, paar min nadat het optreden wat daarvoor speelde afgelopen isquote:Op donderdag 26 april 2007 09:58 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dan mag je vroeg naar de tent toe. Tijdens Lowlands was de tent ver voordat ze gingen beginnen overladen vol.
True maar het album is gewoon erg goed. Ze hebben goede nummers.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is de fuss eigenlijk. Over 3 jaar hoor je niks meer van The Kooks. En ja, je mag me aan deze uitspraak herinneren!
Wat maakt dat nou uit, ik het NU leuk vind, dan wil ik het NU zienquote:Op donderdag 26 april 2007 11:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is de fuss eigenlijk. Over 3 jaar hoor je niks meer van The Kooks. En ja, je mag me aan deze uitspraak herinneren!
Trust me, de sfeer in het hotel is ook meer dan aangenaam. En denk daar een bed, een eigen badkamer en een ontbijtje bij, tel uit je winst.quote:Op zondag 22 april 2007 21:43 schreef IndyROKR het volgende:
* Goover hoopt mee (en koopt alvast zonnebrandcremequote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:43 schreef super-muffin het volgende:
Ik hoop dat het weer zo lekker blijft.
Nah nu wordt het ff klote weer, en met pinkpop weer droogquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:26 schreef VisStick het volgende:
Ik hoop het ook, maar na mooi weer komt klote weer en dat zou wel eens precies tijdens pinkpop kunnen zijn. Ik koop alvast een poncho
Je mag per persoon 12 blikken mee naar binnen nemen, maar ik had vorig jaar een koelbox met een tree(24 blikjes) halve liter jupiler blikjes bij mij en daar zeiden ze niks over... Dus ben maar niet bang ze nemen het je echt niet af en als ze het wel doen?? er is genoeg bier te koop op de camping en weet van vorig jaar dat op camping B genoeg drank te koop is voor een relatief lage prijs!!!.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:29 schreef Me_Wesley het volgende:
In hoeverre wordt er eigenlijk moeilijk gedaan over het meenemen van blikjes anar de camping? Als ik met 2 vrienden elk met 2 sixpacks aan kom lopen, wordt dan dan geweigerd of niet?
En hoe zit het met de prijzen op het festival en de camping (eten en drinken?)
Doe je goed!quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:30 schreef superheist het volgende:
De Brand quiz is weer begonnen.. zo vorig jaar ook m'n kaartje gewonnen, sta 10e
Ik ook vorig jaarquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:30 schreef superheist het volgende:
De Brand quiz is weer begonnen.. zo vorig jaar ook m'n kaartje gewonnen, sta 10e
Haha als je paar email adressen hebt kan je zo vaak meedoen als je wil, en krijg je steeds dezelfde vragen win je nog eens watquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:59 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ook vorig jaar
Stond net eerste, maar inmiddels alweer 3e
Johquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:01 schreef DuDe123 het volgende:
[..]
Haha als je paar email adressen hebt kan je zo vaak meedoen als je wil, en krijg je steeds dezelfde vragen win je nog eens wat
Geen zin meer??quote:Op maandag 7 mei 2007 09:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zou eerst ook gaan. Maar ik heb geen zin meer.
Hoezo?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zou eerst ook gaan. Maar ik heb geen zin meer.
de laatste keer met pinksteren ???quote:Tijdens Pinkpop 2007 - de 38e Pinkpop, de dertigste waarvoor Cor van Wees de poster ontwerpt, de twintigste Pinkpop in Landgraaf en de laatste die vast tijdens het pinksterweekeinde wordt gehouden - verschijnt bij het Mooi Limburgs Boekenfonds het boek DE WERELD VAN PINKPOP.
Dat is toch al lang bekendquote:Op maandag 7 mei 2007 22:21 schreef NatasTriplesix het volgende:
ik lees dit op de pinkpopsite
[..]
de laatste keer met pinksteren ???
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:27 schreef horned_reaper het volgende:
jullie kunnen evanescence wel vergeten ben ik bang, ze zijn vandaag uit elkaar gegaan las ik net![]()
Nee joh. Twee leden zijn gekicked, maar (helaas) gaat de tour gewoon doorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:27 schreef horned_reaper het volgende:
jullie kunnen evanescence wel vergeten ben ik bang, ze zijn vandaag uit elkaar gegaan las ik net![]()
quote:STATEMENT FROM AMY LEE
Evanescence is alive and well. John and Rocky were in Evanescence for four years and we shared some great times together playing live, but they were ready to move on and so we have parted ways. Evanescence is something I have loved and nurtured since I was fourteen, and I will continue to protect and fight for it as I always have. Terry, Tim and I are very excited to play live with some amazing new musicians and we will rock harder than ever. Stay tuned for more news on that front. And don't worry about the tour, guys. Nothing will be cancelled and we will see you soon!
hoe kan de tour doorgaan als er nog maar 1 persoon over is ? :Squote:Bron: MetMichiel
Amy Lee is het enige bandlid dat nog onderdeel uitmaakt van Evanescence. De zangeres ontsloeg vorige week haar gitarist John Le Compt, waarna drummer Rocky Gray er ook mee besloot te stoppen.
De reden voor het ontslag van de gitarist is ook voor hemzelf niet duidelijk. Doordat bassist Ben Moody jaren geleden al uit de band stapte blijft Amy Lee nu alleen over.
Of en hoe de band nog blijft bestaan is onduidelijk. Evanescence zou nog met Korns 'Family Values'-tour meegaan.
Just milking the cow, botherquote:Op dinsdag 8 mei 2007 03:37 schreef Siegfried het volgende:
Alleen Amy Lee is over van de originele bezetting ja, maar ze hebben gewoon nog een complete band. En uit het bericht dat ik hierboven plaatste maak ik op dat de vervangers al klaar stonden
Die tour gaat (helaas) dus gewoon door..
opzich is 3 dagen crap leven best goed te doen hoor! ik leef nu al 10 weken crap in thailand en ook dat is uit te houdenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:21 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Trust me, de sfeer in het hotel is ook meer dan aangenaam. En denk daar een bed, een eigen badkamer en een ontbijtje bij, tel uit je winst.
dat weet ik wel, heb dat ook 10 jaar op lowlands gedaan, en een aantal keer op Pinkpop, maar neemt niet weg dat je voor de sfeer echt niet op de camping hoeft te staanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:56 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
opzich is 3 dagen crap leven best goed te doen hoor! ik leef nu al 10 weken crap in thailand en ook dat is uit te houden
YEAH mijn kaartje is ook binnen!! kheb er zin in!
Ik zie net dat ik de volgende ochtend een tentamen engels heb.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:22 schreef Toad het volgende:
En ik ga ook alleen maandag:
Boeiend, Engels is makkelijk, en dan leer je toch gewoon het weekend ervoor..quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik de volgende ochtend een tentamen engels heb.
Ja, het ging me meer om de tijd. 's Avonds laat thuis, 's ochtends weer vroeg op. Maar ik ga gewoon hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Boeiend, Engels is makkelijk, en dan leer je toch gewoon het weekend ervoor..
Mja, lukt best hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:03 schreef Goover het volgende:
Toen ik de 1e keer naar Pinkpop ging was de voorwaarde van mijn ouders dat ik dinsdag gewoon weer op school moest zijn. Toen was ik het hele weekend op pinkpop, maandag rond 4 uur thuis en dinsdag weer om 7 uur op. Het is me wel gelukt
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Hopen dat het zo blijft, heerlijk in het zonnetje daarzo!
Zonnebrand heb ik al niet meer nodig, dankzij Turkijke
Apart. Ze baseren zich op gegevens van weeronline, maar weeronline heeft zelf geen 'ns een 14 dagen verwachting.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:49 schreef superheist het volgende:
Dit ziet er wel goed uithttp://www.zoover.nl/nederland/limburg/landgraaf/weer
Of 3 dagenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Misschien toch een dagje.Maar ik kan niet kiezen, zondag of maandag.
Wat is het?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:01 schreef super-muffin het volgende:
Vanmiddag heb ik het LiveXS boekje gehaald bij de FRS. Ziet er goed uit. Altijd leuk
Ben alleen die van vorig jaar kwijt.
www.livexsdigitaal.nlquote:
Te gek man!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:54 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja dat dus.Fuck it.
Ik ga gewoon wel.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:54 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja dat dus.Fuck it.
Ik ga gewoon wel.
Daar heb ik onlangs een topic over zien voorbijkomen.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:27 schreef Rammstino het volgende:
Komt er ook een FOK! meeting op pinkpop?
Wat is trouwens verstandig mbt aankomsttijd? Het parkeerterrein gaat open om 7:00, de camping om 12:00.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:52 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga denk ik met de auto, helaas pas op zaterdag ochtend
Lopend of afgezet door ons paquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:47 schreef Me_Wesley het volgende:
Hoe gaan jullie eigenlijk naar Pinkpop toe?
Trein, auto, fiets, lopend?
Ik kom heerlijk met wat vrienden aangeboekt vanuit Delft! Lekker muziekie aan, alvast in de stemming komen!
En dat weer mag wel wat gaan verbeteren
Camping A gaat ieder jaar NIET om 12:00 open, hoe hard ze dat ook overal roepen. Ik weet niet precies meer hoe laat het vorig jaar was. Maar rond een uur of 7 is hij meestal wel open volgens mij.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wat is trouwens verstandig mbt aankomsttijd? Het parkeerterrein gaat open om 7:00, de camping om 12:00.
Gewoon zo vroeg mogelijk komen?
Het is wellicht verstandig om via Koningsbosch en Brunssum richting Landgraaf te rijden en de A2 en de A76 te vermijden...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:23 schreef Me_Wesley het volgende:
En het parkeerterrein?
Nouja, ik zorg gewoon dat we er om 6 uur zijn, dan moet het goedkomen
Of staat er dan al een rij van landgraaf tot eindhoven?
Idd, N276/N299 volg je dan, bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het is wellicht verstandig om via Koningsbosch en Brunssum richting Landgraaf te rijden en de A2 en de A76 te vermijden...Kom je wellicht langs dodenweg N299 waar vorige week nog 3 doden zijn gevallen
![]()
Mwoaaah..quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Camping gaat officieel om 12:00 open....
Zo vroeg moegelijk komen is slim!
En dan? WIldkamperen? Nachtje doorhalen?quote:
Toevallig, ik kom ook uit Delftquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:47 schreef Me_Wesley het volgende:
Hoe gaan jullie eigenlijk naar Pinkpop toe?
Trein, auto, fiets, lopend?
Ik kom heerlijk met wat vrienden aangeboekt vanuit Delft! Lekker muziekie aan, alvast in de stemming komen!
En dat weer mag wel wat gaan verbeteren
Of je pakt een hotel voor de vrijdagnachtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nachtje met z'n alleen voor de camping liggen. Muziekje aan, bier tanken en dan lam naar binnen zaterdagochtend
Ja daarom..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:27 schreef super-muffin het volgende:
Maar daar mag je niet op als je een dag kaart hebt. Behalve van maandag op dinsdag nacht.
Nog een dagje Maastrichtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:00 schreef Frenkel het volgende:
Wat is de dichtbijnste 'slaapplek' ? (camping / hotel/ motel)
Wij gaan alleen de zondag, maar hebben geen zin om avonds nog naar huis te rijden..
iemand een idee??
ik ben al bezig voor in de autoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:19 schreef Afunados het volgende:
[..]
Nog een dagje Maastricht![]()
Zojuist overigens mijn Pinkpop playlist gemaakt voor de rest v/d week![]()
Ik heb hier al een paar mp3-cdtjes, de rest wordt door mijn maten verzorgdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ben al bezig voor in de auto![]()
Goede tent iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:30 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb deze tent gekocht: http://www.perrysport.nl/(...)nten/perry/zoek_yes/
Lijkt me een prima ding om met me dronken kop in te liggen.
Depends on welke campingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:41 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hoelang is het lopen dan vanaf de campings?![]()
Je ging toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Hohhhh! Ik ga trouwens niet in een tent.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:07 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Vrijdag wordt het 26 gradenDat gaat de goede kant op
![]()
![]()
Weer zo warm als vorig jaarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:46 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Het wordt gewoon hardstikke lekker weer.
quote:
Euhm?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:34 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik vroeg me af of iemand weet wanneer de laatste 2 bands bekend worden gemaakt?
Dat er nog 2 bands bevestigd moeten worden?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:45 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik heb op meerdere sites gelezen dat het zo is namelijk..
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:34 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik vroeg me af of iemand weet wanneer de laatste 2 bands bekend worden gemaakt?
Geef toe, het is een tikkeltje dom.quote:
Ruim op tijd. heb nog 6 dagenquote:
Op het Graz forum staan wat foto's van afgelopen vrijdagquote:Op zondag 20 mei 2007 21:02 schreef Leonos het volgende:
Foto's van het opbouwen?
Nog niet, zit er wel dik in dat dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:30 schreef Ziewoarut het volgende:
Is het al uitverkocht? Moet morgen nog een kaartje gaan halen!
Niets.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:39 schreef JackHerrer het volgende:
Wat is er eigenlijk 's nachts te doen op PP?
Feesttenten op Camping A & B, veel bier en gezellige mensenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:39 schreef JackHerrer het volgende:
Ben je trouwens via festivalsite uitgenodigd? Of is de accreditatie geweigerd?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:50 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Feesttenten op Camping A & B, veel bier en gezellige mensen![]()
Festivalterrein of camping?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:03 schreef kreuk050 het volgende:
Hey.
Wil er iemand(en) foto's plaatsen van het terrein van voorgaande jaren? Heb namelijk geen idee waar ik terecht ga komen.
TNX
Geen accreditatiequote:Op zondag 20 mei 2007 21:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben je trouwens via festivalsite uitgenodigd? Of is de accreditatie geweigerd?
Vorig jaar was er een grote feesttent op camping B, goede muziek & gezellig. Geen idee over de andere campings..quote:Op zondag 20 mei 2007 21:39 schreef JackHerrer het volgende:
quote:Naast de gebruikelijke feesttent op camping B, kent Pinkpop dit jaar ook twee feestgelegenheden op camping A: De danshal en een Duracell danstent.
WTF in Belgie zou het 30 graden worden en Genk/Bree ligt niet zo ver wegquote:Op maandag 21 mei 2007 00:30 schreef Afunados het volgende:
[..]
NOS TT: 16-22 graden, kans op zon: 20, kans op neerslag: 60![]()
zegt het KNMIquote:Lange termijn, zaterdag 26 mei 2007 tot en met dinsdag 29 mei 2007.
Onzeker. Een bijna gelijke kans op meest droog en relatief zacht weer, dan wel op een wisselvalliger en wat koeler weerbeeld.
quote:zaterdag:
camping A: Dj’s De Gemene Mixmeesters
camping B: Dj’s Jansen & Janssen
zondag:
camping A: Dj’s Dab & L-Ende
camping B: Dj’s (Mad) Ed & Arnold
Zijn nu iets van 55.000 verkocht volgens mij en ze gaan er meestal vanuit dat het uitverkoopt als er 1-2 weken van tevoren meer dan 50.000 kaarten zijn verkocht...quote:Op maandag 21 mei 2007 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
hoeveel bezoekers ?
ik hoop niet zo veel
Was kut vorig jaar
kwatier wachten voor wat zuipen
Kwartier wachten? Vorig jaar max 1 min wachten. Je moet alleen niet naar de dichtsbijzijnde biertent lopen, daar staan alle Lemmings te wachten op bier. 100m verder: geen wachttijdquote:Op maandag 21 mei 2007 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
hoeveel bezoekers ?
ik hoop niet zo veel
Was kut vorig jaar
kwatier wachten voor wat zuipen
Kijk dat is mooi nieuwsquote:Op maandag 21 mei 2007 01:46 schreef Siegfried het volgende:
Campingprogramma (ovb)
zaterdag:
camping A: Dj’s De Gemene Mixmeesters
En dat is ook mooi nieuws!quote:Op maandag 21 mei 2007 09:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Kwartier wachten? Vorig jaar max 1 min wachten. Je moet alleen niet naar de dichtsbijzijnde biertent lopen, daar staan alle Lemmings te wachten op bier. 100m verder: geen wachttijd.
Inderdaad, duizenden mensen die genieten van (alternatieve/pop/rock/dance) muziek, wat is daar nou aan?quote:
Dank voor u bijdrage, en nu weer terug naar je gabberholquote:Op maandag 21 mei 2007 18:34 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Inderdaad, duizenden mensen die genieten van (alternatieve/pop/rock/dance) muziek, wat is daar nou aan?
![]()
Kijk eens in z'n postgeschiedenisquote:Op maandag 21 mei 2007 19:06 schreef Arid het volgende:
[..]
Dank voor u bijdrage, en nu weer terug naar je gabberhol![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |