Doe je goed!quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:30 schreef superheist het volgende:
De Brand quiz is weer begonnen.. zo vorig jaar ook m'n kaartje gewonnen, sta 10e
Ik ook vorig jaarquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:30 schreef superheist het volgende:
De Brand quiz is weer begonnen.. zo vorig jaar ook m'n kaartje gewonnen, sta 10e
Haha als je paar email adressen hebt kan je zo vaak meedoen als je wil, en krijg je steeds dezelfde vragen win je nog eens watquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:59 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ook vorig jaar
Stond net eerste, maar inmiddels alweer 3e
Johquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:01 schreef DuDe123 het volgende:
[..]
Haha als je paar email adressen hebt kan je zo vaak meedoen als je wil, en krijg je steeds dezelfde vragen win je nog eens wat
Geen zin meer??quote:Op maandag 7 mei 2007 09:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zou eerst ook gaan. Maar ik heb geen zin meer.
Hoezo?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zou eerst ook gaan. Maar ik heb geen zin meer.
de laatste keer met pinksteren ???quote:Tijdens Pinkpop 2007 - de 38e Pinkpop, de dertigste waarvoor Cor van Wees de poster ontwerpt, de twintigste Pinkpop in Landgraaf en de laatste die vast tijdens het pinksterweekeinde wordt gehouden - verschijnt bij het Mooi Limburgs Boekenfonds het boek DE WERELD VAN PINKPOP.
Dat is toch al lang bekendquote:Op maandag 7 mei 2007 22:21 schreef NatasTriplesix het volgende:
ik lees dit op de pinkpopsite
[..]
de laatste keer met pinksteren ???
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:27 schreef horned_reaper het volgende:
jullie kunnen evanescence wel vergeten ben ik bang, ze zijn vandaag uit elkaar gegaan las ik net![]()
Nee joh. Twee leden zijn gekicked, maar (helaas) gaat de tour gewoon doorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:27 schreef horned_reaper het volgende:
jullie kunnen evanescence wel vergeten ben ik bang, ze zijn vandaag uit elkaar gegaan las ik net![]()
quote:STATEMENT FROM AMY LEE
Evanescence is alive and well. John and Rocky were in Evanescence for four years and we shared some great times together playing live, but they were ready to move on and so we have parted ways. Evanescence is something I have loved and nurtured since I was fourteen, and I will continue to protect and fight for it as I always have. Terry, Tim and I are very excited to play live with some amazing new musicians and we will rock harder than ever. Stay tuned for more news on that front. And don't worry about the tour, guys. Nothing will be cancelled and we will see you soon!
hoe kan de tour doorgaan als er nog maar 1 persoon over is ? :Squote:Bron: MetMichiel
Amy Lee is het enige bandlid dat nog onderdeel uitmaakt van Evanescence. De zangeres ontsloeg vorige week haar gitarist John Le Compt, waarna drummer Rocky Gray er ook mee besloot te stoppen.
De reden voor het ontslag van de gitarist is ook voor hemzelf niet duidelijk. Doordat bassist Ben Moody jaren geleden al uit de band stapte blijft Amy Lee nu alleen over.
Of en hoe de band nog blijft bestaan is onduidelijk. Evanescence zou nog met Korns 'Family Values'-tour meegaan.
Just milking the cow, botherquote:Op dinsdag 8 mei 2007 03:37 schreef Siegfried het volgende:
Alleen Amy Lee is over van de originele bezetting ja, maar ze hebben gewoon nog een complete band. En uit het bericht dat ik hierboven plaatste maak ik op dat de vervangers al klaar stonden
Die tour gaat (helaas) dus gewoon door..
opzich is 3 dagen crap leven best goed te doen hoor! ik leef nu al 10 weken crap in thailand en ook dat is uit te houdenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:21 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Trust me, de sfeer in het hotel is ook meer dan aangenaam. En denk daar een bed, een eigen badkamer en een ontbijtje bij, tel uit je winst.
dat weet ik wel, heb dat ook 10 jaar op lowlands gedaan, en een aantal keer op Pinkpop, maar neemt niet weg dat je voor de sfeer echt niet op de camping hoeft te staanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:56 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
opzich is 3 dagen crap leven best goed te doen hoor! ik leef nu al 10 weken crap in thailand en ook dat is uit te houden
YEAH mijn kaartje is ook binnen!! kheb er zin in!
Ik zie net dat ik de volgende ochtend een tentamen engels heb.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:22 schreef Toad het volgende:
En ik ga ook alleen maandag:
Boeiend, Engels is makkelijk, en dan leer je toch gewoon het weekend ervoor..quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik de volgende ochtend een tentamen engels heb.
Ja, het ging me meer om de tijd. 's Avonds laat thuis, 's ochtends weer vroeg op. Maar ik ga gewoon hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Boeiend, Engels is makkelijk, en dan leer je toch gewoon het weekend ervoor..
Mja, lukt best hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:03 schreef Goover het volgende:
Toen ik de 1e keer naar Pinkpop ging was de voorwaarde van mijn ouders dat ik dinsdag gewoon weer op school moest zijn. Toen was ik het hele weekend op pinkpop, maandag rond 4 uur thuis en dinsdag weer om 7 uur op. Het is me wel gelukt
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Hopen dat het zo blijft, heerlijk in het zonnetje daarzo!
Zonnebrand heb ik al niet meer nodig, dankzij Turkijke
Apart. Ze baseren zich op gegevens van weeronline, maar weeronline heeft zelf geen 'ns een 14 dagen verwachting.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:49 schreef superheist het volgende:
Dit ziet er wel goed uithttp://www.zoover.nl/nederland/limburg/landgraaf/weer
Of 3 dagenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Misschien toch een dagje.Maar ik kan niet kiezen, zondag of maandag.
Wat is het?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:01 schreef super-muffin het volgende:
Vanmiddag heb ik het LiveXS boekje gehaald bij de FRS. Ziet er goed uit. Altijd leuk
Ben alleen die van vorig jaar kwijt.
www.livexsdigitaal.nlquote:
Te gek man!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:54 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja dat dus.Fuck it.
Ik ga gewoon wel.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:54 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja dat dus.Fuck it.
Ik ga gewoon wel.
Daar heb ik onlangs een topic over zien voorbijkomen.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:27 schreef Rammstino het volgende:
Komt er ook een FOK! meeting op pinkpop?
Wat is trouwens verstandig mbt aankomsttijd? Het parkeerterrein gaat open om 7:00, de camping om 12:00.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:52 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga denk ik met de auto, helaas pas op zaterdag ochtend
Lopend of afgezet door ons paquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:47 schreef Me_Wesley het volgende:
Hoe gaan jullie eigenlijk naar Pinkpop toe?
Trein, auto, fiets, lopend?
Ik kom heerlijk met wat vrienden aangeboekt vanuit Delft! Lekker muziekie aan, alvast in de stemming komen!
En dat weer mag wel wat gaan verbeteren
Camping A gaat ieder jaar NIET om 12:00 open, hoe hard ze dat ook overal roepen. Ik weet niet precies meer hoe laat het vorig jaar was. Maar rond een uur of 7 is hij meestal wel open volgens mij.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wat is trouwens verstandig mbt aankomsttijd? Het parkeerterrein gaat open om 7:00, de camping om 12:00.
Gewoon zo vroeg mogelijk komen?
Het is wellicht verstandig om via Koningsbosch en Brunssum richting Landgraaf te rijden en de A2 en de A76 te vermijden...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:23 schreef Me_Wesley het volgende:
En het parkeerterrein?
Nouja, ik zorg gewoon dat we er om 6 uur zijn, dan moet het goedkomen
Of staat er dan al een rij van landgraaf tot eindhoven?
Idd, N276/N299 volg je dan, bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het is wellicht verstandig om via Koningsbosch en Brunssum richting Landgraaf te rijden en de A2 en de A76 te vermijden...Kom je wellicht langs dodenweg N299 waar vorige week nog 3 doden zijn gevallen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |